Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 18:16



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 alternator 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek alternator
zdravim, mam uzovku 1979 a mel sem 120 tkovej motor, ted davam rapida 136tku a resim co a jak ohledne elektriky u alternatoru, co je vsechno treba vymenit, kdyz mam teda TYP 443 113 516 181, 14V 15A...?ten altik chci, pac je silnejsi, jen nevim, jak je to s relatkem, bo civkama..atd, muzete nekdo poradit?diky.. :oops:


20.5.09, 20:28
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Alternátor 15A :?: To je tak na infarkt leda, z čeho je ?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.5.09, 20:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
:D ..jasny, preklep, sry 55A je to origo ten, co se daval do poslednich rapidu..


20.5.09, 20:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
.su dva typy reglerov....polozka cislo 49 ta kocka je stary typ(ten nizsie) a max 42A altik nan mozes dat a na ten novsi aj 55...Obrázek

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


20.5.09, 20:37
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Tak to pak jo :) Rozdíl není, prostě ho tam dáš a je to, pouze regulátor musíš dát elektronický pokud ho dávno nemáš (původní mechanický co se v roce 1979 dával nelze využít, nesnese to)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


20.5.09, 20:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
a ten elektronickej je jen jeden typ, bo jich je vic?a kolik to tak zhruba kostuje?


20.5.09, 20:51
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
je jenom jeden a zhruba okolo 300 ,- a nechtěj čínu jenom Magneton :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


20.5.09, 20:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
diky moc! :wink:


20.5.09, 20:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
jop, este jeden malej detail, nakonec to chci cuknout z jiny skodovky, a krom toho novejsiho typu regulatoru, jak sme tu resili je tam jeste nejaky rele, ktery je napojeny na dva draty, co jdou dopredu do svazku, je to nutny zapojovat, bo na co to je..?dik :wink:


30.5.09, 00:01
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Rele nemuze mit dva draty :lol: Max pojistka na vyhrev zadniho okna.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.5.09, 07:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
I.n.s.o.m.n.i.a píše:
jop, este jeden malej detail, nakonec to chci cuknout z jiny skodovky, a krom toho novejsiho typu regulatoru, jak sme tu resili je tam jeste nejaky rele, ktery je napojeny na dva draty, co jdou dopredu do svazku, je to nutny zapojovat, bo na co to je..?dik :wink:
Rele vedla regulatora ? to je na spinanie ohrievania zadneho okna , ak ho mozes zobrat , vezmi ho , budes mat do zasoby kaby sa ti vypalilo rele svetiel . Toto rele nema ziadny vplyv na funkciu regulatora dobijania teda pokial je mi znamo .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


30.5.09, 20:10
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
OMG rele nema dva draty...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.5.09, 20:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Matthes píše:
OMG rele nema dva draty...
ja viem , mozno dalsie nevidel , ja mam rele zapojene tiez len na 3 a ten treti skoro ani nevidno pac je tam kablov kilometer a da sa s ktorymkolvek pomylit . vedla regleru to nema co ine byt - je tam len cievka , regler a rele . jedine ze by namiesto relatka dali len poistku co sa mi moc nezda .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


30.5.09, 20:20
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 355
Bydliště: Pardubice
Příspěvek 
jjj, diky chlapi, bylo to skutecne rele na ohrev zadniho okna, jen sem se spatne vyjadril ohledne tech dratu, dva sli do svazku kamsi dopredu a dalsi byli kostry atd, jen sem to blbe napsal..slo mi o to, ze sem to ve svoji nemel, tak sem nevedel, jestli to rele nema nejakou soucinnost s regulatorem..takze vyreseno, dik :wink:


31.5.09, 21:58
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz