Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

imobilizér felicia 1.3
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=18365
Stránka 1 z 1

Autor:  chobot [ 7.8.09, 13:07 ]
Předmět příspěvku:  imobilizér felicia 1.3

Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky.

Autor:  slovacek.milos [ 7.8.09, 15:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: imobilizér felicia 1.3

chobot píše:
Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky.


a na co sis ho koupil? do čeho jsi ho dal? koupil sis asi 50 kW a dals místo 40 kW

vyřadit imobilizer nejde, kde kdo ví že to jde , ale nikdo neví jak


imobilizer ti odstraní jedině opravář řídícídh jednotek ty opravy jsou kolem 1400 korun,

jinak si ten imobilizer musíš dotělat včetně snímacího kroužku a transpordéru, a nejlevnější varianta je pro tebe zajít někde na šrot a sehnat tam řj 50 kW bez ima

nebo tam prdni tu svoji jednotku 40 kW rozdíl ani nepoznáš :wink: miloš

Autor:  chobot [ 7.8.09, 20:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: imobilizér felicia 1.3

slovacek.milos píše:
chobot píše:
Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky.


a na co sis ho koupil? do čeho jsi ho dal? koupil sis asi 50 kW a dals místo 40 kW

vyřadit imobilizer nejde, kde kdo ví že to jde , ale nikdo neví jak


imobilizer ti odstraní jedině opravář řídícídh jednotek ty opravy jsou kolem 1400 korun,

jinak si ten imobilizer musíš dotělat včetně snímacího kroužku a transpordéru, a nejlevnější varianta je pro tebe zajít někde na šrot a sehnat tam řj 50 kW bez ima

nebo tam prdni tu svoji jednotku 40 kW rozdíl ani nepoznáš :wink: miloš


Díky, ten motor měl najeto jen 70 000 km, kdežto můj skoro 200 000, takže tak. Jenomže jsem to vzal bez spínací skříňky a klíčku s RCL členem, či co v tom je. Až při výměně jsem zjistil, že to má vývod k imobilizéru. Neznám princip, pouze to beru selským rozumem elektrotechnika, pokud jde použít bez problémů řídící jednotka ze 40kW, tak je to v pohodě. Nevíš náhodou, jestli lze prohodit EPROMky mezi jednotlivými jednotkami?
To máš pravdu, že kdekdo ví, že to jde, ale nikdo neví jak. (-:

Autor:  kwiko [ 7.8.09, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Mozno ide, ale nehrabal by som sa v tom.
Zozen si50kW RJ s favorita okolo roku 94-95 a budes ma po probleme. Najistejsie pickup, ten sa robil len 50kW.

Autor:  slovacek.milos [ 7.8.09, 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: imobilizér felicia 1.3

chobot píše:
slovacek.milos píše:
chobot píše:
Ahoj lidi, žádám o radu. Koupil jsem motor do felicie, i s řídící jednotkou. Bohužel, bylo to z feldy s imobilizérem, takže když jednotku připojím, nastaruji, ale okamžitě to chcípne. (moje felda je bez imobilizéru 40kW) Zjistil jsem ze zapojení svorkovnice řídící jednotky, že imobilizér je připojen k patřičnému konektoru řídící jednotky, ale nemám představu, jak jej vyřadit. Zda je vodičen přiváděn nějaký signál, je ukostřen. Prostě co s tím? Pokud někdo ví a dpoví, budu rád. Díky.


a na co sis ho koupil? do čeho jsi ho dal? koupil sis asi 50 kW a dals místo 40 kW

vyřadit imobilizer nejde, kde kdo ví že to jde , ale nikdo neví jak


imobilizer ti odstraní jedině opravář řídícídh jednotek ty opravy jsou kolem 1400 korun,

jinak si ten imobilizer musíš dotělat včetně snímacího kroužku a transpordéru, a nejlevnější varianta je pro tebe zajít někde na šrot a sehnat tam řj 50 kW bez ima

nebo tam prdni tu svoji jednotku 40 kW rozdíl ani nepoznáš :wink: miloš


Díky, ten motor měl najeto jen 70 000 km, kdežto můj skoro 200 000, takže tak. Jenomže jsem to vzal bez spínací skříňky a klíčku s RCL členem, či co v tom je. Až při výměně jsem zjistil, že to má vývod k imobilizéru. Neznám princip, pouze to beru selským rozumem elektrotechnika, pokud jde použít bez problémů řídící jednotka ze 40kW, tak je to v pohodě. Nevíš náhodou, jestli lze prohodit EPROMky mezi jednotlivými jednotkami?
To máš pravdu, že kdekdo ví, že to jde, ale nikdo neví jak. (-:


to neřeš napoj to na tu svoji 40 a jezdi řeknu ti z vlastní praxe že 40 jela lépe jak 50, jak se dopracuješ k padesátce vyzkoušáš zblblých jednotek co si přepíšou empromku je mraky :? miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/