Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
favorit stříkačka BMM chcípne nejde nastartovat https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=15335 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slovacek.milos [ 31.1.09, 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | favorit stříkačka BMM chcípne nejde nastartovat |
se mi podařil pořádný špek a často se řeší podobnný problém tak píšu 1, diagnostika snímač otáček žádný signál vozidlo asi po deseti km chcíplo a deset minut zas chytlo a jelo , snímač jsme vyměnili a OK 2, při zapnutých spotřebičích dobíjení 12,36 V utažením diodového můstku 3xM5 a novým relém pořešeno dobíjení 14V 3, motor opět zdechl závady v řídící jednotce 0 čerpadlo se netočilo napíchli jsme žárovku na čerpadlo a tlakoměr ten jsme vyvedli na kapotu, favorit nějak chytl a po ujetí 3 km žárovka zhasla tlak 1 atm řešením byla likvidace alarmu imobilizeru který tam byl od počátku 15 let značky škoda, odpojoval čerpadlo, hrůza děs všechno rozdělat 4. hurá vše OK jedeme na slovensko po přejetí hranice favorit kolaboval žárovka na čerpadle svítila a tlak skoro nula tonda podotkl na euro to nejede , doskákali jsme domů a vyměnili čerpadlo tlak 1 atm vše OK 10 hodin práce |
Autor: | wordy [ 31.1.09, 12:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
to bola dobrá zábava |
Autor: | cyz [ 2.2.09, 00:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ježišmarja co já jsem se kvůli této závadě natrápil před 2 měsícema - však jsem to tady sáhodlouze popisoval....ale už mám na tohle spolehlivou diagnostiku - pokud tohle dělá kopnout zespodu do nádrže, jestli auto poté naskočí tak je to čerpadlem. Moje dedukce je taková že se vychodí uhlíky a ložiska a kotva motorku občas ztratí kontakt a tím kopnutím ho zase získá. Ale nekuchal jsem to takže čert ví. |
Autor: | Pawka [ 8.12.09, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
koukam,ze kdyz se dari,tak se dari:-)sem zjedavy co stim budu mit ja |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |