Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Tip: Alternátor Favorit/Felicia 1,3 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=17593 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | cyz [ 13.6.09, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Tip: Alternátor Favorit/Felicia 1,3 |
Tohle tu již mockrát opakoval Miloš, ale já zdůrazním - dnes jsem vytáhl z auta alternátor protože se mi nezdálo jak skáče napětí - 13,3-14,3V. Alternátor loni dávaný nový 70A, všechno originálně zakapané barvou. Po roce ježdění a cca 40 000km. Rozmontoval jsem alternátor a sundal zadní kryt a zjistil jsem že šroubky které kostří usměrňovač byly povolené a vyšroubované o 1-5mm !!! tudíž usměrňovač byl zcela volný a vůbec nechápu kudy měl spojení s kostrou ale celkem to fungovalo. Nedávno jsem dotahoval venkovní šroubky které jej drží ale v tomhle případě to nepomohlo protože kvůli tomu že jsem je dlouho nedotahoval tak se povolily až moc. Proto doporučuji těm kdo mají v autě tento alternátor v určitých intervalech dotahovat šroubky na zadní straně alternátoru - kostření diod i vývod k baterce, vyhnete se tím problémům s dobíjením. |
Autor: | Huďo [ 13.6.09, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
No paráda - práve dnes som si všimol to kolísanie napätia medzi 13,1 V (pri 3000 ot.), 13,7 V ( pri 768 ot.) a 14,3 V ( pri studenom motore). Zajtra na to pozriem bližšie |
Autor: | varok [ 14.6.09, 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
A nepomohlo by ty šroubky znava zajistit Třeba nějakým lepidlem na šrouby, např. Loctite 242 |
Autor: | bitmap [ 14.6.09, 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nojo, to je holt Magneton. Jak to nedostane komplet servis pri kazdy vymene oleje, tak se to do roka a do dne rozsype na prvocastice |
Autor: | Matthes [ 14.6.09, 11:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ja bych taky uvazoval o Valeu, jenze jak ho na aukru poznam, kdo krom pezotu je pouziva? |
Autor: | Jarda S. [ 14.6.09, 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
bosch je jasná volba má i podobný uchycení |
Autor: | bitmap [ 14.6.09, 12:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes: vsechny novy Skodovky maj Valea, nova A4, A6 i RS6 maj taky Valea, takze na ne mozna presel celej koncern. |
Autor: | Šemik [ 14.6.09, 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo, tak jsem dneska tu svojí 70A taky otevřel.. Teda to je konstrukce |
Autor: | Martin 007 [ 14.6.09, 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já už sem ten svůj rozdělával a skládal třikrát z toho dvakrát diodovej můstek komplet. Ještě jednou mě nasere a jde na díly nebo do šrotu. |
Autor: | 21lucas [ 14.6.09, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Já už sem ten svůj rozdělával a skládal třikrát z toho dvakrát diodovej můstek komplet. Ještě jednou mě nasere a jde na díly nebo do šrotu. tatka ve felde zatim zadne problemy nema az budu doma kouknu jaky typ pouziva zatim s nim problemy nema ale mozna to je tim ze ma 70A baterii |
Autor: | Šemik [ 14.6.09, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak velikost akumulátoru je relativně jedno pro tenhle problém, ne? |
Autor: | Jarda S. [ 14.6.09, 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Ještě jednou mě nasere a jde na díly nebo do šrotu. kdy ses ho chtěl zbavit do šrotu tak tě ho zbavim |
Autor: | 21lucas [ 14.6.09, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Tak velikost akumulátoru je relativně jedno pro tenhle problém, ne? no ani ne pokud blbne dobijeni tak aspon ta 70 vydrzi dele nez ne neco prijdes NE? |
Autor: | Šemik [ 14.6.09, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na zkoušení jo. Já to pochopil tak, že myslíš, že pokud je dost velký akumulátor je jedno že je napětí v síti nízké |
Autor: | cyz [ 14.6.09, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ty šrouby mají být zakapané barvou, lepidlem bych to nelepil pro případ že by bylo někdy potřeba se dostat dovnitř. Spíš jsem přemýšlel vymyslet tam nějaké jazýčkové podložky.... Edit: Felicie 1,6 měly jiný alternátor než 1,3, pro ten tohle neplatí....aspoň to tom teda nevím |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |