Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

alternátor felicia
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=14847
Stránka 1 z 1

Autor:  HaBaKuK [ 4.1.09, 13:59 ]
Předmět příspěvku:  alternátor felicia

zdravím,
měl jsem tuhle vyndanej altik, a koukal jsem ze ma od uhliku uz vyjetou drazku asi 1 mm do hloubky. na to, že má mýt najeto jenom 90k kilometru mi to pripadne docela dost. co vy na to?

Autor:  Vít [ 4.1.09, 14:04 ]
Předmět příspěvku: 

je to dost rekl bych... kdyz jsem mel rozebrený svuj, tak ten má už natočíno něco málo přes sto tisíc a drážka milimetr tam rozhodně není, je fakt že to je favorit, no ale ono se to zas tak lišit nebude

možností je ale více, štěstí na zmetek, najeto více než 90 tisíc, nebo jen někdy předtím altík umřel a povedlos e sehnat nějaký jetý, který dobíjí a vůbec není z tvýho auta, no a nebo to je normální, a ono taky, 90 tisíc např ve městě se na opotřebení alternátoru určitě podepíše jinak než mimo město, poněvadž ve městě stojíš, kilometry nenajíždíš, ale motor s altíkem se točí

Autor:  Matthes [ 4.1.09, 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Jezis milimetr ja mam ted starter vydrenej skoro az na kost :) Muzes to zarovnat na soustruhu. Bych to nehrotil pokud jede. Treba to jen dotycny moc tocil :)

Autor:  HaBaKuK [ 4.1.09, 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

hm :( takže mě čeká výprava na vrakoviště. nebo to má cenu ještě repasovat? protože ten altík už celkově není v nejlepší kondici, dává 14,1 když je všechno vypnuté, 13,8 se světlama mno a když jsem jel tuhle z hor, mel jsem zaple mlhovky, vetrak naplno a svetla a rozmrazoval jsem okno, tak to dávalo asi 12,3 :D. měnil jsem regulátor s uhlíkama, očistil, přitáhl šroubky, předtím to bylo ještě horší.

Autor:  varok [ 4.1.09, 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

To se mi zdá nějaký velký skok, ne? Se světly 13,8V a pak už jen 12,3V? Vždyť i světla žerou docela hodně, ale taky je potřeba altík trošku šetřit a ne zapnout zátěž 200A! Když jedou světla, tak už nedávám naplno větrák topení vyhřívání skla a kdoví co ještě.

Autor:  HaBaKuK [ 4.1.09, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
To se mi zdá nějaký velký skok, ne? Se světly 13,8V a pak už jen 12,3V? Vždyť i světla žerou docela hodně, ale taky je potřeba altík trošku šetřit a ne zapnout zátěž 200A! Když jedou světla, tak už nedávám naplno větrák topení vyhřívání skla a kdoví co ještě.


Venku byla už tma (6 hodin) a v Malé úpě panovalo v tu dobu asi 10st. mrazivo, tak jsem na chvili pustil vetrak na III., mno a jeste chumelilo tak jsem mel pusteny i hmlovky. normálně to samozřejmě nedělám. BTW: když zapnu světla (normální potkávačky) tak mi pohasne celá palubka...

Autor:  Xfanthom [ 4.1.09, 18:57 ]
Předmět příspěvku: 

Coze? to slysim poprve s tim vetrakem naplno :?: :idea: :!: takhle extremne bych to neresil..

Autor:  Šemik [ 4.1.09, 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
To se mi zdá nějaký velký skok, ne? Se světly 13,8V a pak už jen 12,3V? Vždyť i světla žerou docela hodně, ale taky je potřeba altík trošku šetřit a ne zapnout zátěž 200A! Když jedou světla, tak už nedávám naplno větrák topení vyhřívání skla a kdoví co ještě.


A proč? Když celkový odběr nepřevyšuje výkon alternátoru není důvod něco nezapnout, ne?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/