Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

RIDICI JEDNOTKA FABIA 1.4MPi, pri mrazu nenastartuje
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=14940
Stránka 1 z 1

Autor:  damat [ 10.1.09, 12:14 ]
Předmět příspěvku:  RIDICI JEDNOTKA FABIA 1.4MPi, pri mrazu nenastartuje

Zdravim na foru, resim ted problem, ktery nastane kazdy rok pri mrazu.

Pokud jde teplota pod 0, tak auto nenastartuji, jakmile vytahnu RJ a dam na topeni, nebo ji jen ohreju fénem, auto slape jak hodinky a nastartuji jej hned.

V servisu meneno vse co se tyka elektro, civky, promereni vodicu, studene spoje atd, zavada je 100pro v ŘJ. mam ji rozdelanou a viditelne poskozena neni, ani zadna oxidacu uvnitr, pokud nekdo poradi co s tim, budu vdecny. Horkovzdusnou pajku a vybavu na smd mam. Jen nemuzu prijit na to, co vymenit, pac pri mereni v teple je RJ ok...

Diky za kazdou radu

Autor:  slovacek.milos [ 10.1.09, 13:04 ]
Předmět příspěvku: 

já bych si proměřil za mrazu napětí při startu :shock: a pak dal aku do tepla přes noc abych vyloučil jestli závada není v akumulátoru

poté bych řešil tu řídící jednotku :roll: http://www.midex.cz/index.php :D miloš

Autor:  damat [ 10.1.09, 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

neni to akumulatorem, ten byl plne nabity a nepomohlo, auto stoji na mrazu, vytahnu RJ do tepla nahřát, nebo ji zahreju fenem primo na aute a naskoci hned.

Autor:  slovacek.milos [ 10.1.09, 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

damat píše:
neni to akumulatorem, ten byl plne nabity a nepomohlo, auto stoji na mrazu, vytahnu RJ do tepla nahřát, nebo ji zahreju fenem primo na aute a naskoci hned.


já bych to stím aku přece jen zkusil mít ho v teple celou noc jen tak pro jistotu a pag vag jestli ta řj vůbec komunikuje za mrazu

a jestli se ti nechce prdni tam druhou přizpůsobit přes vag a zdar :D miloš

Autor:  damat [ 10.1.09, 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Baterka je nedavno kupovana nová, navic uz to dela pry uz 3 roky a jen pri velkem mrazu, byla na nabijecce a vykazuje full i pri zatezi, zkusil jsem tu ŘJ kompletne prepajet hot airem vcetne procesoru a uvidi se pri dalsim mrazu. Zavady na vagu nenalezeny, RJ na 1.4 navic nemam, pak napisu vysledek, jestli to pomohlo, dalsi krute mrazy rozhodnou...

Autor:  vopaje [ 11.1.09, 09:16 ]
Předmět příspěvku: 

Damat,Miloš ti radí dobře-/ví o čem mluví-žádné dohady,ale praxe/,ale pokud jsi baterkou stopro jist proměř ESR kondů,hlavně malé kapac.Podobný problém jsem měl u autorádia.Na stole hrálo,ale po vyndání z mražáku,ani ťuk-špatné šasi-mrazem se kroutilo.čus

Autor:  vopaje [ 11.1.09, 16:04 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
já bych si proměřil za mrazu napětí při startu :shock: a pak dal aku do tepla přes noc abych vyloučil jestli závada není v akumulátoru

poté bych řešil tu řídící jednotku :roll: http://www.midex.cz/index.php :D miloš

Ahoj Miloši,máš s touto firmou nějaké zkušenosti? Dík za info.čus

Autor:  cyz [ 11.1.09, 16:18 ]
Předmět příspěvku: 

To že byla baterka na nabíječce nemusí nic znamenat - při teplotách pod -10°C se baterka prakticky vůbec nenabíjí takže pokud se s autem jezdí jenom kousek a nestihne se prohřát od motoru tak to znamená problém. Nerozhoduje jestli je nová nebo stará (to má vliv pouze na to že k poklesu napětí při startování dojde o něco dříve). Nicnémě v ČR je málo míst kde se teplota často drží celý den pod -10°C.

