Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

altík
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=15716
Stránka 1 z 1

Autor:  Jarda S. [ 21.2.09, 19:23 ]
Předmět příspěvku:  altík

nemáte někdo fotku rozdílu 742 a felda alternátoru ?

Autor:  Pech. [ 21.2.09, 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

742 má regler venku, tudíž do něho jdou tři dráty, felda má regler integrovanej, tudíž dva dráty a zadní stěna vůči tomu přizpůsobená, plus řemenice na poly-V řemen...

Autor:  Jarda S. [ 21.2.09, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

to vim jenže se mi dostal do ruky bosh altík z BMW a můžu ho srovnat jenom se 742 a mij co mam v autě se mi nechce kvuli tomu vyndavat

Autor:  Pech. [ 21.2.09, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

uchycení by mělo bejt víceméně stejné......

742 fako i felcka měly altíky magneton, 35-70A

Autor:  Jarda S. [ 21.2.09, 20:10 ]
Předmět příspěvku: 

tohle je BOSH 82A 8)

Autor:  Šemik [ 21.2.09, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Uchycení je docela rozdílné

Autor:  varok [ 22.2.09, 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

Fáčka měli i altík 35A? Já myslel, že takové ubožáky měli jen škodovky 105-130. Fáčka měli jen 55A a některé poslední typy na vývoz měli i 70A, ne?

Autor:  kwiko [ 22.2.09, 09:50 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Fáčka měli i altík 35A? Já myslel, že takové ubožáky měli jen škodovky 105-130. Fáčka měli jen 55A a některé poslední typy na vývoz měli i 70A, ne?

:lol:
nikto tu facko ani nesponenul...

Bosch je robeny na vw motory, na skoda motor zas magneton, rozdiely v zapojeni su v zachytene v schemach, uchytenie si teda musis vyrobit, remenicu asi taktiez (ak nechces prejst na 6drazkovy remen, hriadel bude totiz hrubsia...) to si tam mozes rovno dat aj 190A z mercedesa :oops: :wink:

Autor:  Jarda S. [ 22.2.09, 10:08 ]
Předmět příspěvku: 

řemenice je tam na klasickej klíňák 8)

Autor:  kwiko [ 22.2.09, 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
řemenice je tam na klasickej klíňák 8)
a si si isty ze je z felicie?

Autor:  Jarda S. [ 22.2.09, 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Sadra17 píše:
řemenice je tam na klasickej klíňák 8)
a si si isty ze je z felicie?


je z BMW E30 a do felicie ho chci dát

Autor:  Jarda S. [ 7.3.09, 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek tady je fotka bmw a 742 altíku

Autor:  cyz [ 7.3.09, 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Záleží na vzdálenosti řemenice od alternátoru (výška vrtulky) - pokud je stejná tak si teoreticky při troše zručnosti vyrobit jakékoliv úchyty a dát tam altík z čehokoliv...ale jestli 70A nebo 80A - to už si moc nepomůžeš, řekl bych že taková práce za to nestojí. Akorát ten Bosch bude asi spolehlivější, ale pokud je 20 let starý tak by se o tom dalo pochybovat. V elektrickém zapojení problém nebude. Do takové úpravy bych se pouštěl jedině kdybych chtěl např. zabudovat 2kW měnič aby auto mohlo sloužit jako pojízdná elektrocentrála a dal tam např. zmiňovaný 190A z Mercedesu

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/