Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vybíjení baterie - mám nový alternátor Škoda Felicie r.v 98 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=19377 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Rada [ 17.10.09, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | Vybíjení baterie - mám nový alternátor Škoda Felicie r.v 98 |
Ahoj, mám problém, před 2měsíci mi v servisu vyměnili altík a dneska se mi vybila baterka, půjčil jsem si od kolegy nabitou a ujel jsem cca 150km a dojel už jsem po tmě bez světel atd. když jsem startoval, všiml jsem si, že mi nesvítila kontrolka baterie . Teď nabíjím abych viděl, jestli mi ta kontrolka bude svítit, nebo ne.S čím by mohl být problém, je to zase alternátor, nebo je chyba jinde. Díky moc za radu. |
Autor: | Šemik [ 17.10.09, 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co je to za auto? (napiš si do podpisu), co je to za alternátor, jaké je napětí v síti, atd? |
Autor: | p.s. [ 17.10.09, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vybíjení baterie - mám nový alternátor Škoda Felicie r.v |
Rada píše: Ahoj, mám problém, před 2měsíci mi v servisu vyměnili altík a dneska se mi vybila baterka, půjčil jsem si od kolegy nabitou a ujel jsem cca 150km a dojel už jsem po tmě bez světel atd. když jsem startoval, všiml jsem si, že mi nesvítila kontrolka baterie . Teď nabíjím abych viděl, jestli mi ta kontrolka bude svítit, nebo ne.S čím by mohl být problém, je to zase alternátor, nebo je chyba jinde. Díky moc za radu. |
Autor: | varok [ 18.10.09, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak buď to špatně pozapojovali, nebo je třeba špatná jen ta žárovka v kontrolce. Může být i špatně ukostřený altík apod. |
Autor: | cyz [ 18.10.09, 23:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
U feliciových altíků až tak důležitá není, pokud se kotva neodbudí např. po delším stání tak to dobíjí, sice chvíli trvá než to naběhne - 5-30s, dobíjí to mizerně a napětí kolísá ale jezdil jsem se zlomeným drátkem snad měsíc protože nebyl čas to měnit, kontrolka se rozsvítila tak jednou za týden no a baterie normálně fungovala. Špatně zapojit altík z felicie může jedině totální vůl, tlustý drát jinam ani dát nejde a jedině že by na B+ připojil nějaký jiný drát, nic jiného tam není. Jestli se ta baterie vybila během stání vozidla tak je to proražená některá dioda v můstku, pokud ne tak jedině nezapojená kontrolka dobíjení v kombinaci s odbuzenou kotvou a nebo regulátor. V případě feliciového alternátoru je jeho porucha asi tak 5x pravděpodobnější než porucha žárovky |
Autor: | Kacer [ 19.10.09, 00:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja na favorite menil regulator a alternator nenabehl i kdyz bylo vsechno zapojeno spravne.Musel jsem nabudit alternator rucne prez zkousecku od baterky + do serie zkousecka na buzeni jeste trochu pridal plyn a skousecka zhasla alternator zacal fungovat jako by regulator mel nejakou pamet sam nechapu proc to dela kdyz prehodim regulator musim alternator vzdicky rucne nabudit.Kdyz natartuju motor musim vytocit kratce motor tak na 2000 ot. az potom zacne dobijet. |
Autor: | cyz [ 19.10.09, 07:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je právě tím že se odbudí (odmagnetuje) kotva. Nebo pokud měníš starý regulátor, takový ten s žebrováním za nový - mají opačnou polaritu. |
Autor: | Rada [ 19.10.09, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo tak to vypadá, že bude ono, občas se totiž potvora rozsvítí....Prozatím moc dík. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |