Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

favous cuka pri pridani nad pul plynu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=18889
Stránka 1 z 2

Autor:  bubu [ 15.9.09, 07:26 ]
Předmět příspěvku:  favous cuka pri pridani nad pul plynu

Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik

Autor:  michalkatka [ 15.9.09, 09:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu

bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik


áno, môže to robiť ETZ, alebo cievka v rozdeľovači...

ešte by to mohlo robiť niečo v karburátore, ak píšeš že na pol plynu to nerobí môžeš mať upchaté niečo na 2. komore karburátora, (trysku vzdušník)... takže by som začal rozborkou a vyčistením karbecu...

Autor:  varok [ 15.9.09, 09:41 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych preventivně vyměnil tu cívku v rozdělovači a ETZ. Dnes se vyrábí i moderní plastové, které jsou zalité pryskyřicí. Proto odolávají vlhku a nejsou tak poruchové. Pokud to nebude ono, tak jedině něco s karburátorem. Třeba akcelerační pumpička, nebo jak už někdo napsal tu trysku.

Autor:  slovacek.milos [ 15.9.09, 13:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu

bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik



vyprávěj nám jaký máš předstih, jak ti lítá rozdělovač je asi KO kolik mám kiloohmů odpor palce, VN kabelů, jak máš zadrbané víčko rozdělovače a tak :wink: miloš

Autor:  bubu [ 15.9.09, 13:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu

slovacek.milos píše:
bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik



vyprávěj nám jaký máš předstih, jak ti lítá rozdělovač je asi KO kolik mám kiloohmů odpor palce, VN kabelů, jak máš zadrbané víčko rozdělovače a tak :wink: miloš


jo tak na to se budu muset zejtra mrknout..

Autor:  slovacek.milos [ 15.9.09, 20:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu

bubu píše:
slovacek.milos píše:
bubu píše:
Zdarec. Muzete my nekdo poradit? Mam favorit karbec r.v. 91. Kdyz jedu např. po rychlostní silnici, tak na půl plynu, a chci zrychlit a přidám plyn tak to cuká a samozřejmě to zrychluje pomalejc. Tak do pulky plynu to zrychluje v pohode, ale jak dam vic tak to cuka. Svicky jsou celkem nove. Nevim jestli to treba nemuze byt ETZ, do toho mi parkrat natekla voda a blblo to. dik



vyprávěj nám jaký máš předstih, jak ti lítá rozdělovač je asi KO kolik mám kiloohmů odpor palce, VN kabelů, jak máš zadrbané víčko rozdělovače a tak :wink: miloš


jo tak na to se budu muset zejtra mrknout..


jako pokud chceš někde na internetu zjistit v čem je problém nagogluj věšteckou kouli. elektrika je prostě o měření. benzin ten cuká chvíli než dojde a taky když je kosa miloš

Autor:  bubu [ 5.10.09, 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Je nějaký rozdíl v ETZ třeba do roku 91 a po roce 91? Já totiž sehnal jinou ETZ, vyměním ji a ono to s ní nefachá..dík

Autor:  slovacek.milos [ 5.10.09, 14:36 ]
Předmět příspěvku: 

bubu píše:
Je nějaký rozdíl v ETZ třeba do roku 91 a po roce 91? Já totiž sehnal jinou ETZ, vyměním ji a ono to s ní nefachá..dík


rozdíl není pokud není ETZ ukonstřen nefachá, a co to odpory to si proměř svíčky odtrh a ten bordel v rozdělovači si vyčisti, já měl zrovna dnes cukáče jak píšeš tříkontaktní svíčky už jsou v popelnici a pohoda miloš

Autor:  bubu [ 5.10.09, 16:16 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to bylo tou kostrou no..U ty "novy" ETZ chybelo to ukostreni zevnitr. Ted uz facha. Ale problem cukani to nevyresilo. Prave jsem menil i vsechny kabely a jeste civku a zadna zmena. Tak zkusit neco s tim karburatorem no. Jsou ucinny ty cistice karburatoru co se daj koupit a lejou se do nadrze?

Autor:  michalkatka [ 6.10.09, 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

ETZ sú rozdielne, ale sú plne zámenné, staršie sú 5 tranzistorové a plnohodnotnú iskru vygenerujú už od 9V, novšie sú 7 tranzistorové tie vraj hádžu plnohodnotnú iskru od 8V, a tie nové druhovýrobné vraj hádžu plnohodnotnú iskru od 7V... :roll:

Autor:  Vít [ 6.10.09, 10:30 ]
Předmět příspěvku: 

cukani muze delat bordel, to je potreba karbec shodit, vymýt benzínem a pořádně vyfoukat kompresorem, bordel je videt, no a taky přechlastaný auto, mě to třeba dělal obohacovač, (pri zrychlovani cukal, kdyz se to konecne roztocilo, tak to jelo jako prase) jaka je spotreba paliva?

Autor:  bubu [ 6.10.09, 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

nj, tak se na to asi nekdy vrhnu..spotreba je asi 7,5-8 na sto coz je asi celkem normalni ne.

Autor:  Vít [ 6.10.09, 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

jo, to jde, to by mohl byt obohacovac v poradku

Autor:  bubu [ 14.10.09, 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě se mi stalo dneska něco zajímavýho. Nevim jestli to má něco společnýho s tím mým cukáním ale...
Jedu takhle po dálnici a najednou mi někde pode mnou nebo jakoby u levýho kola začne něco dělat bordel, auto se klepe (volant pekně teda) a auto táhne k levý straně. Už jsem skoro myslel, že mi dochází benzín ale to ne, to tam tak na pár km ještě je.
Nevíte co to je?

Autor:  deekay [ 19.11.18, 15:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: favous cuka pri pridani nad pul plynu

Obnovím staršiu tému, vyzerá k veci :D

Favorit (1990, karburator) mi cukne pri prechode cez polovicu plynu. Len raz a len pri prudšom stlačení plynu. Obohacovač a membrána akceleračnej pumpičky sú vymenené a auto celkovo ide teraz veľmi dobre. Len toto cuknutie tam je. A okrem toho, teraz po výmene membrány akceleračnej pumpičky to zrazu ide ako besné (to tak báva keď ide benzín do karburátora a nie na výfukové zvody :D ). Ale keď som sa tak svižne vozil, tak mi raz z ničoho nič vystrelilo z výfuku.

Predpokladám teda, že pri problém je v karburátore pri prechode z prvého na druhý stupeň, zrejme je tam ucpatá nejaká tryska, dá tam síce palivo ale nie atomizované, na chvíľu sa to prechlastá a potom to ide.

Zapaľovanie to nie je určite lebo som menil ETZ, cievku aj káble a to isté.
Čiže čo konkrétne v karburátore bude ucpaté, pošahané aby to robilo?

Dík moc dopredu :)

Edit: asi sa to hodi viac do sekcie Motor

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/