Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Baterka zlobí sviňa arabská
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=14980
Stránka 1 z 2

Autor:  Kristensen [ 12.1.09, 16:42 ]
Předmět příspěvku:  Baterka zlobí sviňa arabská

Tak teď tady mám jednu feldu a nikdo neví co s tím, je to 1,3 BMM a s luxusní pravidelností se prostě jednou za měsíc vybije baterka Akuma 44, rádio je přes klíček a s pomocí Martina 007 jsem se dohrabal že klidovej odběr se pohybuje mezi 15-20mA, když rádio odpojím i od paměti tak je odběr 5mA (musel jsem povolat přes ICQ Martina protože mili a mikro a multimetr se spoustou možností nastavení to není moc na mě :lol: ) No a pak jsem s ní jel na TK a EM, zhruba 500m od baráku, takže auto studený přijedu tam vypnu vyřídím EM nastartuju najedu dovnitř vypnu za 5 minut nastartuju naměřej emise vypnu, nastartuju vyjedu vypnu domluvím TK nastartuju najedu vypnu, technik nastartuje skočí do válců pak na světla vypne, rozsvítí světla, pak to zase zhasne já zase nastartuju vyjedu ven vypnu, dojdu pro papíry nastartuju a jedu, cestou jsem se stavil v mototechně pro nějaké ND a koukám má tam na stole zátěžák na baterky, tak jsem mu ho hnedka sebral hodil po tomhle kolotoči na baterku nechal jsem ho tam nějakejch 15 vteřin a baterka pod 10,2 nejde, chytnu díly sednu do toho start a jedu, prostě brutální počet startů během hodiny a půl ještě ten testr, ještě nějakou chvíli na TK svítily všechny světla bez motoru a za celou dobu vůbec žádnej náznak nějakýho vadnutí že by baterka nemohla, dobíjí to 14,1 bez světel 13,9 se světlama, baterka může být tak 4 roky stará, no a prostě jednou za měsíc je prostě vybitá že nenastartuje, stačí nabít a zase je měsíc pokoj, tak teď babo raď co s tím.

Autor:  Drak [ 12.1.09, 16:46 ]
Předmět příspěvku: 

Má to originál alarm, nebo centrál na DO?

Autor:  slovacek.milos [ 12.1.09, 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

hatatytla svina arabská

tak to já měl taky vybíjení MPi skoro stejně jak píšeš

odběr v zámku zadních dvedří odstříhl jsem, odběr v panýlku rádia odpojuje se nabíjení 13.9

pak nový alternátor skoro nedobíjel

pak nový akumulátor nabíjení 14 V

a cypovina na akumulátoru špatně dodažený ten červený drát na plusu a dobíjelo to jak chtělo, čím jsem starší tak asi blbší :roll: miloš

Autor:  Kristensen [ 12.1.09, 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Má to originál alarm, nebo centrál na DO?


jj alarm tam je ale už je taky kvůli tomu odpojenej.

Autor:  Kristensen [ 12.1.09, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
hatatytla svina arabská

tak to já měl taky vybíjení MPi skoro stejně jak píšeš

odběr v zámku zadních dvedří odstříhl jsem, odběr v panýlku rádia odpojuje se nabíjení 13.9

pak nový alternátor skoro nedobíjel

pak nový akumulátor nabíjení 14 V

a cypovina na akumulátoru špatně dodažený ten červený drát na plusu a dobíjelo to jak chtělo, čím jsem starší tak asi blbší :roll: miloš


No právě já prolezl taky už snad všechno co mě napadlo, kostry, utažení kontaktů na baterce, dobíjení, no ale co ten odběr? Je to moc? Málo? Akorát?

Autor:  Drak [ 12.1.09, 17:47 ]
Předmět příspěvku: 

A nic? Tohle kolikrát dělaly ty zgarby italský, MetaSystem se to menovalo. Taková ta kulatá škatulka u baterky.

Autor:  Kristensen [ 12.1.09, 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
A nic? Tohle kolikrát dělaly ty zgarby italský, MetaSystem se to menovalo. Taková ta kulatá škatulka u baterky.


Žádná změna, má ho odpojenej skoro rok, je tam LaserLine

Autor:  Drak [ 12.1.09, 17:59 ]
Předmět příspěvku: 

Při tomhle odběru by to trvalo tak týden, než by se baterka úplně vybila, na nenastartování v tomhle počasí tak tři dny bez hnutí. Mrkni se dovnitř baterky, jestli se ti povede dohlídnout až na dno. kolik je tam kalu a v jakým stavu jsou desky, jestli nafouklý, nebo dobrý. Taky poměř hustotu. Může být klidně i jeden článek v prdeli a občas o sebe plesknou desky a vyžere to baterku.

Autor:  Kristensen [ 12.1.09, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Týden???? Jak se to počítá? Mě vyšlo 114 dní ale zdálo se mě to jako blbost. Jinak problem asi vyřešen, páč teď si tady pro to byl a řikal že jede tak cca 2km na nádro a celej den to tam stojí a pak večer 2km domu a takhle každej den

Autor:  Martin 007 [ 12.1.09, 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to baterce zřejmě prostě a jednoduše pravidelně dojde dech, když ji po startu ani pořádně nedobije...

Že ano ???

Autor:  Kristensen [ 12.1.09, 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Tak to baterce zřejmě prostě a jednoduše pravidelně dojde dech, když ji po startu ani pořádně nedobije...

Že ano ???


Vypadá to že asi jo, možná kdyby to celej měsíc stálo tak to vydrží díl než ty jejich hop sem hop tam

Autor:  Šemik [ 12.1.09, 20:56 ]
Předmět příspěvku: 

Já ale s Pastelkou taky hrkam výhradně po městě (jedna cesta do 5km, spíš míň) a je to bez problémů.. Sice teď už se koukam po nové baterce, tahle jde do háje (má na to věk) ale nikdy sem nenabíjel jinak než alternátorem..

Autor:  Kristensen [ 12.1.09, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jak se spočítá alespoň přibližná doba za jak dlouho se to vymlátí? Se už asi tady na forum ptám podruhé

Autor:  Šemik [ 12.1.09, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Kapacita aku v Ah / klidový odběr v A = počet hodin :)

Např : 44Ah/0.02A = 2200hod :)

Autor:  Martin 007 [ 12.1.09, 21:06 ]
Předmět příspěvku: 

Taky teorie...už vidim jak dává hodinu 44A :D :D :D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/