Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
favo - otáčkoměr https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=16383 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | hardb [ 28.3.09, 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | favo - otáčkoměr |
Mám menší problém na svém favu rv 92 135LSe nějak mi tam blbne otáčkoměr, najednou přestal jít, ale když jsem nechtěně dal moc plynu tak zas začal fungovat ale ted zas nefunguje ... je problém v otáčkoměru, řídící jednotce nebo kde, nevíte?? diky za rady |
Autor: | kwiko [ 28.3.09, 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: favo - otáčkoměr |
hardb píše: Mám menší problém na svém favu rv 92 135LSe nějak mi tam blbne otáčkoměr, najednou přestal jít, ale když jsem nechtěně dal moc plynu tak zas začal fungovat ale ted zas nefunguje ... je problém v otáčkoměru, řídící jednotce nebo kde, nevíte?? diky za rady RJ je vtom urcite nevinne. Kostra cievky, signalovy vodic, spoje, alebo pridreta oska budika. |
Autor: | hardb [ 28.3.09, 18:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: favo - otáčkoměr |
kwiko píše: RJ je vtom urcite nevinne. Kostra cievky, signalovy vodic, spoje, alebo pridreta oska budika. OK no podívám se na to, a náhodou to asi nebude tím že dochází benzín a auto chcípá že ? že mě dochází benzín usuzuju z toho že do filtru mě čerpadlo vhaní nepravidelně benzin a pokud nemám nohu mírně na plynu tak chcípne ... |
Autor: | varok [ 29.3.09, 10:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může být špatná pumpa. Teď ale nevím, jestli má Ecotronic elektrické čerpadlo nebo mechanickou pumpu. ŘJ to asi nebude, Ekotronic nemá otáčkoměr přes ŘJ, ne? |
Autor: | hardb [ 29.3.09, 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Může být špatná pumpa. Teď ale nevím, jestli má Ecotronic elektrické čerpadlo nebo mechanickou pumpu. ŘJ to asi nebude, Ekotronic nemá otáčkoměr přes ŘJ, ne? no nevím, proto sem se tak ptal .... zjistil jsem to pokud otáčkoměr funguje tak fungují (svítí i ikonky které signalizují mazání a baterku, pokud nesvítí tak nefunguje otáčkoměr |
Autor: | kwiko [ 29.3.09, 11:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
ekotronic ma mechanicku pumpu zn. pierburg Nalej benzin a neries blbosti... Pritiahni o chlp rucny plyn a mas vyriesene... Pripadne si daj diagnosticky mod a znova si nastav bohatost a volnobezne otacky Rj si otacky zistuje podla haloo snimaca, budik je identicky a tak je aj zapojeny identicky s klasickym karburatorom. |
Autor: | hardb [ 29.3.09, 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: ekotronic ma mechanicku pumpu zn. pierburg Nalej benzin a neries blbosti... Pritiahni o chlp rucny plyn a mas vyriesene... Pripadne si daj diagnosticky mod a znova si nastav bohatost a volnobezne otacky Rj si otacky zistuje podla haloo snimaca, budik je identicky a tak je aj zapojeny identicky s klasickym karburatorom. a jak to mám nastavit přes ten "mod" |
Autor: | kwiko [ 29.3.09, 13:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
hardb píše: a jak to mám nastavit přes ten "mod" Uz je to davno co som to robil, a prirucku som tiez daroval, ale: Stiahni si z uzitocnych odkazov dielensku prirucku. Mas tam dekoder kodov. A este ti moze posluzit opakovanie z historie prispevkov: Citace: citace: "Prosim našel jsem tvuj příspěvek na foru. Poradíš prosim jak diagnostikovat zavady v ř.j. v dílenské příručce se odvolávají na nějaký přístroj T1, sož nevím co je zač." tak pridavam este nejake postrehy: Diagnosticky pristoj mat netreba, alternative sa da pouzit aj kontrolka na pristrojovej doske. Pristroj totiz pozostava hlavne z externej ziarovky (preto prepajas kontaky co vedu do pristrojovky = ignorujte to a bude blikat pristrojovka) a prepinaca = ten sa nahradi vytahovanim a zasuvanim prepojky. RJ nema trvalu pamat zavad, ak sa nejaka vyskytne, zasvieti kontolka test /nieco je v pamati zavad / a ked svieti(pri beziacom motore) kratkym povytiahnutim prepojky zmenime svetenie na blikanie kodu zavady (nie som si isty , ci sa ti zobrazi len jeden kod a dalsim prepnutim dalsi, alebo idu vsetky chyby automaticky zasebou). Ak mate len pocit, ze auto nie je v poriadku ale kontrolka trvalo nesvieti, skontrolujte volnobezne otacky a zlozenie zmesi, prip. nastavte srobovakom podla obrazku. Ak nepomoze, zase nejakym rozpojovanim a spajanim konektoru sa spusti diagnostika prvkov. Casty problem byva v skorodovanom ukostreni - je tam milion drotikov:c) kwiko |
Autor: | hardb [ 29.3.09, 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: hardb píše: a jak to mám nastavit přes ten "mod" Uz je to davno co som to robil, a prirucku som tiez daroval, ale: Stiahni si z uzitocnych odkazov dielensku prirucku. Mas tam dekoder kodov. A este ti moze posluzit opakovanie z historie prispevkov: Citace: citace: "Prosim našel jsem tvuj příspěvek na foru. Poradíš prosim jak diagnostikovat zavady v ř.j. v dílenské příručce se odvolávají na nějaký přístroj T1, sož nevím co je zač." tak pridavam este nejake postrehy: Diagnosticky pristoj mat netreba, alternative sa da pouzit aj kontrolka na pristrojovej doske. Pristroj totiz pozostava hlavne z externej ziarovky (preto prepajas kontaky co vedu do pristrojovky = ignorujte to a bude blikat pristrojovka) a prepinaca = ten sa nahradi vytahovanim a zasuvanim prepojky. RJ nema trvalu pamat zavad, ak sa nejaka vyskytne, zasvieti kontolka test /nieco je v pamati zavad / a ked svieti(pri beziacom motore) kratkym povytiahnutim prepojky zmenime svetenie na blikanie kodu zavady (nie som si isty , ci sa ti zobrazi len jeden kod a dalsim prepnutim dalsi, alebo idu vsetky chyby automaticky zasebou). Ak mate len pocit, ze auto nie je v poriadku ale kontrolka trvalo nesvieti, skontrolujte volnobezne otacky a zlozenie zmesi, prip. nastavte srobovakom podla obrazku. Ak nepomoze, zase nejakym rozpojovanim a spajanim konektoru sa spusti diagnostika prvkov. Casty problem byva v skorodovanom ukostreni - je tam milion drotikov:c) kwiko díky .... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |