Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
výpočet odporu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=18348 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slovacek.milos [ 6.8.09, 12:32 ] |
Předmět příspěvku: | výpočet odporu |
spočítejte mi prosím o kolik srazí napětí 12 V odpor 6000 ohmu a 200 ohmů a napište i ten vzoreček dík miloš |
Autor: | Peter50kw [ 6.8.09, 13:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Otazka nema jednoduchu odpoved - musis napisat na akom spotrebici. Strata vo voltoch na odpore u=r*i kde r je odpor v ohmoch a i je prud v amperoch. |
Autor: | Matthes [ 6.8.09, 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo nam to namaluj, to by bylo nejlepci. |
Autor: | slovacek.milos [ 6.8.09, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jedná se přesně o napětí 5V v obvodu kde je seriově vřazený odpor 6000-200 ohmů a za odporem s poklesem odporu roste napětí což je ůdaj pro řídící jednotku takže nějaký proud se tam neměří miloš |
Autor: | ventYl [ 6.8.09, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
odpory zrazaju napatie v tzv. napatovom delici. musis poznat ten druhy odpor, nech vradeny odpor je R1 (= bud 6k alebo 200 ohm) a ten druhy odpor je R2 (namerana hodnota vnutorneho odporu), potom ubytok napatia na R1 si vypocitas ako U1 = R1 / (R1+R2) * U a plati, ze U = U1 + U2. Problem nastava, ak odpor R2 je premenlivy, to sa uz takymto jednoduchym napatovym delicom neda osefovat. |
Autor: | onakvee [ 6.8.09, 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventYl píše: odpory zrazaju napatie v tzv. napatovom delici. musis poznat ten druhy odpor, nech vradeny odpor je R1 (= bud 6k alebo 200 ohm) a ten druhy odpor je R2 (namerana hodnota vnutorneho odporu), potom ubytok napatia na R1 si vypocitas ako U1 = R1 / (R1+R2) * U a plati, ze U = U1 + U2. Problem nastava, ak odpor R2 je premenlivy, to sa uz takymto jednoduchym napatovym delicom neda osefovat. Kedze sa meni odpor v zavislosti na teplote, tak je tam termistor...a ten funguje ako tzv nap. delic. |
Autor: | ventYl [ 6.8.09, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
onakvee píše: ventYl píše: odpory zrazaju napatie v tzv. napatovom delici. musis poznat ten druhy odpor, nech vradeny odpor je R1 (= bud 6k alebo 200 ohm) a ten druhy odpor je R2 (namerana hodnota vnutorneho odporu), potom ubytok napatia na R1 si vypocitas ako U1 = R1 / (R1+R2) * U a plati, ze U = U1 + U2. Problem nastava, ak odpor R2 je premenlivy, to sa uz takymto jednoduchym napatovym delicom neda osefovat. Kedze sa meni odpor v zavislosti na teplote, tak je tam termistor...a ten funguje ako tzv nap. delic. samotny termistor nie ale v obvode, v ktorom je zapojeny, to uz ako napatovy delic funguje. |
Autor: | slovacek.milos [ 6.8.09, 19:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
já tím řeším výkon SDi, v celku v pohodě jsem si našel nějaký odpor 320 ohmů překlenoval odpor asi 3000 ohmů mezi piny 4 a 7 u konektoru na čerpadlo tím jsem dostal do řídící jednotky teplotu paliva 80 stupnů a fábka jede velmi slušně, není potřeba utrácet za čip miloš |
Autor: | onakvee [ 6.8.09, 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: já tím řeším výkon SDi, v celku v pohodě jsem si našel nějaký odpor 320 ohmů překlenoval odpor asi 3000 ohmů mezi piny 4 a 7 u konektoru na čerpadlo tím jsem dostal do řídící jednotky teplotu paliva 80 stupnů a fábka jede velmi slušně, není potřeba utrácet za čip miloš To je velmi dobra varianta, ani nevies ako si ma potesil covece.Takze ked tam dam 200 ohm odpor, tak by to malo fachat... |
Autor: | darklord [ 6.8.09, 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: já tím řeším výkon SDi, v celku v pohodě jsem si našel nějaký odpor 320 ohmů překlenoval odpor asi 3000 ohmů mezi piny 4 a 7 u konektoru na čerpadlo tím jsem dostal do řídící jednotky teplotu paliva 80 stupnů a fábka jede velmi slušně, není potřeba utrácet za čip miloš a spotreba ako uchlastany tatraplan nie? |
Autor: | slovacek.milos [ 7.8.09, 08:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
darklord píše: slovacek.milos píše: já tím řeším výkon SDi, v celku v pohodě jsem si našel nějaký odpor 320 ohmů překlenoval odpor asi 3000 ohmů mezi piny 4 a 7 u konektoru na čerpadlo tím jsem dostal do řídící jednotky teplotu paliva 80 stupnů a fábka jede velmi slušně, není potřeba utrácet za čip miloš a spotreba ako uchlastany tatraplan nie? pokud se zajímáš o podobné úpravy tak zvýšením výkonu při normální jízdě se snižuje měrná spotřeba lenoši žerou víc protože pořád šlapeš po plynu to je stará vesta miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 7.8.09, 08:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
onakvee píše: slovacek.milos píše: já tím řeším výkon SDi, v celku v pohodě jsem si našel nějaký odpor 320 ohmů překlenoval odpor asi 3000 ohmů mezi piny 4 a 7 u konektoru na čerpadlo tím jsem dostal do řídící jednotky teplotu paliva 80 stupnů a fábka jede velmi slušně, není potřeba utrácet za čip miloš To je velmi dobra varianta, ani nevies ako si ma potesil covece.Takze ked tam dam 200 ohm odpor, tak by to malo fachat... no úplně domakané to nemám 200 ohmů to bude asi málo u těch 320 mně to hodilo že překračuji limity pro plnění, v úterý si zajdu za jedním borcem at mi sežene nějaký potenciometr třeba od nuly do 3000 ohmů a naladím maximální možnou teplotu než ECU hodí chybu správně to fachá tak že ti přidavné zařízení přiměřeně zmenšuje odpor v čidle teploty paliva a tím zvyšuje telotu paliva v řj takto jsem to někde četl, toto je pevné nastavení takže v zimě to asi pojede lépe v létě slaběji časem to domakáme miloš |
Autor: | onakvee [ 7.8.09, 09:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: onakvee píše: slovacek.milos píše: já tím řeším výkon SDi, v celku v pohodě jsem si našel nějaký odpor 320 ohmů překlenoval odpor asi 3000 ohmů mezi piny 4 a 7 u konektoru na čerpadlo tím jsem dostal do řídící jednotky teplotu paliva 80 stupnů a fábka jede velmi slušně, není potřeba utrácet za čip miloš To je velmi dobra varianta, ani nevies ako si ma potesil covece.Takze ked tam dam 200 ohm odpor, tak by to malo fachat... no úplně domakané to nemám 200 ohmů to bude asi málo u těch 320 mně to hodilo že překračuji limity pro plnění, v úterý si zajdu za jedním borcem at mi sežene nějaký potenciometr třeba od nuly do 3000 ohmů a naladím maximální možnou teplotu než ECU hodí chybu správně to fachá tak že ti přidavné zařízení přiměřeně zmenšuje odpor v čidle teploty paliva a tím zvyšuje telotu paliva v řj takto jsem to někde četl, toto je pevné nastavení takže v zimě to asi pojede lépe v létě slaběji časem to domakáme miloš OK, tak skus to ešte poriešiť a potom to od teba okopčim zatial dikes. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |