Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Postupne vybiji baterku ukazatel teploty vyskoci nahoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=16962
Stránka 1 z 3

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 00:42 ]
Předmět příspěvku:  Postupne vybiji baterku ukazatel teploty vyskoci nahoru

Mam problem jezdim a auto neco dobiji protoze nesviti kontrolka dobijeni ale asi dobiji malo protoze po par jizdach nemuzu nastartovat. kdyz me nekdo nastartuje prez kabely tak pohoda. No a navic kdyz nastartuju tak mi ukazatel teploty vyskoci o radny kus nahoru. myslel jsem ze to bude mustkem na altiku tak jsem vymenil altik ale dela to porad. Tak bud i druhy alternator je spatny nebo je chyba nekde jinde. Nema nekdo poneti cim krome alternatoru by to mohlo byt? Jeste me napadlo ze to muze hodne papat elektriky pri vypnutem klicku to hned rano promerim ale to by nevysvetlovalo tu teplotu.

Autor:  Šemik [ 2.5.09, 07:18 ]
Předmět příspěvku: 

Auto?

Autor:  Viky [ 2.5.09, 07:24 ]
Předmět příspěvku: 

Co mas za auto?

Pravdepodobne mas nekde zkrat a kdyz mas zapnuty zapalovani, tak ti to zere elektriku. To divny co se deje s teplomerem by mohlo znamenat, ze tam tece velky proud od motoru nekam smerem k palubce.

Jestli je to tak, muze ti auto dost brzo shoret.

Jooo... jeste je tu moznost, ze mas upadly uzemeni motoru. To bys asi nehorel tak hned.

Autor:  Šemik [ 2.5.09, 07:30 ]
Předmět příspěvku: 

Nejdřív by to chtělo změřit jaké je napětí v sítí a na akumulátoru v době, kdy jsou rozsvícená světla, zapnutý ventilátor kabiny, puštěné rádio a motor alespoň na 2000rpm.

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 08:25 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Auto?


Sorry to jsme nejak vcera zapomnel napsat. Favorita starsi rok vyroby tzn karburator.

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 08:27 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Nejdřív by to chtělo změřit jaké je napětí v sítí a na akumulátoru v době, kdy jsou rozsvícená světla, zapnutý ventilátor kabiny, puštěné rádio a motor alespoň na 2000rpm.


jj to by chtelo ale nejdriv musim nabit baterku abych mohl aspon nastartovat :-D

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 08:31 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Co mas za auto?

Pravdepodobne mas nekde zkrat a kdyz mas zapnuty zapalovani, tak ti to zere elektriku. To divny co se deje s teplomerem by mohlo znamenat, ze tam tece velky proud od motoru nekam smerem k palubce.

Jestli je to tak, muze ti auto dost brzo shoret.

Jooo... jeste je tu moznost, ze mas upadly uzemeni motoru. To bys asi nehorel tak hned.


zemneni me taky napadlo ale to se vetsinou projevuje kdyz se dupe na spojku. ze to treba vynechava nebo enco takoveho protoze to uzemuje prez spojkove lanko. Zkrat je taky jedna z moznostiale ad premyslim jak premyslim tak me nenapada zkrat ktery by mi zvysoval teplotu. ale zkusim to promerit. jinak ta taplota vyskoci az ve chvili kdy zacne pracovat altik ne hned se zaplym motorem. kontrolka dobijeni sviti nez trosku pridam plyn a az prestane svitit tak teplota vyskoci

Autor:  Huďo [ 2.5.09, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Skús skontrolovať skrat na kostru snímača teploty a budíku, resp. vo vedení.

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Nejdřív by to chtělo změřit jaké je napětí v sítí a na akumulátoru v době, kdy jsou rozsvícená světla, zapnutý ventilátor kabiny, puštěné rádio a motor alespoň na 2000rpm.



Tak jsem to pomeril. akumulator mel 12,7 ale byl zrovna sundany z nabijecky takze az by "vychladl" tak by se ustalil trosku niz. byz niceho zapleho to melo na volnobeh poprve 13 +/- 0,1 a na druhe nastartovani 13,5 se zapnutyma svetlama vyhrivani okna atd, to melo na volnobeh kolem 12,8 na zvysene otacky cca 12,9 Takze me napadaji jen dve veci co by to mohlo byt. Prvni diodovy mustek druhe nekde skrat na kastlu. Jaky mate vy nazor?

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

Huďo píše:
Skús skontrolovať skrat na kostru snímača teploty a budíku, resp. vo vedení.


Tam si nemyslim ze by mel byt problem protoze bez zapleho motoru to ukazuje dobre. takze cidlo ani budik to nebude. podle me to jen indikuje chybu nekde jinde

Autor:  Šemik [ 2.5.09, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

12.9V? No to je teda pěkné, vždyť to vůbec nedobíjí! Správně by se napětí mělo pohybovat v rozmezí 14-14.5V

Autor:  Viky [ 2.5.09, 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Správně by se napětí mělo pohybovat v rozmezí 14-14.5V

I kdyz baterka neni moc nabita tak aspon 13.5V! Treba 13.7V muze bejt i v poradku.

Autor:  venda [ 2.5.09, 17:57 ]
Předmět příspěvku: 

Než začneš řešit cokoliv jného, tak zkontroluj ukostření motoru.

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

venda píše:
Než začneš řešit cokoliv jného, tak zkontroluj ukostření motoru.


To jsem zkusil normalne jsem pripichl startovaci kabel na minus a na motor a nic takze toto mam vyzkousene

Autor:  DJMony [ 2.5.09, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Šemik píše:
Správně by se napětí mělo pohybovat v rozmezí 14-14.5V

I kdyz baterka neni moc nabita tak aspon 13.5V! Treba 13.7V muze bejt i v poradku.


jj s tim souhlasim ze 13,7 muze byt vporadku. Jde o to ze altik neco dobiji tekze uplne v haji neni to vim protoze kdyz nastartuju treba prez startovaci kabely tak bezproblemu jsem dojel 20km domu kdyby nedobijel vubec tak by mi to cestou nekde chciplo. jen dobiji strasne malo a nebo dobiji dost a nekde to leze na kostru. Stary alternator jsem rozdelal a zkusil jsem premerit mustek a vypada to ze ten byl vporadku. Tak ja uz nevim. prijde mi divne ze by teplota byla dobra nez zacne jet altik a ve chvili kdy produpnu plyn aby se sepl altik tak teplota vyskoci. nezda se mi ze by mohl byt skrat ktery do 13 voltu se neprojevi a nad trinact zacne probijet. I kdyz jsou ruzne veci mezi nebem a zemi (nebo zemi a fazi :D :D )

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/