|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
|
alternator
zdravim, mam uzovku 1979 a mel sem 120 tkovej motor, ted davam rapida 136tku a resim co a jak ohledne elektriky u alternatoru, co je vsechno treba vymenit, kdyz mam teda TYP 443 113 516 181, 14V 15A...?ten altik chci, pac je silnejsi, jen nevim, jak je to s relatkem, bo civkama..atd, muzete nekdo poradit?diky..
|
20.5.09, 20:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Alternátor 15A To je tak na infarkt leda, z čeho je ?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.5.09, 20:32 |
|
|
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
|
..jasny, preklep, sry 55A je to origo ten, co se daval do poslednich rapidu..
|
20.5.09, 20:35 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
.su dva typy reglerov....polozka cislo 49 ta kocka je stary typ(ten nizsie) a max 42A altik nan mozes dat a na ten novsi aj 55...
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
20.5.09, 20:37 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak to pak jo Rozdíl není, prostě ho tam dáš a je to, pouze regulátor musíš dát elektronický pokud ho dávno nemáš (původní mechanický co se v roce 1979 dával nelze využít, nesnese to)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.5.09, 20:38 |
|
|
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
|
a ten elektronickej je jen jeden typ, bo jich je vic?a kolik to tak zhruba kostuje?
|
20.5.09, 20:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
je jenom jeden a zhruba okolo 300 ,- a nechtěj čínu jenom Magneton
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.5.09, 20:55 |
|
|
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
|
diky moc!
|
20.5.09, 20:55 |
|
|
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
|
jop, este jeden malej detail, nakonec to chci cuknout z jiny skodovky, a krom toho novejsiho typu regulatoru, jak sme tu resili je tam jeste nejaky rele, ktery je napojeny na dva draty, co jdou dopredu do svazku, je to nutny zapojovat, bo na co to je..?dik
|
30.5.09, 00:01 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Rele nemuze mit dva draty Max pojistka na vyhrev zadniho okna.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.09, 07:33 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
I.n.s.o.m.n.i.a píše: jop, este jeden malej detail, nakonec to chci cuknout z jiny skodovky, a krom toho novejsiho typu regulatoru, jak sme tu resili je tam jeste nejaky rele, ktery je napojeny na dva draty, co jdou dopredu do svazku, je to nutny zapojovat, bo na co to je..?dik Rele vedla regulatora ? to je na spinanie ohrievania zadneho okna , ak ho mozes zobrat , vezmi ho , budes mat do zasoby kaby sa ti vypalilo rele svetiel . Toto rele nema ziadny vplyv na funkciu regulatora dobijania teda pokial je mi znamo .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
30.5.09, 20:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
OMG rele nema dva draty...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.09, 20:13 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Matthes píše: OMG rele nema dva draty... ja viem , mozno dalsie nevidel , ja mam rele zapojene tiez len na 3 a ten treti skoro ani nevidno pac je tam kablov kilometer a da sa s ktorymkolvek pomylit . vedla regleru to nema co ine byt - je tam len cievka , regler a rele . jedine ze by namiesto relatka dali len poistku co sa mi moc nezda .
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
30.5.09, 20:20 |
|
|
I.n.s.o.m.n.i.a
Příspěvky: 355 Bydliště: Pardubice
|
jjj, diky chlapi, bylo to skutecne rele na ohrev zadniho okna, jen sem se spatne vyjadril ohledne tech dratu, dva sli do svazku kamsi dopredu a dalsi byli kostry atd, jen sem to blbe napsal..slo mi o to, ze sem to ve svoji nemel, tak sem nevedel, jestli to rele nema nejakou soucinnost s regulatorem..takze vyreseno, dik
|
31.5.09, 21:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|