Autor |
Zpráva |
jirka dobrovice
Příspěvky: 4 Bydliště: Dobrovice okr.Mladá Boleslav
|
ALTERNÁTOR 90A
Žádám o pomoc pro zapojení alternátoru 90A z octavie do škody 120 Díky za každou zprávu
|
26.7.06, 07:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
proč chceš dávat alternátor z octavie do škodovky?????
|
3.8.06, 10:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Připojuji se k otázce. Škoda přece nepotřebuje aby se do ní rvaly díly z nějakého pitomého VW. Ten 55A altík by ti měl naprosto postačovat, jestli ne tak to snad napájíš elektrikou celé město. Bylo by stím víc práce než užitku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.8.06, 10:59 |
|
|
jirka dobrovice
Příspěvky: 4 Bydliště: Dobrovice okr.Mladá Boleslav
|
alternator 90A
Šemik píše: Připojuji se k otázce. Škoda přece nepotřebuje aby se do ní rvaly díly z nějakého pitomého VW. Ten 55A altík by ti měl naprosto postačovat, jestli ne tak to snad napájíš elektrikou celé město. Bylo by stím víc práce než užitku ODPOVĚD:Plánuju dost hustou muziku a osvětlení a 55A je málo,to vyzkoušený!!!
|
3.8.06, 14:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: alternator 90A
jirka dobrovice píše: Šemik píše: Připojuji se k otázce. Škoda přece nepotřebuje aby se do ní rvaly díly z nějakého pitomého VW. Ten 55A altík by ti měl naprosto postačovat, jestli ne tak to snad napájíš elektrikou celé město. Bylo by stím víc práce než užitku ODPOVĚD:Plánuju dost hustou muziku a osvětlení a 55A je málo,to vyzkoušený!!!
Ty bláho, můžeš mě považovat za naprostého nevzdělance, ale takovou hudební soupravu si tedy skutečně nedokážu představit ani v těch nejdivočejších snech. Mě osobně se pod pojmem "muzika do auta"vybaví autorádio TESLA a jeden, nanejvýš dva reproduktory....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.8.06, 15:31 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Kup si generator Honda alebo Mountfield a budes moct tu muziku pustat aj ked parkujes. Tak 1,3 kW by mohlo stacit. 90 A by malo stacit na ozvucenie futbaloveho stadionu
|
3.8.06, 21:37 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Šemik píše: Připojuji se k otázce. Škoda přece nepotřebuje aby se do ní rvaly díly z nějakého pitomého VW. Ten 55A altík by ti měl naprosto postačovat, jestli ne tak to snad napájíš elektrikou celé město. Bylo by stím víc práce než užitku
já osobně mam "jenom" 42A a stačí mi dobře
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.8.06, 20:30 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: alternator 90A
jirka dobrovice píše: Šemik píše: Připojuji se k otázce. Škoda přece nepotřebuje aby se do ní rvaly díly z nějakého pitomého VW. Ten 55A altík by ti měl naprosto postačovat, jestli ne tak to snad napájíš elektrikou celé město. Bylo by stím víc práce než užitku ODPOVĚD:Plánuju dost hustou muziku a osvětlení a 55A je málo,to vyzkoušený!!!
Otázkou je, jestli Ti pak ještě zbyde nějaký výkon motoru, aby auto vůbec jelo...
_________________ J.
|
4.8.06, 22:27 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: alternator 90A
jirka dobrovice píše: Šemik píše: Připojuji se k otázce. Škoda přece nepotřebuje aby se do ní rvaly díly z nějakého pitomého VW. Ten 55A altík by ti měl naprosto postačovat, jestli ne tak to snad napájíš elektrikou celé město. Bylo by stím víc práce než užitku ODPOVĚD:Plánuju dost hustou muziku a osvětlení a 55A je málo,to vyzkoušený!!!
ak máš na aute gulu, možeš si za sebou ťahať tú veľkú centrálu, niekde som videl foto Trolejbusu, ktorý si za sebou ťahal centrálu aby mohol ísť aj tade kde niesú troleje...
taká centrála ti muziku utiahla určite, a ešte by si namiesto spaľovacieho motora mohol dať elektromotor...
|
5.8.06, 11:32 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
měli jsme 70 A altík, ale 90 je kapánek moc
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
9.8.06, 08:03 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
B+ na baterku, respektive startér - tenkabel s očkem
D+ na kontrolku dobíjení
DFM bude nejspíš na spínací skříňku z toho schématu sem to nevyčetl
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
9.8.06, 10:12 |
|
|
jirka dobrovice
Příspěvky: 4 Bydliště: Dobrovice okr.Mladá Boleslav
|
Martin píše: B+ na baterku, respektive startér - tenkabel s očkem D+ na kontrolku dobíjení DFM bude nejspíš na spínací skříňku z toho schématu sem to nevyčetl Díky za radu ,už mám zapojeno
|
10.8.06, 20:37 |
|
|
epto
Příspěvky: 123
|
jirka dobrovice píše: Martin píše: B+ na baterku, respektive startér - tenkabel s očkem D+ na kontrolku dobíjení DFM bude nejspíš na spínací skříňku z toho schématu sem to nevyčetl Díky za radu ,už mám zapojeno
No ked uz to mas, tak napis ako to ide
_________________ Favorit Black Line, 50kW, r.94
|
11.8.06, 07:07 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: Šemik píše: Připojuji se k otázce. Škoda přece nepotřebuje aby se do ní rvaly díly z nějakého pitomého VW. Ten 55A altík by ti měl naprosto postačovat, jestli ne tak to snad napájíš elektrikou celé město. Bylo by stím víc práce než užitku já osobně mam "jenom" 42A a stačí mi dobře
To tam máš ale slabší než tam byl původně z AZNP. Originálně jsi tam měl mít 55A
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.8.06, 08:58 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Ve stodvácách byly 42 A, až teprve ke konci výroby se dávaly i tam 55 A...
_________________ J.
|
11.8.06, 14:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|