Autor:  Kristensen [ 11.1.09, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

Já teď teda nechci dělat chytrýho ale pro mě podle toho co píše je to taky víc než jasný, že závada není v baterce ale v jednotce, vždyť přece pokud auto nechá na mrazu, ráno přijde a nejede a vyndá jednotku odnese ji do tepla za chvíli ji namontuje a jede to, tak je to snad jasný ne? Vždyť celý auto zůstává stále na mrazu, jen si odnese jednotku do tepla čímš změní stav jednotky ale ne celého auta nebo baterie, a kdyby tam byla ještě nějaká jiná bota že by stačilo jednotku "jen" na autě odpojit a připojit a jelo by to tak by mu zase nepomohlo kdyby ji neodpojoval a nahřál fénem. Pokud má možnost tak ať to napíchne hned zmrzlý a sleduje zda vůbec pujde komunikace s jednotkou, pokud ano tak jestli nevyhazuje chybu a pokud nevyhazuje tak přejít do bloku hodnot a podívat se která hodnota při startování tomu bude chybět. Nebo prostě sehnat někoho se stejným autem kdo by byl ochotnej si ji prohodit a nebo vrakec, záleží co by za ni chtěli, ale je prostě potřeba k tomu plná verze diagnostiky.

Autor:  slovacek.milos [ 11.1.09, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

vopaje píše:
slovacek.milos píše:
já bych si proměřil za mrazu napětí při startu :shock: a pak dal aku do tepla přes noc abych vyloučil jestli závada není v akumulátoru

poté bych řešil tu řídící jednotku :roll: http://www.midex.cz/index.php :D miloš

Ahoj Miloši,máš s touto firmou nějaké zkušenosti? Dík za info.čus


nemám ale vychvaloval ji jeden na dieselpowerforum http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=37291, a ohledně těch fábek ty serva se dost kazí prej se jich prodá hodně a cena je 8-10 a tam ti vymění za 4 pro mě novinka miloš

Autor:  slovacek.milos [ 11.1.09, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Já teď teda nechci dělat chytrýho ale pro mě podle toho co píše je to taky víc než jasný, že závada není v baterce ale v jednotce, vždyť přece pokud auto nechá na mrazu, ráno přijde a nejede a vyndá jednotku odnese ji do tepla za chvíli ji namontuje a jede to, tak je to snad jasný ne? Vždyť celý auto zůstává stále na mrazu, jen si odnese jednotku do tepla čímš změní stav jednotky ale ne celého auta nebo baterie, a kdyby tam byla ještě nějaká jiná bota že by stačilo jednotku "jen" na autě odpojit a připojit a jelo by to tak by mu zase nepomohlo kdyby ji neodpojoval a nahřál fénem. Pokud má možnost tak ať to napíchne hned zmrzlý a sleduje zda vůbec pujde komunikace s jednotkou, pokud ano tak jestli nevyhazuje chybu a pokud nevyhazuje tak přejít do bloku hodnot a podívat se která hodnota při startování tomu bude chybět. Nebo prostě sehnat někoho se stejným autem kdo by byl ochotnej si ji prohodit a nebo vrakec, záleží co by za ni chtěli, ale je prostě potřeba k tomu plná verze diagnostiky.



já s tou baterkou myslel jen vyloučit jako možný zdroj závady

proč? v garáži mám nadprůměrnou baterku rok starou a fachá do mínus deseti hodnoty nadprůměrné

překročí se hranice mínus deset a více a motor se pohne a kontrolky zhasnou :shock: :roll: už je tam druhá miloš

Autor:  damat [ 12.1.09, 19:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak jsem rehotnul celou desku a zavada porad pretrvava, ted se projevila i kolem minus 3... Jen bylo auto mimo dosah, tak jsem nemel moznost diadnostiku napichnout. Zkusim to jeste cele znovu projit a zmerit co pujde, ale dela to chybu tak nahodile, ze asi bude lepsi dat jijnou RJ a neztracet u toho cas. Jednou to jede i po noci pri minus 10, podruhe tomu vadi minus 3 pres den, kdy auto rano jelo. Vzdy staci nahrat trebas fenem a naskoci jak švýcary... :roll:

Autor:  slovacek.milos [ 12.1.09, 19:42 ]
Předmět příspěvku: 

si tu jednotku dej do kapsi jako kreditku, bude v teple a budeš mít orginální zabezpečení proti krádeži

Autor:  slovacek.milos [ 12.1.09, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

http://www.aukro.cz/item520716613_ridic ... 4_mpi.html snad jen 600 kč to je super cena přizpůsobíš jedeš miloš

Autor:  damat [ 12.1.09, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

nj, nakonec to bude nejlevnejsi a nejrychlejsi reseni.... mocne aukro..

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/