Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
zapojenie ALARMU + ake rele_?? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=14571 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | donek [ 15.12.08, 17:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
a este nieco : mozem bafnut antenu alarmu na antenu autoradia_??? dik. |
Autor: | michalkatka [ 15.12.08, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
donek píše: a este nieco : mozem bafnut antenu alarmu na antenu autoradia_??? dik. antény miešať nemôžeš, ja mám anténu s DO pod plastom v palubke. ten návod je jednoduchý, relé použiješ klasické autorelátko, označenie kontaktov tam v schéme máš... |
Autor: | donek [ 15.12.08, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
oznacenie kontaktov telatka chapem ale ktore z tych dvoch relatok co su na foto mozem pouzit_??? kontakty potrebujem popisat na spinacke ktory kontakt je on ktory start a pod... a kam na starter to tam ma pripojit_?? co znamenaju tie noznice na scheme_??? tie kabliky na smerovky napojit na poistkovu srinku alebo kam_??? mam skodu 120l |
Autor: | vopaje [ 15.12.08, 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím Donku.Na schématu máš vše popsané,ale přesto zde máš odpovědi na tvoje otázky. 1/rélé můžeš použít jedno,nebo druhé.tobě stačí to spínací /4vývody/.zapojení je podle plánu a dodržení číslování. /toto relé ti pouze supluje kontakty v ŘJ/ 2/zapojení n spínačce je vývod č.50.Je to vývod,který vede ke startéru.Smysl tohoto přerušení je ten,že pokud bude aktivován alarm,nenastartuješ. 3/aktivačný vstup /černobílý/ slouží,že pokud bude alarm zapnut a otevřeš dveře,spustí se poplach.Aby jsi tahal ke všem dveřním kontaktům tento přívod je hloupost,zapojuje se až na uzel,co vede k vnitřímu osvětlení.To toho osvětlení ti vede +,kostra stálá a kostra která je spínaná dveř.spínač.-na tento napoj. 4/pokud máš dveřní spínače jen na předních dveří,je dobré je dodělat i na zadní./máš pak hlídané všechny dveře/. 5/spínač,který je na fotce,můžeš použít na zadní dveře,ale podle mě bude dost dlouhý.Toto je spínač,který se používá na spínání 5.dveří,nebo víka motoru./je možnost štelování/ 6/nevím,zda se vyznáš v elektronice,ale asi tě potrápí zapojení diod u směrovek.Takže,pokud ti směrovky nepůjdou,diody otoč./záměna anody-katody/ Přeji hodně zdaru a klidně se ptej,čus |
Autor: | donek [ 15.12.08, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
dakujem VOPAJE slusna odpowed akurat si ma polozil do smutku tymi smerovkami ) dakujem ked niekto este nieco mate prijmam dalsie navrhy |
Autor: | vopaje [ 15.12.08, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Donku,nechtěl jsem tě strašit,jen dát radu.Nemusíš se vůbec bát,jen si dát pozor na toto zapojení.Nebyl bys jediný,co v tomto zapojení ztrácel nervy a přitom to chtělo jen diody otočit. Teď jsem si všiml,že alarm budeš montovat na š120.Takže tam tě čeká montáž zadních spínačů do dveří /kup si ty samé,co máš v předních/. Nůžky znamenají,že tento vodič patří přerušit.To znamená,že drát co vede od spínačky /kontakt č.50/odpojíš a povedeš na relé /kontakt č.30/ a na kontakt,co jsi odpojil na spínačce dáš drát a připojíš na relé /č.87/.Z relé kontakt č.85 zapojíš na růžový z ŘJ a na spínačku č 15. čus |
Autor: | donek [ 20.12.08, 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
no alarma a central nahodeny v aute, po zapojeni setkeho ako je na scheme nasiel sa problem ze central sa zamkol a alarm vypol a naopak, tak som to vyriesil tak ze som prehodil biely a hnedy kablik ktory prepaja alarm a central- problem sa vyriesil, potom nereagovalo auto na startovanie tak som vypojil ten imobilizer aby som mohol odist s autom kedze som to roil tri dni po dazdi ( samozrejme pri rozoberani auta zasvietilo aj slniecko ) setko islo ako som chcel alarm aj cetral aj auto startovalo ( hoc vyriesene len provizorne ) po nahodeni caluneni kobercov a setkeho okolo toho som siel zamknut auto na dialku alarm sa zapol no central nereagoval ani na kluc po prichode pred panelak som siel zamknut auto potom us central zareagoval no stale mam pocit ze si robi co chce ras ide ras nie.... u kostrenim to nebude kedze alaram a central maju rovnake ukostrenie a alarm facha v pohode... prosim pomozte (( viem ze dlhe prispevky sa citaju dost zle ale prosim vas o precitanie a o nejake postrehy |
Autor: | Massy [ 20.12.08, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
K tvému dotazu, podle návodu se jedná o alarm CS13, zapojení je úplně jednoduché, hlavně co se týče blokování startéru. Jestli máš relátko s 5ti vývody nebo se 4 vývody není podstatné, hlavní je, že to relátko musí být přepínací , klasický relátka jsou spínací Na jaký auto to montuješ??? Jestli máš nějaký dotazy, klidně se ptej, v práci namuntuje týdně min. 5 alarmů a ten tvůj patří mezi nejjednodušší |
Autor: | vopaje [ 21.12.08, 00:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
No Massy,nevím jak jsi přišel na typCS13.Podle návodu,co dal Donek,je schéma jinné.CS13 má vývod na otřesák,vývody na zámky a další rozdíly.Jinak souhlas stím,že se jedná alarm,který nemá žádné záludnosti. Donku,zapoj podle schéma a musí jít na první zapojení.Mám trochu guláš v tomto - citace po zapojeni setkeho ako je na scheme nasiel sa problem ze central sa zamkol a alarm vypol a naopak, tak som to vyriesil tak ze som prehodil biely a hnedy kablik ktory prepaja alarm a central- problem sa vyriesil, potom nereagovalo auto na startovanie Pokud napíšeš,že centrál uzamknul a alarm se vypnul /podle čeho jsi toto zjistil,že se alarm vypnul/,přehodíš dráty,vše je v pořádku,ale nejde nastartovat při odemknutí,pak bude asi první zapojení dobře a máš problém jinde /pokud problém je/.Odpoj přívod na ŘJ centrálu,a vyzkoušej funkci alarmu,zda vše chodí jak má.Hlavně si proštuduj pořádně manuál. Klidně napiš na SZ,nabo mail.čus |
Autor: | Massy [ 21.12.08, 00:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nemůže být problém nestartování po odemknutí způsobený jiným relátkem. Co já vím a myslím, tak blokovací relé je vždy přepínací. |
Autor: | vopaje [ 21.12.08, 00:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Massy,nemám křišťál.koulu a nevím,zda má vše dobře zapojeno.Ale co já vím a myslím,tak nemusí být blokovací relé jen přepínací.čus |
Autor: | michalkatka [ 21.12.08, 08:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja myslím že tam má byť klasické spínacie relé, takéto konštrukcie sú stavané tak aby vo vypnutom stave neboli pod napätím, teda aby mali čo najmenší kľudový odber, takže relé je normálne vypnuté - rozpojené a keď sa alarm deaktivuje tak relé zopne aby sa dalo naštartovať. |
Autor: | vopaje [ 21.12.08, 10:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Michal,to máš pravdu,ale dá se to udělat takto i s přepínacím relé.Jasné je a to píšeš dobře,že v klidu je relé odpojeno.Nedělám pět alarnů denně,ale každý kdo v tomto podniká,musí mít školení a mít jasno v číslování kontaktů.To znamená,že pokud Massy přiloží schéma kde jsou zapojeny kontakty č.85,86,87 a 30,tak se nemůžu jako profík dohadovat o přepínacím relé. Číslování je -85,86 a,b - vývody cívky relé. 30 - hlavní kontakt 87 - spínaný kontakt 87a,b,c, - přepínací kontakt. Už je to dost dávno,co jsem se toto učil,ale stále snad platí. Teď mě tak trklo,Massy pravděpodobně udal typ /CS13/ podle vypínače /hlídání kapoty a pod./co je na foto.Ano tento vypínač se k tomuto typu dodává,ale to je všechno.Jsou to úplně rozdílné typy.CS je alarm s centrálem a Donek dal schéma jen na alarm,takže typ je jinný.čus |
Autor: | donek [ 21.12.08, 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ad jedna... to ze prve zapojenie bolo zle a alaram sa zapol a central otvoril som zistil tak ze ked som otvoril dvere tak zacala sirena hucat... ad dva nahodil som tu schema alramu ale zapajal som si aj central obe boli kupene oddelene ( newem ci vam to pomoze) ad 3 vcera to slapalo celkom uspokojivo takze posledny problem dufam je to ze ten imobilizer nefungoval... takze ked bol alarm zapnuty sirena signalizovala vypnuti alarmu a aj diodka neblikala takze alarm bol vypnuty aj tak to neslo nastartovat skusim prehodit rele ... este dnesny den to trosku odskusam a dam vediet co a ako.. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |