Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zkrat v autorádiu u š 105
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=19697
Stránka 1 z 2

Autor:  tomvm [ 6.11.09, 17:38 ]
Předmět příspěvku:  Zkrat v autorádiu u š 105

Ahoj kluci, mám takový problém, nedávno sem tu psal že když auto stojí tak po cca 1 dnu po přijetí někdy neodjedu. Také sem psal že mám podezření na zásuvku. Poradili ste mi ať to proměřím kam to leze. Tak sem to udělal. Tak sem oddělal přívodní drát k zásuvce strčil mezi to ampérmetr a nic. Nulovř proud. Tak si říkám...je to dobrý. Tak týden nic a najednou zase. Chci odjet a startér netočí. Tak mě do našvalo. Vzal sem ampérmetr a ejhle ono tam proudí 0,18-0,19A. Vše bylo vyplé. Na zásuvce mám zapojené akorát rádio a osvětlení led. Tak mě samozřejmě napadlo jako první, že ty amatérsky vyrobený ledky sou v čudu. Zapl jsem jen LED a při zaplém 0,24A a při vyplém 0,00A. Takže v tem to nebude. Zbývalo autorádio. Tak sem zapojil jen autorádio a tech 0,18-0,19A tam proudilo. Byl sundaný panel. Tak sem ho dal, zapnul sem autorádio. Behalo tam od 0,7A do 1,3A. Vypl jsem ho a bylo tam tech 0,18-0,19A. Najednou tento proud po cca 5s. Zmizel a ukazovalo to jen 0,01A. Párkrát sem to ještě různě zkoušel a pořád stejně. Za běhu cca 1A. 5s po vypnutí 0,2A a pak 0A. Tak bych po vás kluci chtěl, jestli s tím nemáte nějakou zkušenost, nějaké nápady čím by to mohlo být. Nechcu aby mě to někde nechalo. Autorádio je KENWOOD přibližně 3-4 roky starý.Typ nevím, musel bych někde vyšátrat krabici. Jen je mi záhadné čím by to mohlo být, když někdy to jede, někdy ne. Vyditelně tam voda nikam nezatéká. Poraďte mi prosím, sem v nesnázích.

Autor:  ferrari [ 6.11.09, 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

To je normálne s tým rádiom, rovnako to ukazovalo aj mne, ale nič to nevybíjalo...ono proste ešte pár sekúnd po vypnutí čosik robí...mne toto robil alarm, ale vydržalo mi to tak dva týždne..odpojil som alarm a je kľud...kým mi nečorknú auto :oops:

Autor:  tomvm [ 6.11.09, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to jo, to dělá normálně, ale někdy to asi zůstane...jinak si to nevysvětlím...prostě sem přišel a měřím a tam furt tech 0,2A a když sem zapl rádio a vypl tak to tam nezůstalo...

Autor:  venda [ 6.11.09, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Sundej svorky z baterky a pořádně je očisti. Rádio je v pořádku, to ti baterku nevybije.

Autor:  tomvm [ 6.11.09, 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to udělat můžu, ale jakto že na LEDky mě to nic nebere a na autorádio jo?

Autor:  p.s. [ 7.11.09, 17:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zkrat v autorádiu u š 105

odpoj plus na baterii a mezi kontakty zapoj ampermetr při vypnutém a zavřeném voze by odběr z baterie neměl překročit 30miliampér-zaplé hodiny, alarm , náká blikací dioda, pamět rádia- pokud je to víc je něco špatně postupným vytahováním pojistek zjistíš který okruh to dělá a pak už stačí odpojovat jednotlivé spotřebiče daného okruhu až narazýš na problem. už sem se několikrát setkal s tím že větší odběr spůsobovala pamět rádia a rádio se muselo vyměnit.pokud je odběr do těch 30mA je možné že ti baterie již nedrží a je na odchodu-skus na ní změřit napětí při startu nemělo by jít pod 10V.TAKY SKONTROLUJ KONTAKTY A SVORKY BATERIE A POŘÁDNĚ JE OČISTI. u těchto vozú byl též problém s ukostřením doporučuju ti od baterie natáhnout nový kabel a uchytit ho přímo pod šroub startéru :roll:

Autor:  tomvm [ 8.11.09, 12:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zkrat v autorádiu u š 105

Přesně tak chlape, takhle sem to udělal, prostě to rádio to je. Odpojil sem zásuvku a je vše ok, baterie je AKUMA 2 roky stará, při vyplém motoru 12,9V a při startu neim, to sem neměřil, ale staruje takhle okolo 0°C hodně rychle. Na ukostření se chystám jen ještě nemám vodič :( Měřil sem to poprvé na zásuvce, pak sem dal ampérmetr přímo mězi kontakt + na baterii a na přívod na baterii. Prostě zaplá zásuvka 0,2A a vyplá zásuvka 0,00A

Autor:  p.s. [ 8.11.09, 16:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Zkrat v autorádiu u š 105

tak bud jiný rádio nebo nechat stávající skusit opravit a nejjednoduší je to stálý napětí změnit na napětí po klíčku pak to ale nebude držet pamět. nedávno sem to řešil stejně na jednom pasatu. :roll:

Autor:  ferrari [ 8.11.09, 16:57 ]
Předmět příspěvku: 

a 12,9 nie je nejak málo? Či to už keď je to vybité?

Ps - ja mne toto urobila 2 ročná Akuma...a bolo to beterkou...vyskúšaj inú baterku, ale ja som to mal presne takto isto...

Autor:  slavik74 [ 8.11.09, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
a 12,9 nie je nejak málo? Či to už keď je to vybité?

12,9V je malo? Kolko by si tam chcel mať?

Autor:  ferrari [ 8.11.09, 17:25 ]
Předmět příspěvku: 

slavik74 píše:
ferrari píše:
a 12,9 nie je nejak málo? Či to už keď je to vybité?

12,9V je malo? Kolko by si tam chcel mať?
tak 13,8V...

Autor:  Šemik [ 8.11.09, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

Se stojím motorem na akumulátoru 13.8V? Nemluví se zde o dvou věcech najednou? (napětí na aku za chodu motoru/v klidu?)

Autor:  slavik74 [ 8.11.09, 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

tomvm písal že nameral 12.9V pri vypnutom motore! merané asi kratko po jazde, alebo špatny merák.
ferrari, tych 13.8V (ale pri dobíjani)je malo, to máš pravdu

Autor:  ferrari [ 8.11.09, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

Žeby som sa sekol? Som myslel, že aj v kľudovom stave má baterka vyššie napätie...No nič, ako poviete 8)
Ale nič to nemení na tom, že toto isté som mal s 2 ročnou Akumou...nabíjal som to každú chvíľku a nič už nedržala...

Autor:  tomvm [ 8.11.09, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

Baterku sem taky měnil za jinou...pořád a konstantně 0,2A při zapnuté zásuvce.Asi bych to vyřešil zapnutím elektriky po zapnutí zapalování;)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/