Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
dva draty cyklovace... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=17885 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Johnny [ 3.7.09, 12:31 ] |
Předmět příspěvku: | dva draty cyklovace... |
Cau, nevite kam jsou napojeny ty dva draty pro cyklovac, vedou od konektoru pro motorek steracu celniho okna (cerveny a hnedy), +12V a pridrz. Potrebuji vedet do ktereho konektoru a na ktere piny prijdou pripojit u pojistkovky. Jedna se o zapojeni elektroinstalace pro vozy Skoda Favorit vyrobene do r. ´91. Staci oznaceni konektoru a cislo pinu. Diky. |
Autor: | michalkatka [ 3.7.09, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: dva draty cyklovace... |
Johnny píše: Cau, nevite kam jsou napojeny ty dva draty pro cyklovac, vedou od konektoru pro motorek steracu celniho okna (cerveny a hnedy), +12V a pridrz. Potrebuji vedet do ktereho konektoru a na ktere piny prijdou pripojit u pojistkovky. Jedna se o zapojeni elektroinstalace pro vozy Skoda Favorit vyrobene do r. ´91. Staci oznaceni konektoru a cislo pinu. Diky. nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami... |
Autor: | kwiko [ 3.7.09, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
mali |
Autor: | Johnny [ 3.7.09, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami... Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam. |
Autor: | michalkatka [ 3.7.09, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Johnny píše: michalkatka píše: nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami... Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam. pod volant Fačko to má v poistkovke, jedna pozícia relátka je pre cyklovač takú prepojku... (ak nemá cyklovač) ak niekto niečo bastlil pod volantom tak ti asi nikto neporadí... |
Autor: | 21lucas [ 4.7.09, 04:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: Johnny píše: michalkatka píše: nechápem Favo má na cyklovač prípravu, v poistkovke vyhodíš prepojku nasadíš cyklovač a funguje... mám pocit že to mali tak už aj prvé Fava s nožovými poistkami... Jenze nejaky blb je ustrihl a smotal je pod volant, a ja nevim kam na ktery konektor na pojistkovce prijdou. Tak se ptam. pod volant Fačko to má v poistkovke, jedna pozícia relátka je pre cyklovač takú prepojku... (ak nemá cyklovač) ak niekto niečo bastlil pod volantom tak ti asi nikto neporadí... a neni to nahodou ten ciklovac s potenciometrem kterym se nastavovala delka prodlevy? pouzivalo se to na S120 a favority meli podobnou verzi taky |
Autor: | kwiko [ 4.7.09, 06:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
21lucas píše: a neni to nahodou ten ciklovac s potenciometrem kterym se nastavovala delka prodlevy? pouzivalo se to na S120 a favority meli podobnou verzi taky No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom |
Autor: | Johnny [ 8.7.09, 10:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma. Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje . |
Autor: | 21lucas [ 8.7.09, 16:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Johnny píše: kwiko píše: No to by bol asi prvy, co nahradi originalny, kde si interval nastavujes lucasmi podla potreby za nejaky externy s potenciometrom Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma. Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje . pokud mas elektronicky cyklovac tak to jde i na FA me to fungovalo na starem i novem modelu |
Autor: | michalkatka [ 9.7.09, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Johnny píše: Pokud vim, tak ve FA se interval lucasmi nastavit neda (nebo jak to myslis) . To si asi pletes s zahranicnimi vozy, nove generace, kde je takovy krouzek na pacce steracu a tim se nastavuje prodleva mezi kyvy steracu. Napr. nase auto Chevrolet, to tak ma. Apropo, uz jsem ty draty zapojil jak mel, a uz mi to funguje . je vidieť že Fačko moc nepoznáš... ak je na Fačkach je pamäťový cyklovač, je to super vecička. zapneš prepneš páčku dole a vrátiš do stredu, prebehne stierač, a keď potrebuješ znova iba prepneš páčku dole a čas si to pamätá. |
Autor: | Johnny [ 9.7.09, 14:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: je vidieť že Fačko moc nepoznáš... ak je na Fačkach je pamäťový cyklovač, je to super vecička. zapneš prepneš páčku dole a vrátiš do stredu, prebehne stierač, a keď potrebuješ znova iba prepneš páčku dole a čas si to pamätá. No, myslim ze Favo poznam celkom dobre hej. Ale nevedel jsem ze do FA se delali i cyklovace s pameti. Ale to uz je jedno. Mam to zapojene a funguje to. |
Autor: | michalkatka [ 9.7.09, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Johnny píše: No, myslim ze Favo poznam celkom dobre hej. Ale nevedel jsem ze do FA se delali i cyklovace s pameti. Ale to uz je jedno. Mam to zapojene a funguje to. a ako ti to funguje máš ten pamäťový, alebo nejaký iný ak Fačko ten cyklovač nemá tak má na to prípravu, ako som už písal, s poistkovky treba vyhodiť prepojku a nasadiť cyklovač, je to také väčšie relátko... |
Autor: | Johnny [ 9.7.09, 14:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
funguje mi to tak ze dam packu dolu a tim zapnu cyklovac, ktery casuje pohyb steracu, v pevne danych intervalech. Jinak je to opravdu takove vetsi relatko tusim s ctyrmi vyvody (nasel jsem jej ve sklepe tak jej nemusim aspon kupovat za drahy peniz). Ty draty co sem o nich psal tak to bylo 12V po zapnuti te packy dolu a dalsi byl od pridrzneho kontaktu v motorku pro predni sterace. Ja vim ze favority bez cyklovacu meli na ne pripravu ale ty dva zminene draty nekdo odstrih a narval nezapojene pod volant, tak sem si je vyhledal ve schematu kam vedou na pojistkovku a tak sem je zapojil zpatky na misto. |
Autor: | 21lucas [ 9.7.09, 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Johnny píše: funguje mi to tak ze dam packu dolu a tim zapnu cyklovac, ktery casuje pohyb steracu, v pevne danych intervalech. Jinak je to opravdu takove vetsi relatko tusim s ctyrmi vyvody (nasel jsem jej ve sklepe tak jej nemusim aspon kupovat za drahy peniz). Ty draty co sem o nich psal tak to bylo 12V po zapnuti te packy dolu a dalsi byl od pridrzneho kontaktu v motorku pro predni sterace. Ja vim ze favority bez cyklovacu meli na ne pripravu ale ty dva zminene draty nekdo odstrih a narval nezapojene pod volant, tak sem si je vyhledal ve schematu kam vedou na pojistkovku a tak sem je zapojil zpatky na misto. pokud je plechove a jede porad stejny interval tak to je to klasicke bimetalove pokud je v plastu tak to je to inteligentni s casovacem 5 - 3O sekund |
Autor: | gokralik [ 9.7.09, 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
5s je trochu moc. Řekl bych tak 0,5s - 30s. Vždyť když cyklovač vypneš a hned zapneš, tak jakmile stěrače dojedou, jen v pojistkovce cvakne a už zase jedou...to už je skoro normální běh stěračů. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |