Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zapojeni lambda sondy https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=17379 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jiri [ 30.5.09, 10:26 ] |
Předmět příspěvku: | Zapojeni lambda sondy |
potreboval bych vedet jak je zapojeni lambda sondy jsou tam 4 draty klasicka lambda favo felda dva bile pak sedy a hnedy mylsim...nekdo z vas tu delal ruzne experimenty jak to ma byt zapojene co je vyhrivani a co je pak signal...diky jirka |
Autor: | michalkatka [ 30.5.09, 11:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zapojeni lambda sondy |
Jiri píše: potreboval bych vedet jak je zapojeni lambda sondy jsou tam 4 draty klasicka lambda favo felda dva bile pak sedy a hnedy mylsim...nekdo z vas tu delal ruzne experimenty jak to ma byt zapojene co je vyhrivani a co je pak signal...diky jirka no, ja som to riešil, ale z hlavy to neviem ![]() mám to pozrieť ![]() ![]() |
Autor: | Jiri [ 30.5.09, 13:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo tak to bude ono ja sem dle tloustky usoudil ze ty byle budou vyhrivani...a pak ty dva jsou smotane k sobe ..a jsou slabsi..tak asi signal....tak diky...to mi pomohlo jirka |
Autor: | Huďo [ 30.5.09, 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď som tu, opýtam sa : Meral niekto napätie aktivácie lambdy medzi kontaktami 3 a 4 pri zapnutom zapaľovaní - koľko tam skutočne je ![]() ![]() |
Autor: | Jarda S. [ 30.5.09, 14:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
0.85 až 0.9 na volnoběh sem měl ![]() |
Autor: | Huďo [ 30.5.09, 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mal si pri tom zapojenú lambdu, alebo pri rozpojenom konektore? |
Autor: | Jarda S. [ 30.5.09, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozpojenej konektor |
Autor: | Huďo [ 30.5.09, 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak to mam niečo zle ( žeby merak?) ![]() ![]() |
Autor: | Jiri [ 30.5.09, 15:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
ta lambda musi byt ale zahrata a nebo zapnute vyhrivani...ja presne nevim co to ma merit.....kdyz ju odpojim a zapojim klasicky 12V vyhrivani.....dam ji do vyfuku a na ty dva signalove draty dam voltmetr tak to bude davat ten 1V ![]() |
Autor: | Jarda S. [ 30.5.09, 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
tohle bylo po jízdě ![]() |
Autor: | 21lucas [ 30.5.09, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: ta lambda musi byt ale zahrata a nebo zapnute vyhrivani...ja presne nevim co to ma merit.....kdyz ju odpojim a zapojim klasicky 12V vyhrivani.....dam ji do vyfuku a na ty dva signalove draty dam voltmetr tak to bude davat ten 1V ![]() rozmezi na sonde byva kolem 0,9 - 1,1 |
Autor: | Huďo [ 30.5.09, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
No moment bavíme sa o meraní 3-4 na konektore vychádzajúcom z lambdy, alebo z riadiacej jednotky ![]() |
Autor: | Jiri [ 30.5.09, 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Huďo píše: No moment bavíme sa o meraní 3-4 na konektore vychádzajúcom z lambdy, alebo z riadiacej jednotky ![]() primo na te lambde...treba nekdo psal ze na lambde nic nenamerila le na vagu normalne ukazovala....tak nevim.... |
Autor: | michalkatka [ 31.5.09, 07:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: primo na te lambde...treba nekdo psal ze na lambde nic nenamerila le na vagu normalne ukazovala....tak nevim.... ono to meranie zasa nieje také jednoduché, nie každý merák niečo nameria, musí byť dostatočne rýchly a mať vysoký vnútorný odpor, ak by si to chcel ešte presnejšie musel by si merať osciloskopom a pri tom merať aj odpor špirály s ktorej by si vedel teplotu lambdy, potom by si vedel presnú hodnotu lambda. lambda napätie je len jedna veličina s ktorou sa dá vyladiť akurát karburátor... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |