Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 00:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierburg) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierburg)
Zdravím lidičky,
mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom
je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc).
Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli
to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ...
Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost.
Předem díky za odezvu.
Ráša

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


11.10.06, 10:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierb
rasa píše:
Zdravím lidičky,
mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom
je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc).
Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli
to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ...
Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost.
Předem díky za odezvu.
Ráša


Kdyz "je zapojena vracecka" tak je asi nejaka blba, kdyz to nafoukne karburator.
Takovy vypinani nevim jestli bude pro cerpadlo zrovna dobry.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


11.10.06, 12:25
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
To relátko by mělo spínat jen na krátký okamžik, zbytek už vyřeší doběh stěrače. Podle mě by to šlo použít, ale jestli bude ten krátký okamžik stačit na natlakování okruhu. Podle mě je to relátko víc vypnuté než zapnuté.
Ale každopádně bych řešil, proč ta pumpa takhle blbne. Vždyť do stříkačky musí dodávat ještě menší množství benzínu než do karburátoru, ne? Neexistuje u BMM nějaký spínací obvod, třeba v závisosti na tlaku v potrubí?

_________________
Mazda 323, červená


11.10.06, 12:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Anebo mě ještě napadlo, jestli nemáš špatně zapojený ty hadičky na odlučovači par u karburátoru. V tom horním vývodu je tuším kulička jako zpětný ventil. Pak ti možná ta zpátečka nefunguje a žene to benzín jen dovnitř.

_________________
Mazda 323, červená


11.10.06, 12:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek 
Vašek Tábor píše:
To relátko by mělo spínat jen na krátký okamžik, zbytek už vyřeší doběh stěrače. Podle mě by to šlo použít, ale jestli bude ten krátký okamžik stačit na natlakování okruhu. Podle mě je to relátko víc vypnuté než zapnuté.
Ale každopádně bych řešil, proč ta pumpa takhle blbne. Vždyť do stříkačky musí dodávat ještě menší množství benzínu než do karburátoru, ne? Neexistuje u BMM nějaký spínací obvod, třeba v závisosti na tlaku v potrubí?


bohužel u BMM to řeší membrána ... :cry: ještě zkontroluju hadice a díky ...

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


11.10.06, 13:38
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierb
rasa píše:
Zdravím lidičky,
mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom
je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc).
Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli
to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ...
Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost.
Předem díky za odezvu.
Ráša

Ta pumpa by měla vypínat, když zapneš klíček, brčí pořád? jestli jo, tak je závada na ŘJ, nejjednodušší je dát tam přepadovou komoru ze starýho fav, takovej bílej kyblíček se třema vývodama, bývá to navrchu vedle vent. víka, co si neveme karb, tak se vrátí do nádrže.


11.10.06, 20:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 203
Bydliště: Horní Pěna
Příspěvek 
Drak: to tam asi má, když má zapojenou zpátečku. Ale čím je zajištěný, že ta pumpa jen zavrčí a vypne, tam by měl být snímač hladiny paliva, nebo tlaku v potrubí, ne? a nešel by teda namontovat na tuhle hybridu? nebo jestli tu je, tak ho jen zprovoznit?

_________________
Mazda 323, červená


12.10.06, 07:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
A co takhle nejjednodussi reseni- dat tam misto el.cerpadlo klasicke membranove z Fava? Zadne komplikace a membrana stoji asi 80 Kc. :wink:


12.10.06, 08:33
Profil

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek 
Petr píše:
A co takhle nejjednodussi reseni- dat tam misto el.cerpadlo klasicke membranove z Fava? Zadne komplikace a membrana stoji asi 80 Kc. :wink:


On je problém v tom že ten motor je z MPI felicie a ta už nemá vačku na AC pumpu :cry:

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


12.10.06, 14:07
Profil

Příspěvky: 68
Bydliště: Dřetovice 62
Příspěvek 
Problém je vyřešen koupil jsem cyklovač stěrače zadního okna do feliny ... píchnul jsem ho na tlačítko ... stačí před nastartováním
podržet tlačítko a vypnout a už maká cyklovač ... dostačující ... :D
a ještě to funguje jako takovej křováckej immobiliser 8)

_________________
Škoda Favorit 135 BMM 40kW LPG
Škoda Octavia I 1.6i 75kW LPG

S Pozdravem
Rasa


12.10.06, 14:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz