Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Kde je problém?Baterka nebo starter? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=16028 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tomy [ 10.3.09, 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | Kde je problém?Baterka nebo starter? |
Mám následující problém-nebiju baterku a dám do auta a už při prvním otočení slyším jak hůř startuje,tohle se opakuje pořád,někdy je to lepší někdy naopak horší a zajímá mě kde je problém?Vše nasvědčuje tomu že je špatná baterka,ale teď mě napadlo mohlo by to mít něco společnýho se špatným starterem tohle nebpo je to na tuty ta baterka?I když se jí nechce někdy tak otočím vždycky,ale nechci to nechat až neotočím vůbec-Budu rád za jakýkoli názor a poznatek.Děkuji |
Autor: | Šemik [ 10.3.09, 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může to být oboje, ale šel bych nejdřív po té baterce. Jak je stará a jaký je to výrobce? Na kolik u ní klesá svorkové napětí počas startu? |
Autor: | tomy [ 10.3.09, 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takhle:Ta baterka je tam asi půl roku,ale když mi to zlobilo na starteru a nedobíjelo mi to,tak byla třeba 2x do týdne na nabíječce.Tohle je zatím jediný co takhle z fleku vím ... zbytek musím zjistit a změřit |
Autor: | slavik74 [ 10.3.09, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Skus najprv očistiť kontakty na baterke a potom ju odmeraj pri záťaži. Pozapínaj čo najviac spotrebičov (svetla, ventilator, stierače....) a odmeraj napätie na baterke. Nemalo by moc klesnuť. (pod cca 9V) |
Autor: | cyz [ 10.3.09, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co je to za značku? Nevím jak jiné značky ale třeba když máš Vartu tak ti každý autorizovaný prodejce udělá bezplatně test baterky... |
Autor: | tomy [ 11.3.09, 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravím - i při maximálním odběru tam je cca 11,9 V takže by to byl starter a uhlíky v něm? |
Autor: | Pech. [ 11.3.09, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozebrat dokonale očistit a smontovat: svorky na baterku a kontakty baterky kabely a spoje drátu z baterky do starteru zemění baterka-karoserie a karoserie-starter. je vhodné dopnit zemnící drát přímo pod šroub na starteru. teoču tam ohromlý proudy, každej přechoďák je na ho**o. až toto bude ok, začni se starterem. pak tey, stav kotky, uhlíků, vyčistit dokonale prostor kotvy a uhlíků, kontakty a spoje. |
Autor: | slavik74 [ 11.3.09, 20:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
tomy píše: Zdravím - i při maximálním odběru tam je cca 11,9 V takže by to byl starter a uhlíky v něm? A prívod na starter je v akom stave? Skus ešte skontrolovať prepojenie (kostru) medzi motorom a karoseriou. Ak aj to bude OK, tak asi už len štarter von! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |