Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

iný alternátor na 781...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=16617
Stránka 1 z 3

Autor:  michalkatka [ 10.4.09, 13:44 ]
Předmět příspěvku:  iný alternátor na 781...

tak sa snažím rozbehnúť debatu o uchytení iného alternátora na 781 motore, ja mám o to horšie že tam mám klímakompresor.

nejaké fotky, námety, nápady ako to má niekto vyriešené.... :roll:

Autor:  Matthes [ 10.4.09, 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

Proste vemu altik a svarim si na nej drzak namiru ne :-)

Autor:  michalkatka [ 10.4.09, 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Proste vemu altik a svarim si na nej drzak namiru ne :-)


vieš ako tam mám málo miesta :?: :shock:

tak kým sa do toho pustím (ešte nemám ten alternátor), tak chcem trocha inšpirácie...

Autor:  Matthes [ 10.4.09, 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak to ja nevim kolik je tam mista :oops: Me by se tam vesel generator s vlastnim spalovacim motorem :mrgreen:

Autor:  michalkatka [ 10.4.09, 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Jo tak to ja nevim kolik je tam mista :oops: Me by se tam vesel generator s vlastnim spalovacim motorem :mrgreen:


ak ti nieje známe mám tak klímakompresor ten je hnaný samostatným kliňákom, pod ním je alternátor tesne nad spodným kricím plechom a tesne okolo neho ide spodná hadica s chladiča...

Autor:  Matthes [ 10.4.09, 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Jo takze je to jak v modernich autech jedno narvany na druhym :) A proc nestaci 70A z feldy?

Autor:  michalkatka [ 10.4.09, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Jo takze je to jak v modernich autech jedno narvany na druhym :) A proc nestaci 70A z feldy?


zatiaľ mám klasiku 55A, a neviem či by tá 70ka stačila...

spojka kompresora berie 3A, ale najhorší je ten ventilátor, pri zapnutej klíme beží stále 1.poloha 30-40%, a v kolóne častejšie beží na 100% - 200W ( cca15A :shock: ), k tomu celodenné svietenie....

Autor:  Šemik [ 10.4.09, 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

A máš klasický klínový řemen nebo drážkovaný? Asi klíňák, co?

70A mam v Pastelce s řemenicí Fa malá, a řemenice kliky je taky Fa (větší jak 742) a pod 1000-1100rpm to dá absolutní nic, to neutáhne ani samotné potkávačky.

Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A.. (Asi to předělam :D)

Autor:  michalkatka [ 10.4.09, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
A máš klasický klínový řemen nebo drážkovaný? Asi klíňák, co?

70A mam v Pastelce s řemenicí Fa malá, a řemenice kliky je taky Fa (větší jak 742) a pod 1000-1100rpm to dá absolutní nic, to neutáhne ani samotné potkávačky.

Cyz má 70A ale s drážkovaným řemenem, na volnoběh to prý dá cca 30A.. (Asi to předělam :D)


je to na klasický kliňák, remenicu mám tú malú, to prerábať asi nebudem, predsalen meniť všetky remenice sa mi nechce a ani neviem kde by som zohnal remenicu na kompresor.

Autor:  Ondras83 [ 10.4.09, 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

můj názor je takovej, že bych dal kompresor dolů, jako je servo a nad něj altik...jestli se tam vejde ten kompresor, tak nahoru už si můžeš dát v podstatě jakejkoli alternátor, tam je místa dost...a proč to neudělat, jak to je origo, akorát kompresor posunout vejš?

Autor:  michalkatka [ 11.4.09, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
můj názor je takovej, že bych dal kompresor dolů, jako je servo a nad něj altik...jestli se tam vejde ten kompresor, tak nahoru už si můžeš dát v podstatě jakejkoli alternátor, tam je místa dost...a proč to neudělat, jak to je origo, akorát kompresor posunout vejš?


aj to ma napadlo, ale konzola čo drží kompresor je prispôsobená na napínak pre remeň pre klímu, a remeň pre oststné sa napína alternátorom.

ak by som ich chcel prehodiť neviem či by mi vyšli dráhy pre oba kliňáky.

Autor:  varok [ 11.4.09, 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

A ta klima je v tom fáčku origo, nebo z jiného auta? Já ve fáčkách klimu ještě neviděl. Ani u vývozových verzí. Nedávno jsem dokonce viděl u Auto kelly altík 70A pro fáčka a felície. Asi nějaký univerzál. Nevím jak je kvalitní, ale tvarem vypadá stejně jako klasické favo altíky. Já ale u Auto Kelly nerad nakupuji. Nemají tam moc kvalitní věci.

Autor:  michalkatka [ 11.4.09, 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
A ta klima je v tom fáčku origo, nebo z jiného auta? Já ve fáčkách klimu ještě neviděl. Ani u vývozových verzí. Nedávno jsem dokonce viděl u Auto kelly altík 70A pro fáčka a felície. Asi nějaký univerzál. Nevím jak je kvalitní, ale tvarem vypadá stejně jako klasické favo altíky. Já ale u Auto Kelly nerad nakupuji. Nemají tam moc kvalitní věci.


ah jáj, klíma je hybrid s zákazkovej série Formanov ku koncu výroby pre Tureckého importéra a Feldy s klímou :idea:
okrem iného som v predu aj v zadu stabilizovaný :oops:

Autor:  cyz [ 12.4.09, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud vím tak tam nemáš žádné extra elektrické vymoženosti, 70A altík je na fávu naprosto dostačující, akorát vidím trochu problém s volnoběhem - jak ti kolísá při zapnuté klimě. Řemenice myslím jde přehodit takže bych nevymýšlel nějaké předělávky a prostě tam dal ten 70A.

Autor:  slovacek.milos [ 13.4.09, 07:32 ]
Předmět příspěvku: 

já to viděl jen jednou v orginále na felicii 1.3 z itálie a řemeny tam byly dva na klimošku zvlášt,

řemenice tam byla zdvojená a když se vytahuje musí se spustit motor miloš

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/