Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zapojení cyklovače
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=14559
Stránka 1 z 2

Autor:  chemer [ 14.12.08, 18:24 ]
Předmět příspěvku:  Zapojení cyklovače

Prosim Vás poradil by mi někdo na který kontakty na páčce stěračů připojit cyklovač?
Obrázek Obrázek

Autor:  Šemik [ 14.12.08, 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

To má nějak málo konců... :roll: To nepůjde

Autor:  chemer [ 14.12.08, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

no mě to bylo taky divný že má jen 2 kontakty ale ten od koho jsem ho dostal ho prý bez problémů používal, už bohužel nemám možnost se ho zeptat jak to měl zapojený

Autor:  chemer [ 14.12.08, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

No tak jsem ho vyndal z toho pouzdra a je tam ješt jeden volnej kontakt na tom potenciometru ale je propojenej s tim červenym takže já fakt nevim, jinej volnej kontak už tam neni a navíc v z toho plastovýho víčka jsou vyvedený jen ty 2 vodiče takže třetí to asi ani nikdy nemělo
Obrázek Obrázek

Autor:  Šemik [ 14.12.08, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Jenomže dva jsou málo, Škoda cyklovač má 4 vývody.

V čem tohle bylo zapojené? Cyklovače TIS snad bývaly určené pro Volhy, Wartburgy a Trabanty pokud si vybavuji článek ve starém SM.

Autor:  chemer [ 14.12.08, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

jinak fakt nevim co si myslet o tom že podle štítku na pouzdru jde o nějákej tovární výrobek a vnitřek do toho pouzdra prostě sedne jak ulitej a je vidět že to je tovární ale provedením a pájením jako by to dělal narychlo někdo doma...

Autor:  chemer [ 14.12.08, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

tak to jsem uplně mimo protože to měl prý ve škodovce :shock:

Autor:  Viky [ 14.12.08, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jezis tak pto pripoj pres rele paralelne na prvni rychlost a hotovo... dyt to origo zapojeni je stejne nahovno.

Autor:  chemer [ 14.12.08, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

no mám zase blbej dotaz no ale moc tomu nerozumim :| , když bych to teda dal přes rele na první rychlost tak vlastně to bude fungovat místo první rychlosti nebo se to dá zapojit tak aby to fungovalo na spodní C polohu tý páčky? :oops:

Autor:  vopaje [ 15.12.08, 20:55 ]
Předmět příspěvku: 

Zdravím.Pánové,nechci se hdat,ale není to obyčejný regulátor otáček.Poťák má na sobě vypínač a tyristor jen podle nastavení odoru reguluje napětí a né cykl.
Možná se pletu.čus

Autor:  chemer [ 3.1.09, 12:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tak se mi dostal do ruky další cyklovač, chtěl bych se zeptat jestli je kam ho připojit na 120L když už má konektor????

Obrázek

Autor:  varok [ 3.1.09, 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ten první typ bude asi opravdu jen regulátor na stěračový motorek. Asi se jen měnila rychlost otáčení motorku a tím pádem rychlost motorku. Buď zapojit paralelně nebo sériově.

Autor:  Šemik [ 3.1.09, 14:02 ]
Předmět příspěvku: 

Jo, to druhé už je použitelné :)

Protikonektor 120L mít nebude, najdi si v andrtovi schéma a přepoj to. :)

Autor:  chemer [ 3.1.09, 14:10 ]
Předmět příspěvku: 

a šlo by to udělat že celej ten cyklovač bych nechal schovanej někde pod palubovkou a zapojil ho na polohu cyklovače na páčce stěračů?

Autor:  Šemik [ 3.1.09, 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

No ono to tak je myšleno už původně - cyklovač uvedeš v činnost překliknutím páčky stěračů úplně dolů a kolečkem na cyklovači si volíš interval mezi jednotlivými kyvy stěračů :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/