Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Tip: Alternátor Favorit/Felicia 1,3
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=17593
Stránka 1 z 2

Autor:  cyz [ 13.6.09, 13:26 ]
Předmět příspěvku:  Tip: Alternátor Favorit/Felicia 1,3

Tohle tu již mockrát opakoval Miloš, ale já zdůrazním - dnes jsem vytáhl z auta alternátor protože se mi nezdálo jak skáče napětí - 13,3-14,3V. Alternátor loni dávaný nový 70A, všechno originálně zakapané barvou. Po roce ježdění a cca 40 000km. Rozmontoval jsem alternátor a sundal zadní kryt a zjistil jsem že šroubky které kostří usměrňovač byly povolené a vyšroubované o 1-5mm !!! tudíž usměrňovač byl zcela volný a vůbec nechápu kudy měl spojení s kostrou ale celkem to fungovalo. Nedávno jsem dotahoval venkovní šroubky které jej drží ale v tomhle případě to nepomohlo protože kvůli tomu že jsem je dlouho nedotahoval tak se povolily až moc. Proto doporučuji těm kdo mají v autě tento alternátor v určitých intervalech dotahovat šroubky na zadní straně alternátoru - kostření diod i vývod k baterce, vyhnete se tím problémům s dobíjením.

Autor:  Huďo [ 13.6.09, 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

No paráda - práve dnes som si všimol to kolísanie napätia medzi 13,1 V (pri 3000 ot.), 13,7 V ( pri 768 ot.) a 14,3 V ( pri studenom motore). Zajtra na to pozriem bližšie :wink: :idea:

Autor:  varok [ 14.6.09, 09:48 ]
Předmět příspěvku: 

A nepomohlo by ty šroubky znava zajistit :?: Třeba nějakým lepidlem na šrouby, např. Loctite 242 :?:

Autor:  bitmap [ 14.6.09, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Nojo, to je holt Magneton. Jak to nedostane komplet servis pri kazdy vymene oleje, tak se to do roka a do dne rozsype na prvocastice :lol:

Autor:  Matthes [ 14.6.09, 11:43 ]
Předmět příspěvku: 

No ja bych taky uvazoval o Valeu, jenze jak ho na aukru poznam, kdo krom pezotu je pouziva?

Autor:  Jarda S. [ 14.6.09, 11:55 ]
Předmět příspěvku: 

bosch je jasná volba :D má i podobný uchycení :D

Autor:  bitmap [ 14.6.09, 12:38 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes: vsechny novy Skodovky maj Valea, nova A4, A6 i RS6 maj taky Valea, takze na ne mozna presel celej koncern.

Autor:  Šemik [ 14.6.09, 15:24 ]
Předmět příspěvku: 

No jo, tak jsem dneska tu svojí 70A taky otevřel.. Teda to je konstrukce :sick:

Autor:  Martin 007 [ 14.6.09, 17:19 ]
Předmět příspěvku: 

Já už sem ten svůj rozdělával a skládal třikrát z toho dvakrát diodovej můstek komplet.

Ještě jednou mě nasere a jde na díly nebo do šrotu.

Autor:  21lucas [ 14.6.09, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Já už sem ten svůj rozdělával a skládal třikrát z toho dvakrát diodovej můstek komplet.

Ještě jednou mě nasere a jde na díly nebo do šrotu.


tatka ve felde zatim zadne problemy nema az budu doma kouknu jaky typ pouziva

zatim s nim problemy nema ale mozna to je tim ze ma 70A baterii

Autor:  Šemik [ 14.6.09, 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

Tak velikost akumulátoru je relativně jedno pro tenhle problém, ne?

Autor:  Jarda S. [ 14.6.09, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:

Ještě jednou mě nasere a jde na díly nebo do šrotu.


kdy ses ho chtěl zbavit do šrotu tak tě ho zbavim :D

Autor:  21lucas [ 14.6.09, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Tak velikost akumulátoru je relativně jedno pro tenhle problém, ne?


no ani ne pokud blbne dobijeni tak aspon ta 70 vydrzi dele nez ne neco prijdes NE?

Autor:  Šemik [ 14.6.09, 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

Na zkoušení jo. Já to pochopil tak, že myslíš, že pokud je dost velký akumulátor je jedno že je napětí v síti nízké :)

Autor:  cyz [ 14.6.09, 21:15 ]
Předmět příspěvku: 

No, ty šrouby mají být zakapané barvou, lepidlem bych to nelepil pro případ že by bylo někdy potřeba se dostat dovnitř. Spíš jsem přemýšlel vymyslet tam nějaké jazýčkové podložky....

Edit: Felicie 1,6 měly jiný alternátor než 1,3, pro ten tohle neplatí....aspoň to tom teda nevím :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/