Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 20:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 dva draty cyklovace... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 284
Příspěvek dva draty cyklovace...
Cau, nevite kam jsou napojeny ty dva draty pro cyklovac, vedou od konektoru pro motorek steracu celniho okna (cerveny a hnedy), +12V a pridrz. Potrebuji vedet do ktereho konektoru a na ktere piny prijdou pripojit u pojistkovky. Jedna se o zapojeni elektroinstalace pro vozy Skoda Favorit vyrobene do r. ´91. Staci oznaceni konektoru a cislo pinu. Diky.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


3.7.09, 12:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: dva draty cyklovace...
Johnny píše:
Cau, nevite kam jsou napojeny ty dva draty pro cyklovac, vedou od konektoru pro motorek steracu celniho okna (cerveny a hnedy), +12V a pridrz. Potrebuji vedet do ktereho konektoru a na ktere piny prijdou pripojit u pojistkovky. Jedna se o zapojeni elektroinstalace pro vozy Skoda Favorit vyrobene do r. ´91. Staci oznaceni konektoru a cislo pinu. Diky.


nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.7.09, 19:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
mali

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


3.7.09, 20:06
Profil

Příspěvky: 284
Příspěvek 
michalkatka píše:
nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


3.7.09, 20:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Johnny píše:
michalkatka píše:
nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam.


pod volant :?: :shock:

Fačko to má v poistkovke, jedna pozícia relátka je pre cyklovač takú prepojku... (ak nemá cyklovač)

ak niekto niečo bastlil pod volantom tak ti asi nikto neporadí...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.7.09, 20:58
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
michalkatka píše:
Johnny píše:
michalkatka píše:
nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam.


pod volant :?: :shock:

Fačko to má v poistkovke, jedna pozícia relátka je pre cyklovač takú prepojku... (ak nemá cyklovač)

ak niekto niečo bastlil pod volantom tak ti asi nikto neporadí...


a neni to nahodou ten ciklovac s potenciometrem kterym se nastavovala delka prodlevy? pouzivalo se to na S120 a favority meli podobnou verzi taky


4.7.09, 04:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
21lucas píše:

a neni to nahodou ten ciklovac s potenciometrem kterym se nastavovala delka prodlevy? pouzivalo se to na S120 a favority meli podobnou verzi taky


No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom :lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.7.09, 06:23
Profil

Příspěvky: 284
Příspěvek 
kwiko píše:
No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom


Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) :shock: . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma.

Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje :lol: .

_________________
to bylo dobre auto , k**va


8.7.09, 10:02
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
Johnny píše:
kwiko píše:
No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom


Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) :shock: . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma.

Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje :lol: .


pokud mas elektronicky cyklovac tak to jde i na FA me to fungovalo na starem i novem modelu


8.7.09, 16:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Johnny píše:
Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) :shock: . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma.

Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje :lol: .


je vidieť že Fačko moc nepoznáš...

ak je na Fačkach je pamäťový cyklovač, je to super vecička.

zapneš prepneš páčku dole a vrátiš do stredu, prebehne stierač, a keď potrebuješ znova iba prepneš páčku dole a čas si to pamätá.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.7.09, 14:01
Profil

Příspěvky: 284
Příspěvek 
michalkatka píše:
je vidieť že Fačko moc nepoznáš...

ak je na Fačkach je pamäťový cyklovač, je to super vecička.

zapneš prepneš páčku dole a vrátiš do stredu, prebehne stierač, a keď potrebuješ znova iba prepneš páčku dole a čas si to pamätá.

No, myslim ze Favo poznam celkom dobre hej. Ale nevedel jsem ze do FA se delali i cyklovace s pameti. Ale to uz je jedno. Mam to zapojene a funguje to.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


9.7.09, 14:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Johnny píše:
No, myslim ze Favo poznam celkom dobre hej. Ale nevedel jsem ze do FA se delali i cyklovace s pameti. Ale to uz je jedno. Mam to zapojene a funguje to.


a ako ti to funguje :?:

máš ten pamäťový, alebo nejaký iný :?:

ak Fačko ten cyklovač nemá tak má na to prípravu, ako som už písal, s poistkovky treba vyhodiť prepojku a nasadiť cyklovač, je to také väčšie relátko...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


9.7.09, 14:41
Profil

Příspěvky: 284
Příspěvek 
funguje mi to tak ze dam packu dolu a tim zapnu cyklovac, ktery casuje pohyb steracu, v pevne danych intervalech. Jinak je to opravdu takove vetsi relatko tusim s ctyrmi vyvody (nasel jsem jej ve sklepe tak jej nemusim aspon kupovat za drahy peniz). Ty draty co sem o nich psal tak to bylo 12V po zapnuti te packy dolu a dalsi byl od pridrzneho kontaktu v motorku pro predni sterace.
Ja vim ze favority bez cyklovacu meli na ne pripravu ale ty dva zminene draty nekdo odstrih a narval nezapojene pod volant, tak sem si je vyhledal ve schematu kam vedou na pojistkovku a tak sem je zapojil zpatky na misto.

_________________
to bylo dobre auto , k**va


9.7.09, 14:56
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
Johnny píše:
funguje mi to tak ze dam packu dolu a tim zapnu cyklovac, ktery casuje pohyb steracu, v pevne danych intervalech. Jinak je to opravdu takove vetsi relatko tusim s ctyrmi vyvody (nasel jsem jej ve sklepe tak jej nemusim aspon kupovat za drahy peniz). Ty draty co sem o nich psal tak to bylo 12V po zapnuti te packy dolu a dalsi byl od pridrzneho kontaktu v motorku pro predni sterace.
Ja vim ze favority bez cyklovacu meli na ne pripravu ale ty dva zminene draty nekdo odstrih a narval nezapojene pod volant, tak sem si je vyhledal ve schematu kam vedou na pojistkovku a tak sem je zapojil zpatky na misto.


pokud je plechove a jede porad stejny interval tak to je to klasicke bimetalove pokud je v plastu tak to je to inteligentni s casovacem 5 - 3O sekund


9.7.09, 21:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
5s je trochu moc. Řekl bych tak 0,5s - 30s. Vždyť když cyklovač vypneš a hned zapneš, tak jakmile stěrače dojedou, jen v pojistkovce cvakne a už zase jedou...to už je skoro normální běh stěračů.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.7.09, 22:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz