Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Regulátor napětí na felde 1.9d
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=15560
Stránka 1 z 1

Autor:  Martas [ 13.2.09, 17:50 ]
Předmět příspěvku:  Regulátor napětí na felde 1.9d

Nemáte náhodou někdo zkušenost s výměnou regulátoru přímo na autě dieslové feldě. jde mě o to jestli to vůbec jde udělat na autě nebo ten altík musím vydělat.

Autor:  Ondras83 [ 13.2.09, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

asi vyndat, bude mit servo, ale to nevadí, myslim, že je altik nahoře...musíš ho asi vyndat :roll:

Autor:  Jarda S. [ 13.2.09, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

to bude mít boscháckej altík takže vyndat

Autor:  Martas [ 13.2.09, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
asi vyndat, bude mit servo, ale to nevadí, myslim, že je altik nahoře...musíš ho asi vyndat :roll:

To mě čeká krásné dopoledne. :sick:

Autor:  slovacek.milos [ 13.2.09, 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

to jo čtrnáctku očkový potřebuješ na¨ kladku shodíš řemen a pak zábava a je to venku a jakou máš závadu proč regler miloš

Autor:  Martas [ 14.2.09, 08:03 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
to jo čtrnáctku očkový potřebuješ na¨ kladku shodíš řemen a pak zábava a je to venku a jakou máš závadu proč regler miloš


Nedobijí, tak potřebuju vyměnit regulátor. Vím že to nemusí být ono že tam muže být špatnej diodovej můstek ale zkusím to. Takových alternátoru jsem se navydělával ale tato felfa je po bouračce a to nebude jen tak to s toho monoibloku dostat ven.

Autor:  slovacek.milos [ 14.2.09, 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

se mrkni jestli to nepřehodíš jen tak,

sděláš ten plast a vidíš na relátko,

nikdy jsem to nedělal ale myslím že by to šlo bez demontáže altíku,

nposledy jsem dělal rencka a v pohodě zespodu altík byl valeo, shodil jsem plastvý kryt a regulátor byl skoro jak na fáčku

kdysi na 106 peugeot tam jsem ho polámal že musíš prve zatlačit uhlíky a pak ven legler , součástí regulátou je i kryt kolektoru a zaj jsem ho tahal tak se zlomil miloš

Autor:  Martas [ 14.2.09, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
se mrkni jestli to nepřehodíš jen tak,

sděláš ten plast a vidíš na relátko,

nikdy jsem to nedělal ale myslím že by to šlo bez demontáže altíku,

nposledy jsem dělal rencka a v pohodě zespodu altík byl valeo, shodil jsem plastvý kryt a regulátor byl skoro jak na fáčku

kdysi na 106 peugeot tam jsem ho polámal že musíš prve zatlačit uhlíky a pak ven legler , součástí regulátou je i kryt kolektoru a zaj jsem ho tahal tak se zlomil miloš


Byl jsem se na to dívat a je lepší ho vydělat. Na tým autě to bude rasovina.

Autor:  varok [ 14.2.09, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

U feldy diesla nevím, ale Bosch altíky jsou docela brutal. Jednou jsem opravoval na Patrolu a prácička na celý den. Hezkou zábavu. :)

Autor:  Martas [ 16.2.09, 16:51 ]
Předmět příspěvku: 

Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.

Autor:  slovacek.milos [ 16.2.09, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš

Autor:  Martas [ 17.2.09, 16:50 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš


Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč

Autor:  škodař [ 17.2.09, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Martas píše:
slovacek.milos píše:
Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš


Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč
a dobíjí to?

Autor:  Martas [ 18.2.09, 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

škodař píše:
Martas píše:
slovacek.milos píše:
Martas píše:
Regulátor udělanej ale pro všechny co to budou dělat tak jedině to udělat na autě. vytáhnout altík znamena vytáhnout servo čerpadlo a možná i pumpu a pak to nějak vysmékat ven. Na autě to jde a je to celkem v poho. 20min a byt vyměněnej.


a jak jsi tam šel normálka nebo zespodu a kolik stál ten regulátor miloš


Ja jsem ho chtěl prvně vytahnout ale brzo jsem zjistil ze to jen tak nepujde. tak když jsem to měl povolenej tak jsem ho otočil regulatorem k napínací kladce a dělal jsem to tam. Kdybych to věděl tak jsem to udělal přímo, je tam dost místa a bylo by to rychlejší. Musí se dělat ze spodu protože z hora zavazí čerpadlo a není tam moc dobře vidět. Regulátor stal od febička 650 Kč v nákupce. MO 1053 Kč
a dobíjí to?


Samozřejmě

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/