Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
altík https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=15716 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jarda S. [ 21.2.09, 19:23 ] |
Předmět příspěvku: | altík |
nemáte někdo fotku rozdílu 742 a felda alternátoru ? |
Autor: | Pech. [ 21.2.09, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
742 má regler venku, tudíž do něho jdou tři dráty, felda má regler integrovanej, tudíž dva dráty a zadní stěna vůči tomu přizpůsobená, plus řemenice na poly-V řemen... |
Autor: | Jarda S. [ 21.2.09, 19:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
to vim jenže se mi dostal do ruky bosh altík z BMW a můžu ho srovnat jenom se 742 a mij co mam v autě se mi nechce kvuli tomu vyndavat |
Autor: | Pech. [ 21.2.09, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
uchycení by mělo bejt víceméně stejné...... 742 fako i felcka měly altíky magneton, 35-70A |
Autor: | Jarda S. [ 21.2.09, 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
tohle je BOSH 82A |
Autor: | Šemik [ 21.2.09, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uchycení je docela rozdílné |
Autor: | varok [ 22.2.09, 09:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fáčka měli i altík 35A? Já myslel, že takové ubožáky měli jen škodovky 105-130. Fáčka měli jen 55A a některé poslední typy na vývoz měli i 70A, ne? |
Autor: | kwiko [ 22.2.09, 09:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Fáčka měli i altík 35A? Já myslel, že takové ubožáky měli jen škodovky 105-130. Fáčka měli jen 55A a některé poslední typy na vývoz měli i 70A, ne? nikto tu facko ani nesponenul... Bosch je robeny na vw motory, na skoda motor zas magneton, rozdiely v zapojeni su v zachytene v schemach, uchytenie si teda musis vyrobit, remenicu asi taktiez (ak nechces prejst na 6drazkovy remen, hriadel bude totiz hrubsia...) to si tam mozes rovno dat aj 190A z mercedesa |
Autor: | Jarda S. [ 22.2.09, 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
řemenice je tam na klasickej klíňák |
Autor: | kwiko [ 22.2.09, 10:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: řemenice je tam na klasickej klíňák |
Autor: | Jarda S. [ 22.2.09, 10:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: Sadra17 píše: řemenice je tam na klasickej klíňák je z BMW E30 a do felicie ho chci dát |
Autor: | Jarda S. [ 7.3.09, 10:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
tady je fotka bmw a 742 altíku |
Autor: | cyz [ 7.3.09, 23:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží na vzdálenosti řemenice od alternátoru (výška vrtulky) - pokud je stejná tak si teoreticky při troše zručnosti vyrobit jakékoliv úchyty a dát tam altík z čehokoliv...ale jestli 70A nebo 80A - to už si moc nepomůžeš, řekl bych že taková práce za to nestojí. Akorát ten Bosch bude asi spolehlivější, ale pokud je 20 let starý tak by se o tom dalo pochybovat. V elektrickém zapojení problém nebude. Do takové úpravy bych se pouštěl jedině kdybych chtěl např. zabudovat 2kW měnič aby auto mohlo sloužit jako pojízdná elektrocentrála a dal tam např. zmiňovaný 190A z Mercedesu |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |