Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zrada v elektrice??
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=16977
Stránka 1 z 2

Autor:  petrosp [ 2.5.09, 20:02 ]
Předmět příspěvku:  Zrada v elektrice??

Ahoj všem ,dnes se mi stala u mého fáčka taková věc ,zhasly mi všechny kontrolky na přístrojovce zničeho nic.světla svítily,ventilátor v topení se taky točil motor jsem taky nastartoval akorát jsem to musel držet pořád pod plynem do el. ventilu taky nešel proud.Když jsem přijel domů mimochodem docela mazec bez blinkrů :) projet městem tak jsem vyhodil přístrojovku ,zkontroloval všechny pojistky a nic.když jsem šrouboval náhon tachometru najednou to naskočilo,nevíte prosím někdo čím to může být?? kde mám hledat a co ještě zkontrolovat??? moc díky všem :D

Autor:  Šemik [ 2.5.09, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Studeňák v pojistkovce. Propájet.

Autor:  petrosp [ 2.5.09, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Studeňák v pojistkovce. Propájet.

takže rozdělat propájet a mělo by to být OK jo??? moc děkuju za pomoc :D

Autor:  Nepér [ 2.5.09, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Je to relé "15" pro spínané okruhy, často se jen povysune z pojistkovky, ale nezřídka kdy je třeba pojistkovou skříňku demontovat, rozebrat a proletovat studené spoje, předpokládám, že se jedná o starý typ (do 12.92).

Autor:  varok [ 3.5.09, 07:48 ]
Předmět příspěvku: 

Já to nedávno kamarádovy z práce taky trošku prohřál. Sice má novější typ Formana r.v. 93 ale měl to dost polepené. Někdo to už asi opravoval. Byly tam dva studeňáky jak prase. Taky mu občas vyply budíky, nešlo mu rádio a chcípal motor. Po přeletování to bylo dobré. Teď moc autem nejezdí tak nevím. Většinou takhle zlobí ale ty starší verze fáček. Asi do r.v. 91, ty které mají ještě kulaté pojistky. Ty pojistkové panely jsou odfušované, no fuj.

Autor:  hardb [ 3.5.09, 08:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Je to relé "15" pro spínané okruhy, často se jen povysune z pojistkovky, ale nezřídka kdy je třeba pojistkovou skříňku demontovat, rozebrat a proletovat studené spoje, předpokládám, že se jedná o starý typ (do 12.92).


jj to mě taky dělá že je tam špatný kontakt stačí s tím zahýbat a vše zas funguje jak má ....

Autor:  kleitos [ 8.5.09, 12:22 ]
Předmět příspěvku:  Elektrika..

Zdravím,
Nedávno se mi rozsvítila kontrolka dobíjení takže mi pošel altík, vyměnil jsem a snažil se dobít baterku přes kabely. Jenže se mi začlo z kabelu kouřit a žhavili se. Co to znamená? je ten novej altik v háji nebo jsem tam nechtěně s něčim hejbnul v elektrice? ani při otočení klíčem to nereaguje..v elektrice se nevyznam, proto prosim o radu, díky:)

Autor:  kwiko [ 8.5.09, 12:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika..

kleitos píše:
Zdravím,
Nedávno se mi rozsvítila kontrolka dobíjení takže mi pošel altík, vyměnil jsem a snažil se dobít baterku přes kabely. Jenže se mi začlo z kabelu kouřit a žhavili se. Co to znamená? je ten novej altik v háji nebo jsem tam nechtěně s něčim hejbnul v elektrice? ani při otočení klíčem to nereaguje..v elektrice se nevyznam, proto prosim o radu, díky:)


Povedz prosim nieco viacej o tom dobijani cez kable, znie mi to ako scenar k hororu :D

Autor:  Šemik [ 8.5.09, 12:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrika..

kleitos píše:
Zdravím,
Nedávno se mi rozsvítila kontrolka dobíjení takže mi pošel altík, vyměnil jsem a snažil se dobít baterku přes kabely. Jenže se mi začlo z kabelu kouřit a žhavili se. Co to znamená? je ten novej altik v háji nebo jsem tam nechtěně s něčim hejbnul v elektrice? ani při otočení klíčem to nereaguje..v elektrice se nevyznam, proto prosim o radu, díky:)


1) CO JE TO ZA AUTO?!
2) Rozsvícená kontrolka nemusí znamet porouchaný alternátor
3) ty kabely shořely protože vybitý akumulátor si z nějaké zjevně velmi tvrdé sítě bral ohromný proud kterému neodpovídal průřez kabelů.
4) ad 1 a více popsat ty problémy se startem

Autor:  kleitos [ 8.5.09, 12:36 ]
Předmět příspěvku: 

jo srry, je to peugeot 309 a alternatorem to urcite bylo dal jsem ho elektrikari a on rikal ze tam odesel diodovej mustek ci co. No pred timhle problemem to jezdilo uplne normalne az na to ze to nedobijelo takze mam ted uplne vybitou baterku. Takze ted to stoji chvili. alternator jsem vymenil za jiny z vrakoviste ale ten by mel urcite jit aspon nakou chvili. pripojil jsem ho spravne. asi to nebude primo souviset s altikem ale ja jsem na nic jineho vlastne ani nesahal v elektrice.Kdyz chci dobit baterku cez kabely tak se mi palubovka nerozsviti, nereaguje pri otoceni klice vubec nic. Ale z kabelu se zacne kourit..:)

Autor:  Šemik [ 8.5.09, 12:40 ]
Předmět příspěvku: 

A z čeho tu baterku nabíjíš? Měla by se nabíjet regulovaným zdrojem.

Autor:  kwiko [ 8.5.09, 12:44 ]
Předmět příspěvku: 

Aj tak sa mi zda ze mas poskodeny akumulator v kombinacii s nevhodnym zdrojom (nemas ho nahodou prepolovany?)

Autor:  kleitos [ 8.5.09, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

No ted jsem to hodil na nabijecku. zatim jsem to zkousel nastartovat jenom pres kabely z jinyho auta.. tak uvidim co to udela az to dobiju, pak pisnu

Autor:  Šemik [ 8.5.09, 13:52 ]
Předmět příspěvku: 

Jak dlouha ta baterka byla vybitá?

Autor:  varok [ 9.5.09, 07:39 ]
Předmět příspěvku: 

1. Z vrakáče může být altík taky před smrtí.
2. Pokud se kouřilo z kabelů, tak nejspíše došlo k přepolování kabelů, nebo jsou kabely nanic.
3. Baterka už asi bude po smrti, pokud alespoň nepohne startérem.
4. Může být i někde poškozená nebo přerušená kostra od motoru, nebo startéru. Nevím jak je to u peugeotu?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/