Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Logika ovládání el. palivového čerpadla https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=15243 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Nepér [ 25.1.09, 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | Logika ovládání el. palivového čerpadla |
Jasně, jsou frajeři, kteří si to zapojí rovnou přes klíček a běží to pořád, ale... Zkrátka moje logika je následující: Zapnu zapalování, pumpa se na pár vteřin rozeběhne a zastaví se, dokud nezhasne kontrolka mazání. Rozsvítí-li se kontrolka mazání na dýl než pár vteřin, pumpa se zastaví. Tak, nějak mi to funguje, jen bych potřeboval upřesnit, na jaké napětí může spadnout napětí na akumulátoru, kdy se startér ještě točí, zkrátka jaké minimální napětí je třeba k jeho běhu, potřebuju to kvůli stabilizaci napětí pro napájení oné chytré krabičky... (Zener olé) |
Autor: | Martin 007 [ 25.1.09, 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A pak jako přestane dávat benál nadobro jo ? |
Autor: | Matthes [ 25.1.09, 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jde o bezpecnost... |
Autor: | Nepér [ 25.1.09, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: A pak jako přestane dávat benál nadobro jo ? |
Autor: | Martin 007 [ 25.1.09, 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
OK |
Autor: | Drak [ 26.1.09, 06:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějak to nechápu, ty chceš vědět napětí baterky, který ještě dokáže roztočit startér tak, aby nastartoval auto? |
Autor: | Nepér [ 26.1.09, 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Přesně tak, chci vědět, na jaké napětí může klesnout při startování. |
Autor: | Matthes [ 26.1.09, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Nějak to nechápu, ty chceš vědět napětí baterky, který ještě dokáže roztočit startér tak, aby nastartoval auto? Sice rika ze jo, ale nevi co mluvi. Nechce znat napeti pred startem, ale primo pri startu kdy se toci starter, aby ridici elektronice nikdy nechybelo napeti |
Autor: | Martin 007 [ 26.1.09, 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co takle Vmetr co ? |
Autor: | michalkatka [ 26.1.09, 11:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Logika ovládání el. palivového čerpadla |
ak to bedeš mať na karburátore tak ti stačí jeden podtlakový spínač na sanie, pre štart ešte v komore palivo bude, po pohnutí motora sa vytvorí podtlak a čerpadlo sa rozbehne, ak to chcipne podtlak sa stratí a čerpadlo prestane ísť... alebo vyrobiiť iba jednoduchý časový spínač ktorý po zapnutí zapaľovania zapne na 1sek čerpadlo, potom to už bude riadiť ten podtlakový spínač... |
Autor: | Drak [ 26.1.09, 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
To nikdy nezměříš stejně. Jiný napětí budeš mít v létě, jiný v zimě, jiný při dobrým startéru, jiný při vylágrovaným. Stejně nějak nechápu, o co de. |
Autor: | Nepér [ 26.1.09, 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tam dám 6V8 zenerku, to by mohlo stačit. A podtlakový spínač funguje v podstatě stejně jako čidlo tlaku oleje. |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.09, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
proč to dělat tak složitě |
Autor: | Nepér [ 26.1.09, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Protože sádro neni nic horšího, než otočit 1203 s elektrickou pumpou na střechu a slyšet zezadu zlověstné cvak-cvak a čekat, až to začně stříkat benzín na rozžhavený svody. |
Autor: | Jarda S. [ 26.1.09, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
otočit 1203 na střechu tak je stejně po tobě |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |