Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
poradte.i kdyz je to jine vozidlo https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=15640 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | amidamaru [ 18.2.09, 00:16 ] |
Předmět příspěvku: | poradte.i kdyz je to jine vozidlo |
prosim poradte mi.I kdyz mam Ford transit r.98,100 Hb,dostal jsem se do velkych potizi.Prestalo mi tetka v zime fungovat topeni.Tusim,ze to je relatkem,ale nemuzu ho najit.Prosim jestli nekdo nenarazil na nejaky mavod,odepiste.Na tomto webu jsem vzdy dostal dobrou informaci i raduVerim ze bude i nyni.580 kc,na koupi knizky se mi nechce davat,abych se moh kouknout na neco 5 minut.Predem dik.Cauki |
Autor: | Jiri [ 18.2.09, 01:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
co ti na tom presne nejde..odhaduji ze teda nefunguje ventilator....podivej se po pojistkach dale pak na fordech obcas odejde odpor ventilatoru ale to vetsinou jede na posledni rychlost rele to zadne nikde myslim nema... |
Autor: | Bukaj [ 18.2.09, 08:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak píše Jiří. Většinou (dle mé zkušenosti se západními vozy) odchází předřadný odpor ventilátoru a pak to nefouká vůbec. tenhle odpor je někde ve skříni topení nad ventilátorem (aby hho chladil proudící vzduch). U itroena Jumper (2004) jsem řešil utavený spínač ventilátoru... |
Autor: | Jiri [ 18.2.09, 09:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja se koukal do autodat a na tranzita tam neni rozmisteni pojistek podivam se jeste doma jestli neco nenajdu...ale pise ze nejde topeni...tak predpokladam ventilator..... |
Autor: | amidamaru [ 18.2.09, 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
pojistky mam s urcitosti v poradku.stah jsem si kvuli toho program-Vivid Worksshop D 2007-micku,ale na Forda r.97tam jsou pouze zakladni informace.Podle meho nazoru tam urcite nejde regulacni odpor,nebot jel poze na plno,ale tetka asi neco bude s relatkem,co spina ten ventilator,neko kostra,ale nemuzu to relatko najit.Kdyby nekdo mel aspon nejaky vizualni manual,abych to nasel.Proste ventilator nejede,ale po delsi ceste clovek citi ,ze topeni ano.Zahada je to pro mne,nebot 12 voltu tam je.Bud rele,nebo i uhliky.Roky jsou roky.Jo a ten program -Vivid Workshop vrele doporucuju.O skodovkach je tam snad vsechno.Pro amatera i pro profesionala opravare.Ated pytky pomozte Cauki |
Autor: | amidamaru [ 18.2.09, 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jeste .Je to Ford trafik,rok vyroby97, typ-100,typ motoru-2,5d-4HB.snad toto pomuze |
Autor: | kwiko [ 18.2.09, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skus si rozpojit a spojit konektory ventilatora v motorovom priestore. Mozno odhalis problem. Teraz som riesil jednu takuto zahadu na felicii, a voda v konektore sposobila skrat a roztavenie pinu vovnutri. Zvonka vyzeral vporiadku. |
Autor: | amidamaru [ 18.2.09, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
toto uz jsem resil.mel jsem elektriku rozkopanou a zase slozenou.A nic |
Autor: | Šemik [ 18.2.09, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
A 12V je na přívodních drátech k motorku když je motorek odpojen nebo připojen? Jestli jen když je odpojen tak je někde ve vedení přechodový odpor, fordy z 90.let mají tu elektriku takovou pofidérní |
Autor: | amidamaru [ 18.2.09, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
tech 12 v je na prepinaci rychlosti,ale zjistil jsem to az jsem vypojil cokoladu z motorku.Kdyby zase byl motorek ve skratu,tak by to vyvalilo pojistku.Stalo se to tak,ze mi topeni normalne jelo--20km a kdyz jsem zaparkoval,vsechno slapalo,ale na druhy den,jak jsem chtel jet,tak ani neskrtlo |
Autor: | slovacek.milos [ 19.2.09, 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
v tom domečku kde máš odpory na jednotlivé rychlosti je i spravidla termopojistka jak na želičce i tam bývá problém, nedávno jsem problém řečil na mercedes vito , zatáhl jsem fáro borcovi pro kterého je stovka peníze, namontoval přepinač a odpory z favorita, na motorek dal nové uhlíky a pohoda nevím už kolik, ale moc to nestálo milos |
Autor: | petr petr [ 20.2.09, 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
amidamaru píše: tech 12 v je na prepinaci rychlosti,ale zjistil jsem to az jsem vypojil cokoladu z motorku.Kdyby zase byl motorek ve skratu,tak by to vyvalilo pojistku.Stalo se to tak,ze mi topeni normalne jelo--20km a kdyz jsem zaparkoval,vsechno slapalo,ale na druhy den,jak jsem chtel jet,tak ani neskrtlo Našel jsi ten odporový člen ? To co ti upravuje otáčky motorku topení ? |
Autor: | amidamaru [ 21.2.09, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
tetka jsem ho nehledal.Tetka mi nejaky mechanik dal typ,at se mrknu na odpory.Pry jsou nekde u baterky.mozna tam najdu i tou termopojistku.I kdyz se mi tento napad trochu nezda.Topeni po delsi trase jede,ale ten vetrak ne. |
Autor: | amidamaru [ 22.2.09, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
A tet ke vsem radostem mi klekl starter |
Autor: | amidamaru [ 14.3.09, 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ten ventilator ,to byla postana kostra.prerusil jsem kostru ke karoserii a napojil na kostru od radia a jede.Sice jenom na treti rychlost ,ale jede.Ten starter,byla porucha v indukcni civce.Kolega mi to v Polsku nechal opravit za 100 zlotych.Ale ke vsem tem radostem,kdyz uz,tak uz ,odesel mi posilovac brzd.Odstredive cerpadlo,napojene na alternator,prestal vytvaret podtlak.Dalsi investice.Ale o to nejde.Nepamatuje si nekdo z pametniku cim se kdysi ozivovala umela hmota a kozenka?Mne to osobne vypadlo z pameti. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |