Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Ukostření motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=18404
Stránka 1 z 1

Autor:  kozina [ 9.8.09, 18:52 ]
Předmět příspěvku:  Ukostření motoru

je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.

Autor:  Jarda S. [ 9.8.09, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

jo čim lepší kostra tim líp :wink:

Autor:  slavik74 [ 9.8.09, 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ukostření motoru

kozina píše:
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.

Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú :idea:

Autor:  kozina [ 9.8.09, 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ukostření motoru

slavik74 píše:
kozina píše:
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.

Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú :idea:

no vidíš a právě třeba ten výkon ventilatoru mě sr... ted točí jak svina :shock:

Autor:  varok [ 15.8.09, 09:03 ]
Předmět příspěvku: 

Nevím sice o jaké auto jde, ale u fáček je občas kostra přišroubovaná pod topením. Ten plast se občas trošku rozteče a zateče pod šroub kde je právě kostra ventilátoru topení. Tím pádem to špatně šlape.

Autor:  cyz [ 22.8.09, 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

tak fáva 93+ a felicie měly v podstatě vedené kostření od motoru na baterku, akorát kabel vedl přes podběh kde je to ukostřené na karoserii a dál pokračuje na baterku....

Autor:  ferrari [ 23.8.09, 10:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ukostření motoru

slavik74 píše:
kozina píše:
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.

Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú :idea:
ledažeby sa práve kvôli tomuto zlepšilo ukostrenie celkové - cez motor a origo ukostrenie motora...

Autor:  michalkatka [ 23.8.09, 11:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ukostření motoru

ferrari píše:
ledažeby sa práve kvôli tomuto zlepšilo ukostrenie celkové - cez motor a origo ukostrenie motora...


by si sa divil aké rôzne záhady dokáže narobiť zlá kostra :oops:

Autor:  Kachnis [ 23.8.09, 14:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ukostření motoru

Ano, blbe prikostreni a clovek pak hleda zavady vsude okolo, jinak pokud Ti prikostreni pres saci zlepsilo beh ventilatoru, znamena to, ze na puvodnim ukostreni bylo neco spatne a byly tam ubytky, takze by bylo vhodny aby ses juknul na origo ukostreni a zjednal napravu

Autor:  varok [ 23.8.09, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak každý odpovídá na něco jiného, tak nevím. Je myšleno ukostření celkové, tedy kostra motoru? Nebo kostra motorku topení?

Autor:  michalkatka [ 23.8.09, 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Tak každý odpovídá na něco jiného, tak nevím. Je myšleno ukostření celkové, tedy kostra motoru? Nebo kostra motorku topení?


čo myslíš pod pojmom "celkové ukostření" :?: kostra motora, je vodivé spojenie karosérie s telom motora, ďalej máš ukostrený každý spotrebič, alebo sústavu spotrebičov, napr. ak motor ventilátora na kúrenie...

ak napíšeš kostra motora - každého napadne ukostrenie motora a nie motora kúrenia, alebo stieračov, alebo motora ventilátora na chladiči...

Autor:  Kachnis [ 23.8.09, 19:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ukostření motoru

no tak ja myslel treba ukostreni motoru kdyz bylo zminovany, protoze kdyz blbe ukostris motor, tak proud z alternatoru zpusobi ubytek napeti na blbem ukostreni a to se projevvi nizsim napetim v siti a ty jako evidentni lajk to pozorujes pouze na vyssim vykonu ventilatoru. kdybys mel voltmetr, zjistil bys, ze po prekostreni je na nem vyssi napeti.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/