Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
pristrojova deska - favo - felda https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=16172 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | trady [ 18.3.09, 00:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
zitra ju? |
Autor: | kwiko [ 18.3.09, 09:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
lord_sef píše: nasel jsem neco na http://www.pepes.cz/auto.htm ale moc to nechapu:( diky za kazdou radu od vas. Ja ze uz mas nejake clanky precitane ked, sem vypisujes zapojenie konektorov. Je to pravidelne sa objavujuca tema na vacsine skoda for. http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14110 |
Autor: | petr petr [ 19.3.09, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
lord_sef píše: muze nekdo poradit prosim? prosim prosim... nikde o tom moc neni psano co kam zapojit A co řešíš ? Fungovat to musí , palivoměr je na stejným principu a maximálně jestli nebyl upraveno čidlo pro teploměr tak ti to fungovat musí. |
Autor: | tomasjavorsky [ 19.3.09, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nedávno jsem řešil přesně to samé - palubka z Fe BMM do Fa 1994 BMM. Celá transplantace proběhla celkem OK, až na to, že mi zatím ještě nefunguje osvětlení budiků a přepínač tlumených / dálkových světel. Nakreslil jsem si schema, jak jsem to zapojoval, mám ho ale v garáži; hodím to sem zítra ráno, ju? |
Autor: | varok [ 20.3.09, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když nefunguje osvětlení budíků, tak je potřeba se podívat na plošný spoj budíků kam vede. Jestli na nějaký konektor, tak změřit jestli tam jde proud. Nebo podobných způsobem. |
Autor: | tomasjavorsky [ 22.3.09, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
lord_sef Omlouvám se za zpoždění, dříve jsem se k PC nedostal. Schema budiků Fa BMM je tady http://www.jpeg.cz/view-319_schema_kontrolky_favous.gif . Popis pinů, co je na webu pepes.cz/auto.htm, platí pro Fa do roku 1989, a BMM má zapojení úplně jiný. Co se týče zapojení budiků Felicie, tak jsem vycházel ze stejného popisu, jako jsi napsal úplně nahoře. Ohledně přepojování konektorů bych Ti určitě doporučil sehnat si konektory z Feldy (ty konektory, co trčí z palubky a zapojíš je do budiků). Samotný přepojení už pak nic složitýho není, když máš schemata. Já jsem si ještě pro jistotu pomáhal (kablík se stálým +), že jsem si před zapojením každé kontrolky zjistil, že ten konkrétní pin je opravdu správnej. Jinak otáčkoměr funguje bez problémů, a na teploměr a palivoměr musíš dát odpory. U teploměru má být v sérii 55R rezistor a u palivoměru paralelně 1k6. ( http://www.jpeg.cz/view-495_schema_budiky.gif ) Jenže se mi zdá, že to moc přesný není - když jsem natankoval plnou, tak rafička palivoměru ukazovala kousek nad plnou (že by budík k tomu připočítal i benzín v kanystru? ) a teploměr je taky nepřesnej; včera jsem popojížděl v koloně, najednou zpod kapoty bílá pára a na budíku pořád 90°C. Řešením toho teploměru by byla výměna čidla za felďácký (necelých 200 Kč), na což se v nejbližší době chystám. Pak je ještě potíž s některýma kontrolkama - konkrétně mlhovek. Výstup pro kontrolky z Fe čudliků mlhovek je (-), ale původně ve Fáčku byl (+). Takže jsem do kontrolky vytáhl kábl ze spínaného (+) z tlačítka mlhovky - kdyžtak pro zjednodušení je obrázek tuhle http://www.jpeg.cz/view-336_schema_mlhovka.gif . |
Autor: | hardb [ 12.4.09, 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky to ted řeším ale trošku jinak .... a to takto: podle kompletní elektoinstalace favorita z R.V 92 sem si našel všechny drátky kam vedou a co mají za učel a podle nich se pokusím zapojit drátky z feldáckyho budíku jen je problém v tom že nejsou stejně zapojené drátky z tech 3 svorkovnic jen nevím jestly se do toho pustím ... nachystané to mám jen se bojím že něco vyhoří ... snad budu mít štěstí |
Autor: | hardb [ 1.5.09, 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
dnes sem zkoušel nanečisto ty budíky zapojit kontrolky fungovaly asi všechny jen když jsem zapojil levou směrovku tak se rožla i ikonka výstr. trojúhelníku a kdy sem zapojil kontakty které by měly být vedeny z pojistovky z číslem 15 a 16 tak se rožla ikonka ABS ale né třeba pásy a pod a z kontaktem č 15 to fungovalo jak má tak ten drátek vedoucí u felicii z pojistkovy skřínky tam nemám zapojovat ? a pak se chci zeptat jaky odpory použít tady na TW sem četl že jestly 50 OHM nebo jak ? potřeboval bych vedet jak na ten palivoměr tak i na teploměr ... díky |
Autor: | hardb [ 1.5.09, 16:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
lord_sef píše: cau, mam komplet navod jak na to, napis me pls svuj mejl, preposlu ti to, vim ze jsi me ho uz psal ale uz ho nemuzu najit... j vpoho a díky .... ben.lad@seznam.cz |
Autor: | hardb [ 4.5.09, 08:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam vše zapojene ale chtel zeptat jak pretocit bud na 1000 km nebo pokud by to slo treba na 1km de to tou vrtackou nebo nejak rozdelat ten tachometr?? ale jak? predem díky |
Autor: | hardb [ 5.5.09, 10:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
nijak neodpovídáte no co už ale co mě není jasné je to že ten palivoměr bez toho rezistoru mě pravděpodobně ukazuje dobře ( ukazuje kousek nad rezervu) a v nádrži mám max. 8litru ... mám tam dávat ten rezistor nebo ne nebo vyzkoušet co to z tou ručičkou pak udělá ?? |
Autor: | sharpers [ 5.5.09, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
hardb píše: mam vše zapojene ale chtel zeptat jak pretocit bud na 1000 km nebo pokud by to slo treba na 1km de to tou vrtackou nebo nejak rozdelat ten tachometr?? ale jak? predem díky pretocit to jde lehce, ja to sam dělal ....jen nechapu proč chceš 1km vyndej tacho z přistrojovky, a zepředu jak sou ty čisilka nahoře, tak maji na boku takove zoubky...do toho zoubkuzapač třeba tenkym šroubovakem....lupne to a čisilko se posune...tak to nalupej na kolik potřebuješ |
Autor: | hardb [ 5.5.09, 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
sharpers píše: hardb píše: mam vše zapojene ale chtel zeptat jak pretocit bud na 1000 km nebo pokud by to slo treba na 1km de to tou vrtackou nebo nejak rozdelat ten tachometr?? ale jak? predem díky pretocit to jde lehce, ja to sam dělal ....jen nechapu proč chceš 1km vyndej tacho z přistrojovky, a zepředu jak sou ty čisilka nahoře, tak maji na boku takove zoubky...do toho zoubkuzapač třeba tenkym šroubovakem....lupne to a čisilko se posune...tak to nalupej na kolik potřebuješ 1km nebo 1000km to je jedno ono se ani neví kolik přesně to auto má naježděné pač se tam měnit cely tachometr a kdyby tam byla nějaká vzdálenost tak budu vedet kolik sem z autem najel a popřípadě kdy vyměnit olej a pod. a pokud bych to udelal jak píšeš tak se nic nepokazí a bude normálně fungovat dál ?? |
Autor: | kwiko [ 5.5.09, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
to pretocenie tachacu tu uz niekde bolo, ale nieje to tak jednoduche. Ukazovatel paliva mi vravi ze jazdim na rezerve uz ked mi klesne benzin pod 10l a plnu ked mam nad 20l. Teda na facku, forman ma felda nadrz... |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |