Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

zapalovací cívka favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=18009
Stránka 1 z 1

Autor:  SM [ 11.7.09, 18:49 ]
Předmět příspěvku:  zapalovací cívka favorit

Zdarec.
Dával jsem do své 130 motor z Fa.. Doteď jsem jezdil na kladívka, ale chtěl bych tam dát zapalování z favorita...
Rozdělovačů i (zatavených) elektronik jsem zkoušel spoustu, ale pořád to nestartuje.
Jak je to s cívkou? Měl jsem tam původní ze 130, ale dnes jsem něco zahlíd na netu, že by se měla použít celá zapalovací sestava z Fa?
Dík SM.

Autor:  Johnny [ 11.7.09, 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

Jo pokud mas motor z Fava, musis mit komplet Favo zapalovani: indukcni civka, ETZ, rozdelovac.

Autor:  SM [ 11.7.09, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Johnny píše:
Jo pokud mas motor z Fava, musis mit komplet Favo zapalovani: indukcni civka, ETZ, rozdelovac.


Jak poznám favoritovou cívku od té kladívkové? Mám pocit, že jsem jednu favoritovou kdysi dovezl, ale abych je rozeznal? Co ten odpor na cívce?

Autor:  werty [ 11.7.09, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Johnny píše:
Jo pokud mas motor z Fava, musis mit komplet Favo zapalovani: indukcni civka, ETZ, rozdelovac.


I Favo motor může s klidem jezdit na kontaktní zapalování... :wink: Spíš bych to formuloval tak že pokud chceš bezkontaktní zapalování z Fava musíš dát i zapalovací cívku z Fava.

Autor:  werty [ 11.7.09, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Poznáš jí podle čísla vyraženého vespod a podle odporu primáru a sekundáru... tj. musí mít koncové trojčíslí 820 a odpor sekundáru 3,6-5,2 kohm a primáru 0,6-0,7 ohm.

Autor:  werty [ 11.7.09, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak i na klasickou cívku z kontaktu ti to musí startovat... Seš si jistý že si vše hlavně elektronický spínač zapojil správně? Cívka rozdělovače má správný odpor?

Autor:  SM [ 11.7.09, 19:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak tu cívku, co tu mám má koncový číslo 820, tak ji zítra zkusím namontit a uvidím.. S touhle to ani neblafne..
Jinak se na tom snad nedá nic pokazit, ne? Na elektronice jsou popsaný vývody, takže 1 a 15 na cívku a pak dva dráty k rozdělovači... :)

Autor:  Matthes [ 11.7.09, 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

Nejlepci je kontaktni zapalovani :-) Takova neznicitelna klasika. Favo motor mi tak beha v poho. Jinak startovat by to melo i s obyc civkou no, jak to mas vubec nastaveny?

Autor:  werty [ 11.7.09, 22:32 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Nejlepci je kontaktni zapalovani :-) Takova neznicitelna klasika.


Ale jdi ty brepto... :D Prý nezničitelná klasika... :D

A copak vydrží déle bez údržby... kontaktní nebo bezkontaktní zapalování?

Autor:  SM [ 12.7.09, 03:34 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes: Co nastavený? Nepleteš si to s tím kontaktním? Tady se nic nenastavuje! :-D Teda skoro, jen při pěti stupních aby byly vrcholy hvězdy naproti těm čurapantíkům, ne? :lol:

Autor:  Jarda S. [ 12.7.09, 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

SM píše:
Matthes: Co nastavený? Nepleteš si to s tím kontaktním? Tady se nic nenastavuje! :-D Teda skoro, jen při pěti stupních aby byly vrcholy hvězdy naproti těm čurapantíkům, ne? :lol:


natoč motor na 5 a palec musí mířit na tečku :wink: pak už se to ladí stroboskopem :D

Autor:  slovacek.milos [ 12.7.09, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

a etz máš dobře ukostřené?, jede to na jakoukliv cívku akorát ta bezkontaktní se nesmí dát na kontaktní protože vybuchne miloš

Autor:  SM [ 12.7.09, 15:18 ]
Předmět příspěvku: 

No, tak vyřešeno... měl jsem špatný víčko rozdělovače, byl upadený ten vrchní kontakt, ale na kladívka to fungovalo, tak jsem si toho nevšimnul... :-)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/