Nouzový režim SIMOS Felicie 1,3 Mpi
Zdravím, popíšu docela zajímavou story :
Provozuju Feli 1,3Mpi s LPG (Bingo+BRC) v autoškole (2roky) - rok a půl makalo pouze v režimu "výuky", tj denně 40 -50 startů a ne o moc méně násilných zdechanců, drceno od 100 otáček pod plynem až po 6000 na volnoběh... znáte to:) prostě žádný med. Občasně zjišťované obsahy chybových hlášek obligátní lambda mimo (sporadicky), zkrat na vstřiku (to dělá přepínání lpg) semo tamo nízké napětí na lambdě... ale nikdy nehupsla do nouzáku. Až jednou, to jsem ji svěřil servisu na provedení STK- jeli s tím někam dál- a průšvih, auto nejede, tak hledám bádám a náhodou jsem smázl chyby- a auto zas jako nové. A zase pár měsíců těžké roboty s žákama, semo tamo horší chování motoru (co start, to originál...) až do chvíle, co jsem ji protáhl hodinu po dálnici- zase nouzák (lambda mimo, zkrat na klapce, zkrat na vstřiku, nově i čidlo klepání nefunkční- výpis závad) auto nejede, smáznu- vše OK, dalších 1000 startů a hodin s žákama- vše funguje... a zase, vyjedu si po okreskách, hodina jízdy a... Nouzák
) Smáznu, funguje... Hledat v čem to je- to bude prudce drahé (dle slov servisáků) a stejně za to asi může ten plyn (plynaři ovšem tvrdí že to je určo v benzínu:)- klasika ) Kdybych byl škarohlíd, tak řeknu- lambda se zasírá a na dálnici to nerozchodí jednotka (jako její vypálení do čista) - ale tak to není, lambdu jsem si schválně čejnžnul před dálnicí... Takže si asi pořídím scanner, a budu podle potřeby mazat chyby- nemá někdo na prodej ??