Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 04:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Postupne vybiji baterku ukazatel teploty vyskoci nahoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14
Příspěvek Postupne vybiji baterku ukazatel teploty vyskoci nahoru
Mam problem jezdim a auto neco dobiji protoze nesviti kontrolka dobijeni ale asi dobiji malo protoze po par jizdach nemuzu nastartovat. kdyz me nekdo nastartuje prez kabely tak pohoda. No a navic kdyz nastartuju tak mi ukazatel teploty vyskoci o radny kus nahoru. myslel jsem ze to bude mustkem na altiku tak jsem vymenil altik ale dela to porad. Tak bud i druhy alternator je spatny nebo je chyba nekde jinde. Nema nekdo poneti cim krome alternatoru by to mohlo byt? Jeste me napadlo ze to muze hodne papat elektriky pri vypnutem klicku to hned rano promerim ale to by nevysvetlovalo tu teplotu.


2.5.09, 00:42
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Auto?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.5.09, 07:18
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12137
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Co mas za auto?

Pravdepodobne mas nekde zkrat a kdyz mas zapnuty zapalovani, tak ti to zere elektriku. To divny co se deje s teplomerem by mohlo znamenat, ze tam tece velky proud od motoru nekam smerem k palubce.

Jestli je to tak, muze ti auto dost brzo shoret.

Jooo... jeste je tu moznost, ze mas upadly uzemeni motoru. To bys asi nehorel tak hned.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


2.5.09, 07:24
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejdřív by to chtělo změřit jaké je napětí v sítí a na akumulátoru v době, kdy jsou rozsvícená světla, zapnutý ventilátor kabiny, puštěné rádio a motor alespoň na 2000rpm.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.5.09, 07:30
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Šemik píše:
Auto?


Sorry to jsme nejak vcera zapomnel napsat. Favorita starsi rok vyroby tzn karburator.


2.5.09, 08:25
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Šemik píše:
Nejdřív by to chtělo změřit jaké je napětí v sítí a na akumulátoru v době, kdy jsou rozsvícená světla, zapnutý ventilátor kabiny, puštěné rádio a motor alespoň na 2000rpm.


jj to by chtelo ale nejdriv musim nabit baterku abych mohl aspon nastartovat :-D


2.5.09, 08:27
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Viky píše:
Co mas za auto?

Pravdepodobne mas nekde zkrat a kdyz mas zapnuty zapalovani, tak ti to zere elektriku. To divny co se deje s teplomerem by mohlo znamenat, ze tam tece velky proud od motoru nekam smerem k palubce.

Jestli je to tak, muze ti auto dost brzo shoret.

Jooo... jeste je tu moznost, ze mas upadly uzemeni motoru. To bys asi nehorel tak hned.


zemneni me taky napadlo ale to se vetsinou projevuje kdyz se dupe na spojku. ze to treba vynechava nebo enco takoveho protoze to uzemuje prez spojkove lanko. Zkrat je taky jedna z moznostiale ad premyslim jak premyslim tak me nenapada zkrat ktery by mi zvysoval teplotu. ale zkusim to promerit. jinak ta taplota vyskoci az ve chvili kdy zacne pracovat altik ne hned se zaplym motorem. kontrolka dobijeni sviti nez trosku pridam plyn a az prestane svitit tak teplota vyskoci


2.5.09, 08:31
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Skús skontrolovať skrat na kostru snímača teploty a budíku, resp. vo vedení.

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


2.5.09, 10:39
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Šemik píše:
Nejdřív by to chtělo změřit jaké je napětí v sítí a na akumulátoru v době, kdy jsou rozsvícená světla, zapnutý ventilátor kabiny, puštěné rádio a motor alespoň na 2000rpm.



Tak jsem to pomeril. akumulator mel 12,7 ale byl zrovna sundany z nabijecky takze az by "vychladl" tak by se ustalil trosku niz. byz niceho zapleho to melo na volnobeh poprve 13 +/- 0,1 a na druhe nastartovani 13,5 se zapnutyma svetlama vyhrivani okna atd, to melo na volnobeh kolem 12,8 na zvysene otacky cca 12,9 Takze me napadaji jen dve veci co by to mohlo byt. Prvni diodovy mustek druhe nekde skrat na kastlu. Jaky mate vy nazor?


2.5.09, 14:29
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Huďo píše:
Skús skontrolovať skrat na kostru snímača teploty a budíku, resp. vo vedení.


Tam si nemyslim ze by mel byt problem protoze bez zapleho motoru to ukazuje dobre. takze cidlo ani budik to nebude. podle me to jen indikuje chybu nekde jinde


2.5.09, 14:31
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
12.9V? No to je teda pěkné, vždyť to vůbec nedobíjí! Správně by se napětí mělo pohybovat v rozmezí 14-14.5V

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


2.5.09, 14:32
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12137
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Šemik píše:
Správně by se napětí mělo pohybovat v rozmezí 14-14.5V

I kdyz baterka neni moc nabita tak aspon 13.5V! Treba 13.7V muze bejt i v poradku.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


2.5.09, 16:42
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Než začneš řešit cokoliv jného, tak zkontroluj ukostření motoru.


2.5.09, 17:57
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
venda píše:
Než začneš řešit cokoliv jného, tak zkontroluj ukostření motoru.


To jsem zkusil normalne jsem pripichl startovaci kabel na minus a na motor a nic takze toto mam vyzkousene


2.5.09, 18:48
Profil

Příspěvky: 14
Příspěvek 
Viky píše:
Šemik píše:
Správně by se napětí mělo pohybovat v rozmezí 14-14.5V

I kdyz baterka neni moc nabita tak aspon 13.5V! Treba 13.7V muze bejt i v poradku.


jj s tim souhlasim ze 13,7 muze byt vporadku. Jde o to ze altik neco dobiji tekze uplne v haji neni to vim protoze kdyz nastartuju treba prez startovaci kabely tak bezproblemu jsem dojel 20km domu kdyby nedobijel vubec tak by mi to cestou nekde chciplo. jen dobiji strasne malo a nebo dobiji dost a nekde to leze na kostru. Stary alternator jsem rozdelal a zkusil jsem premerit mustek a vypada to ze ten byl vporadku. Tak ja uz nevim. prijde mi divne ze by teplota byla dobra nez zacne jet altik a ve chvili kdy produpnu plyn aby se sepl altik tak teplota vyskoci. nezda se mi ze by mohl byt skrat ktery do 13 voltu se neprojevi a nad trinact zacne probijet. I kdyz jsou ruzne veci mezi nebem a zemi (nebo zemi a fazi :D :D )


2.5.09, 18:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz