Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Altik MAGNETON 70A-špatně dobíjí https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=17937 |
Stránka 1 z 8 |
Autor: | Martin 007 [ 6.7.09, 19:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo to jsou oni. A můžes taky vyndat regulátor, ošoupnout kostru a zkusit. |
Autor: | Ondras83 [ 6.7.09, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin 007 píše: Jo to jsou oni. A můžes taky vyndat regulátor, ošoupnout kostru a zkusit. tak to sem přetáh, tak dík moc ... edit: regulátor je to, na čem mám cenovku? |
Autor: | Jarda S. [ 6.7.09, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo ty ekonome |
Autor: | Ondras83 [ 6.7.09, 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: jo ty ekonome mazej vyvářet a nešaškuj tady |
Autor: | Jarda S. [ 6.7.09, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam vyvaříno ted už jenom pomeranč a vyjedu |
Autor: | varok [ 7.7.09, 07:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty šrouby, to budou asi ony. Když žhaví kontrolka, tak jsou většinou buď sjeté uhlíky, tedy už jsou krátké, nebo špatný povrch kroužků na rotoru. Tatíkovi to kdysy dělalo na fáčku. Měl tam už uhlíky snad 2mm a kroužky byly jako fréza. Byly zubaté, ale nevím z čeho. Asi jak ty uhlíky špatně dosedaly. V nejhorším případě budeš mít něco s usměrňovacím můstkem. To bývá ale málokdy. Regulátor nedává moc, ale asi dobíjí. |
Autor: | slavik74 [ 7.7.09, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Altik MAGNETON 70A-špatně dobíjí |
petr petr píše: A teď mě kamenujte. Netreba kamenovat!!! Dobre a presne si to opísal, podobný prípad slabo žhaviacej kontrolky som zažil, jedna dioda bola KO, čiže vymena diody, ložiská, regulátor, presustružene kružky... Odvtedy pokoj a spokojnosť |
Autor: | Ondras83 [ 7.7.09, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
altik je 30 tis po generálce |
Autor: | Ondras83 [ 9.8.09, 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
co tady utáhnout, přepájet, očistit ???...změřit diody neumim, ale multimetr mam |
Autor: | Martin91 [ 9.8.09, 15:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten altík onemocněl z toho jak máš pořád otevřenou kapotu... |
Autor: | Carlos [ 9.8.09, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin91 píše: Ten altík onemocněl z toho jak máš pořád otevřenou kapotu... Jo, ho chudáka ofouklo. |
Autor: | varok [ 9.8.09, 17:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diody se měří nejlépe multimetrem s pípákem, nebo ručkovým měřákem. Když zapojíš na diodu měřící hroty, tak na jednu stranu musí buď ukazovat zkrat(ručkové měřidlo), nebo pískat. Když diodu obrátíš, tak zase, buď bude ukazovat zkrat, nebo nic. Tedy, na jednu stranu musí být průchozí a na druhou ne. Diody v altíku odchází málokdy. Většinou při nějakém zkratu v elektrice, nebo když je nějaká zrada jinde. |
Autor: | slavik74 [ 9.8.09, 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok píše: Diody se měří nejlépe multimetrem s pípákem, nebo ručkovým měřákem. Když zapojíš na diodu měřící hroty, tak na jednu stranu musí buď ukazovat zkrat(ručkové měřidlo), nebo pískat. Když diodu obrátíš, tak zase, buď bude ukazovat zkrat, nebo nic. Tedy, na jednu stranu musí být průchozí a na druhou ne. Diody v altíku odchází málokdy. Většinou při nějakém zkratu v elektrice, nebo když je nějaká zrada jinde. Presne tak! Pri meraní s multimetrom s pipakom sa však može dioda javit ako OK, mam skusenosť že je lepšie pri meraní pripojiť na diodu napatie (stačí napr. 5V) V závernom (opačnom) smere by dioda nemala prepustiť žiadne napatie! |
Stránka 1 z 8 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |