Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
MPi https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=14586 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slovacek.milos [ 16.12.08, 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | MPi |
já mám taky záhadu u MPi jak houpne volnoběh tak se světla podstatně stlumí, asi padá napětí a to dost, při studenším motoru je problém se rozjet prostě musíš počkat na výkon, to bude zasl hledání tipuji vypálené očko nebo kdo ví altík i baterka nové miloš |
Autor: | vopaje [ 16.12.08, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
čau Mildo.To dělá dost často rego,ale píšeš,že je dobré.S podobným jsem se jeb.l jakou dobu a bylo to v pojistkovnici.Odjištěné konektory mechan.pojistkou./to táhlo/.Přeji hodně zdaru a dej echo jak jsi dopadl.čus |
Autor: | Kristensen [ 17.12.08, 11:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: čau Mildo.To dělá dost často rego,ale píšeš,že je dobré.S podobným jsem se jeb.l jakou dobu a bylo to v pojistkovnici.Odjištěné konektory mechan.pojistkou./to táhlo/.Přeji hodně zdaru a dej echo jak jsi dopadl.čus Jo s tím zajištěním to je věc, já už na to koukám automaticky když tady nějakou feldu mám aniž by zákazník hlásil nějakej problem ohledně elektriky, poslední dobou to má snad každá 3-5 felda odjištěný, to jsem se takhle s jednou zlobil někdy před dvouma rokama že najednou z ničeho nic zhasínaj světla, no když to hrklo přes díru tak cvaklo v pojistkovce a byla tma stačilo ji otevřít a zavřit a zase to makalo, no došlo mě to snad až za 2 hodiny kde je chyba a to ještě po tom co jsem s tou pojistkovkou kvedlal nahoru dolu jak s lítačkama někde v baru. |
Autor: | slovacek.milos [ 17.12.08, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
zítra to kochnu začnu u klapky vyčistím a pak prověřím tu desku uvidíme my na to přijdeme my se poradíme dík miloš |
Autor: | vopaje [ 17.12.08, 19:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě je poslední dobou,také dost často a to automat na světla.Kde jakej svářeč to bastlí na koleně,hodí do prodeje,napíše krásné verše a lidi berou jak o život.Relátka nedostatčná /slabé kontakty-i když je napsáno 20-30A-ale výrobce rýžové pole a to není to pravé,takže se opalují a prskají jak prskavky/,dále si majitel připojí tento automat jen pod izolačku,v lepším případě na rychlo svorky-obojí na prd.Pak koukáš,co všechno je možné si udělat na vlastním autě a nedojdou jim následky co se všechno může stát. Takže Miloši,mrkni i na toto. čus |
Autor: | slovacek.milos [ 18.12.08, 17:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem to přátelé probádal nic jsem neobjevil, i klapku, k vag jsem se nedostal protože je u něj havárka na levý předek, měřil jsem i čerpadlo a to má 2.5 a při přidání to letělo na 3 takže při přidání řj odstavila palivo proč a došlo k nárustu tlaku a poklesu napětí na kolik přesně nevím on ten digi čína multimetr tak rychle nereaguje, sedím v tom prší vytáhnu pojistku č 1 motor obživl pojezdím sem tam to cuklo po 20 km jsem hodil pojistku spátky a dalších 20 km to jede v pohodě tak pojistka č.1 to bude asi dobrý lék na problémy zítra zkusím reset volnoběhu a pamět dík miloš |
Autor: | vopaje [ 18.12.08, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Naběhne to asi do nouzáku.Takže špatný nějaký impulz.Jaký,toť otázka?Víc ti možná řekne vag,až připojíš.Nejsou nekde prdlé dráty po bouračce? Digi čína v tomto je na prd,pomůže klasika analog,lépe se čte.čus |
Autor: | slovacek.milos [ 21.12.08, 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: Naběhne to asi do nouzáku.Takže špatný nějaký impulz.Jaký,toť otázka?Víc ti možná řekne vag,až připojíš.Nejsou nekde prdlé dráty po bouračce? Digi čína v tomto je na prd,pomůže klasika analog,lépe se čte.čus tak nakonec jsem se k mému PC nedostal a zkusíl přítele se supervag, v podstě už se sem tam sekl volnoběh na 1900 obsluhoval jsem klíček a pojistku a přítel hlásí nemá žádné závady spustím reset volnoběhu pak jsem vypl a vytáhl pojistku č.1 a výsledek jede jak zamlada já to tu už četl podobnou závadu že při přidání MPi motor nešel hned do výkonu, já zjistil jen že tlak při poklesu napětí soudě podle povadlých žárovek vzrostl z 2.5 na 3 a problém řešila pojistka č 1 a reset volnoběhu miloš |
Autor: | vopaje [ 21.12.08, 10:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
čau Miloši.Vždyť tento postup už jsem zde psal.Dost často pomůže,ale né vždy. Pro jistotu bych ŘJ udělal závadu,zda jí zaznamená.Ona si někdy postaví hlavu a nevyhodnocuje co dostane.čus |
Autor: | slovacek.milos [ 21.12.08, 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: čau Miloši.Vždyť tento postup už jsem zde psal.Dost často pomůže,ale né vždy. Pro jistotu bych ŘJ udělal závadu,zda jí zaznamená.Ona si někdy postaví hlavu a nevyhodnocuje co dostane.čus jo jasně nastavení klapky to je v pohodě, mně se jen jedná o ten příznak že dupneš na plyn a řj odstaví palivo proto to asi nejelo a ten nárust tlaku a až to téměř chcíplo tak t motor vypálil, klapek jsem měl víc u 1.3 ale žádná se tak nechovala u 1.6 to je normální že po startu šlápneš a chcípne motor, někdy zkusím i ten tlak čerpadla změřit 1.6 jestli taky naroste a spadne miloš |
Autor: | vopaje [ 21.12.08, 15:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši a měřil jsi dráhu na poťáku.Není na konci zasraná,nebo podobně.čus |
Autor: | slovacek.milos [ 21.12.08, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: Miloši a měřil jsi dráhu na poťáku.Není na konci zasraná,nebo podobně.čus ne neměřil prohlédl jsem jen konektory, uvidíme časem, ten průbeh je asi takový že auto je pravidelném servisu u aku se projevovala horší kapacita a odešel altík, dal jsem vše nové, pak došlo zas k tomuto problému pojistka č1 by ale asi poták nepoléčila, jsou tam i horší rozvody, uvidíme jak se vrátí dám vědět miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |