Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
dlouho vypíná motor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=16840 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | tomy [ 23.4.09, 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | dlouho vypíná motor |
Když nastartuju motor u 120gls a nechám běžet motor a za chvilku vypnu tak motor vypíná na vypnutí klíčku okamžitě-problém nastává když motor vypínám a mám zapnutej větrák na předku - klíček vypnu a motor ještě běží tak cca 2 vteřiny a až potom vypne.Nevíte někdo kde by mohla být chyba? |
Autor: | Šemik [ 23.4.09, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ta sahara je přepojená na 2.pojistku, že? |
Autor: | tomy [ 23.4.09, 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
jééé tak to nevím,ale nic jsem nepřepojoval |
Autor: | Viky [ 23.4.09, 16:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to jednoduchy: kdyz se toci vetrak, tak dodava do site nejakou elektriku a jede zapalovani. U vetraku chladice by to nemelo bejt, ale vetrak topeni to dela standardne, to neni chyba, to je vlastnost! |
Autor: | Jarda S. [ 23.4.09, 18:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
co třeba odpojovač volnoběhu ? |
Autor: | Viky [ 23.4.09, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: co třeba odpojovač volnoběhu ? 1) neni jisty ze GLS ho ma. 2) zkus ho odpojit, stejne ti teplej motor na volnobeh bude blemcat kolem 300ot minimalne. |
Autor: | venda [ 23.4.09, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: 1) neni jisty ze GLS ho ma. Proč by ho neměla mít? |
Autor: | Viky [ 23.4.09, 20:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
venda píše: Viky píše: 1) neni jisty ze GLS ho ma. Proč by ho neměla mít? Nepamatuju se ze by nekde psal jestli je to Mko. EDSR ho nemival. |
Autor: | Jiri [ 23.4.09, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to tak jak pise viky proste jak ten ventilator se dotaci tak vyrobi elektrinu pro zapalovani..pokud ti to vadi dalo by se to asi vyresit spinacim rele |
Autor: | michalkatka [ 23.4.09, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: je to tak jak pise viky proste jak ten ventilator se dotaci tak vyrobi elektrinu pro zapalovani..pokud ti to vadi dalo by se to asi vyresit spinacim rele diódou pred ventilátor, aj kúrenia a chladenia... |
Autor: | Jiri [ 23.4.09, 22:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Jiri píše: je to tak jak pise viky proste jak ten ventilator se dotaci tak vyrobi elektrinu pro zapalovani..pokud ti to vadi dalo by se to asi vyresit spinacim rele diódou pred ventilátor, aj kúrenia a chladenia... no a nebo...taky dobrej napad |
Autor: | Šemik [ 24.4.09, 06:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale to je zase škoda 0.7V |
Autor: | michalkatka [ 24.4.09, 08:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ale to je zase škoda 0.7V nieje také tragické, a myslím že je to menej... |
Autor: | ferrari [ 24.4.09, 08:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: Nepamatuju se ze by nekde psal jestli je to Mko. EDSR ho nemival. |
Autor: | Martin91 [ 24.4.09, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cože ? na EDSRU že nebyl ?? ale byl ve 100 mám edser je to tam na tom autě na rozbití taky je tam EDSR a má taky tu volnoběžku... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |