Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

dva draty cyklovace...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=17885
Stránka 1 z 2

Autor:  Johnny [ 3.7.09, 12:31 ]
Předmět příspěvku:  dva draty cyklovace...

Cau, nevite kam jsou napojeny ty dva draty pro cyklovac, vedou od konektoru pro motorek steracu celniho okna (cerveny a hnedy), +12V a pridrz. Potrebuji vedet do ktereho konektoru a na ktere piny prijdou pripojit u pojistkovky. Jedna se o zapojeni elektroinstalace pro vozy Skoda Favorit vyrobene do r. ´91. Staci oznaceni konektoru a cislo pinu. Diky.

Autor:  michalkatka [ 3.7.09, 19:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: dva draty cyklovace...

Johnny píše:
Cau, nevite kam jsou napojeny ty dva draty pro cyklovac, vedou od konektoru pro motorek steracu celniho okna (cerveny a hnedy), +12V a pridrz. Potrebuji vedet do ktereho konektoru a na ktere piny prijdou pripojit u pojistkovky. Jedna se o zapojeni elektroinstalace pro vozy Skoda Favorit vyrobene do r. ´91. Staci oznaceni konektoru a cislo pinu. Diky.


nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

Autor:  kwiko [ 3.7.09, 20:06 ]
Předmět příspěvku: 

mali

Autor:  Johnny [ 3.7.09, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam.

Autor:  michalkatka [ 3.7.09, 20:58 ]
Předmět příspěvku: 

Johnny píše:
michalkatka píše:
nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam.


pod volant :?: :shock:

Fačko to má v poistkovke, jedna pozícia relátka je pre cyklovač takú prepojku... (ak nemá cyklovač)

ak niekto niečo bastlil pod volantom tak ti asi nikto neporadí...

Autor:  21lucas [ 4.7.09, 04:47 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Johnny píše:
michalkatka píše:
nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami...

Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam.


pod volant :?: :shock:

Fačko to má v poistkovke, jedna pozícia relátka je pre cyklovač takú prepojku... (ak nemá cyklovač)

ak niekto niečo bastlil pod volantom tak ti asi nikto neporadí...


a neni to nahodou ten ciklovac s potenciometrem kterym se nastavovala delka prodlevy? pouzivalo se to na S120 a favority meli podobnou verzi taky

Autor:  kwiko [ 4.7.09, 06:23 ]
Předmět příspěvku: 

21lucas píše:

a neni to nahodou ten ciklovac s potenciometrem kterym se nastavovala delka prodlevy? pouzivalo se to na S120 a favority meli podobnou verzi taky


No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom :lol:

Autor:  Johnny [ 8.7.09, 10:02 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom


Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) :shock: . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma.

Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje :lol: .

Autor:  21lucas [ 8.7.09, 16:55 ]
Předmět příspěvku: 

Johnny píše:
kwiko píše:
No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom


Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) :shock: . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma.

Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje :lol: .


pokud mas elektronicky cyklovac tak to jde i na FA me to fungovalo na starem i novem modelu

Autor:  michalkatka [ 9.7.09, 14:01 ]
Předmět příspěvku: 

Johnny píše:
Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) :shock: . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma.

Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje :lol: .


je vidieť že Fačko moc nepoznáš...

ak je na Fačkach je pamäťový cyklovač, je to super vecička.

zapneš prepneš páčku dole a vrátiš do stredu, prebehne stierač, a keď potrebuješ znova iba prepneš páčku dole a čas si to pamätá.

Autor:  Johnny [ 9.7.09, 14:37 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
je vidieť že Fačko moc nepoznáš...

ak je na Fačkach je pamäťový cyklovač, je to super vecička.

zapneš prepneš páčku dole a vrátiš do stredu, prebehne stierač, a keď potrebuješ znova iba prepneš páčku dole a čas si to pamätá.

No, myslim ze Favo poznam celkom dobre hej. Ale nevedel jsem ze do FA se delali i cyklovace s pameti. Ale to uz je jedno. Mam to zapojene a funguje to.

Autor:  michalkatka [ 9.7.09, 14:41 ]
Předmět příspěvku: 

Johnny píše:
No, myslim ze Favo poznam celkom dobre hej. Ale nevedel jsem ze do FA se delali i cyklovace s pameti. Ale to uz je jedno. Mam to zapojene a funguje to.


a ako ti to funguje :?:

máš ten pamäťový, alebo nejaký iný :?:

ak Fačko ten cyklovač nemá tak má na to prípravu, ako som už písal, s poistkovky treba vyhodiť prepojku a nasadiť cyklovač, je to také väčšie relátko...

Autor:  Johnny [ 9.7.09, 14:56 ]
Předmět příspěvku: 

funguje mi to tak ze dam packu dolu a tim zapnu cyklovac, ktery casuje pohyb steracu, v pevne danych intervalech. Jinak je to opravdu takove vetsi relatko tusim s ctyrmi vyvody (nasel jsem jej ve sklepe tak jej nemusim aspon kupovat za drahy peniz). Ty draty co sem o nich psal tak to bylo 12V po zapnuti te packy dolu a dalsi byl od pridrzneho kontaktu v motorku pro predni sterace.
Ja vim ze favority bez cyklovacu meli na ne pripravu ale ty dva zminene draty nekdo odstrih a narval nezapojene pod volant, tak sem si je vyhledal ve schematu kam vedou na pojistkovku a tak sem je zapojil zpatky na misto.

Autor:  21lucas [ 9.7.09, 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

Johnny píše:
funguje mi to tak ze dam packu dolu a tim zapnu cyklovac, ktery casuje pohyb steracu, v pevne danych intervalech. Jinak je to opravdu takove vetsi relatko tusim s ctyrmi vyvody (nasel jsem jej ve sklepe tak jej nemusim aspon kupovat za drahy peniz). Ty draty co sem o nich psal tak to bylo 12V po zapnuti te packy dolu a dalsi byl od pridrzneho kontaktu v motorku pro predni sterace.
Ja vim ze favority bez cyklovacu meli na ne pripravu ale ty dva zminene draty nekdo odstrih a narval nezapojene pod volant, tak sem si je vyhledal ve schematu kam vedou na pojistkovku a tak sem je zapojil zpatky na misto.


pokud je plechove a jede porad stejny interval tak to je to klasicke bimetalove pokud je v plastu tak to je to inteligentni s casovacem 5 - 3O sekund

Autor:  gokralik [ 9.7.09, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

5s je trochu moc. Řekl bych tak 0,5s - 30s. Vždyť když cyklovač vypneš a hned zapneš, tak jakmile stěrače dojedou, jen v pojistkovce cvakne a už zase jedou...to už je skoro normální běh stěračů.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/