Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
 problém altík 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1
Příspěvek problém altík
zdravim blbnul mi altík nechal jsem si ho vyměnit a dnes koukam kontrolka mžoura. Dojedu domu a už nenastartuju. Muže být problem i jinde než v altíku ???


31.1.10, 22:00
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 327
Příspěvek 
Může, v regulátoru.


31.1.10, 22:19
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jako novacka Te pratelsky upozornim,ze je DULEZITE uvest typ vozu,kde problem nastal.
Pokud ti prosvita kontrolka muze byt potiz v regulatoru nebo v jeho ukostreni. Musis si zmerit napeti jaky leze z altiku pri ruznych otackach a pak se o tom tady muzem pobavit..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.1.10, 22:22
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek 
může mužeš mít špatnou kostru kastle a motoru zoxidovaný kontakty a svorky baterie múže bejt špatnej plusovej přívod k altíku a taky se nemusel povést repas stávajícího altíku, taky múže bejt v háji baterie. pokud to natočíš změř napětí na baterii měl bys naměřit 13.8 až 14.2V.Skus změřit napětí na baterii při startu neměla by klesnout pod 10V pokud jo je baterka K.O. :roll:


31.1.10, 22:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Kontrolka altíku mi blikala, jen když byl problém v altíku. Když mi blikalo úplně všechno (přebíjelo), tak byl špatný regulátor. A že se mi to stávalo hodně často :cry: .

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


1.2.10, 07:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek 
novomi píše:
Kontrolka altíku mi blikala, jen když byl problém v altíku. Když mi blikalo úplně všechno (přebíjelo), tak byl špatný regulátor. A že se mi to stávalo hodně často :cry: .


Na 90% máš pravdu, prosvětlování kontrolky malým svitem a po přidání plynu se kontrolka nepatrně ještě sníží, tak většinou jsou ojeté uhlíky v alternátoru. Ale může být vada v ukostření nebo v plusovém kabelu nebo v baterii (což je vyjímečné). Hodně lidí v takovém případě vady na nabíjení pak vymění baterii, i když je dobrá. Servis změří na zátěži polovybitou baterii a usoudí, že jde o vadu baterie (se nedivím, když ji měří polovybitou, jak k smíchu).

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.2.10, 08:38
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 6 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz