Autor |
Zpráva |
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierburg)
Zdravím lidičky,
mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom
je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc).
Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli
to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ...
Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost.
Předem díky za odezvu.
Ráša
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
11.10.06, 10:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierb
rasa píše: Zdravím lidičky, mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc). Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ... Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost. Předem díky za odezvu. Ráša
Kdyz "je zapojena vracecka" tak je asi nejaka blba, kdyz to nafoukne karburator.
Takovy vypinani nevim jestli bude pro cerpadlo zrovna dobry.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
11.10.06, 12:25 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
To relátko by mělo spínat jen na krátký okamžik, zbytek už vyřeší doběh stěrače. Podle mě by to šlo použít, ale jestli bude ten krátký okamžik stačit na natlakování okruhu. Podle mě je to relátko víc vypnuté než zapnuté.
Ale každopádně bych řešil, proč ta pumpa takhle blbne. Vždyť do stříkačky musí dodávat ještě menší množství benzínu než do karburátoru, ne? Neexistuje u BMM nějaký spínací obvod, třeba v závisosti na tlaku v potrubí?
_________________ Mazda 323, červená
|
11.10.06, 12:27 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Anebo mě ještě napadlo, jestli nemáš špatně zapojený ty hadičky na odlučovači par u karburátoru. V tom horním vývodu je tuším kulička jako zpětný ventil. Pak ti možná ta zpátečka nefunguje a žene to benzín jen dovnitř.
_________________ Mazda 323, červená
|
11.10.06, 12:31 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Vašek Tábor píše: To relátko by mělo spínat jen na krátký okamžik, zbytek už vyřeší doběh stěrače. Podle mě by to šlo použít, ale jestli bude ten krátký okamžik stačit na natlakování okruhu. Podle mě je to relátko víc vypnuté než zapnuté. Ale každopádně bych řešil, proč ta pumpa takhle blbne. Vždyť do stříkačky musí dodávat ještě menší množství benzínu než do karburátoru, ne? Neexistuje u BMM nějaký spínací obvod, třeba v závisosti na tlaku v potrubí?
bohužel u BMM to řeší membrána ... ještě zkontroluju hadice a díky ...
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
11.10.06, 13:38 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Re: Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierb
rasa píše: Zdravím lidičky, mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc). Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ... Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost. Předem díky za odezvu. Ráša
Ta pumpa by měla vypínat, když zapneš klíček, brčí pořád? jestli jo, tak je závada na ŘJ, nejjednodušší je dát tam přepadovou komoru ze starýho fav, takovej bílej kyblíček se třema vývodama, bývá to navrchu vedle vent. víka, co si neveme karb, tak se vrátí do nádrže.
|
11.10.06, 20:05 |
|
|
Vašek Tábor
Příspěvky: 203 Bydliště: Horní Pěna
|
Drak: to tam asi má, když má zapojenou zpátečku. Ale čím je zajištěný, že ta pumpa jen zavrčí a vypne, tam by měl být snímač hladiny paliva, nebo tlaku v potrubí, ne? a nešel by teda namontovat na tuhle hybridu? nebo jestli tu je, tak ho jen zprovoznit?
_________________ Mazda 323, červená
|
12.10.06, 07:29 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
A co takhle nejjednodussi reseni- dat tam misto el.cerpadlo klasicke membranove z Fava? Zadne komplikace a membrana stoji asi 80 Kc.
|
12.10.06, 08:33 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Petr píše: A co takhle nejjednodussi reseni- dat tam misto el.cerpadlo klasicke membranove z Fava? Zadne komplikace a membrana stoji asi 80 Kc.
On je problém v tom že ten motor je z MPI felicie a ta už nemá vačku na AC pumpu
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
12.10.06, 14:07 |
|
|
rasa
Příspěvky: 68 Bydliště: Dřetovice 62
|
Problém je vyřešen koupil jsem cyklovač stěrače zadního okna do feliny ... píchnul jsem ho na tlačítko ... stačí před nastartováním
podržet tlačítko a vypnout a už maká cyklovač ... dostačující ...
a ještě to funguje jako takovej křováckej immobiliser
_________________ Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG
S Pozdravem
Rasa
|
12.10.06, 14:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|