Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
dobijanie 742/motor favorit 136 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=20018 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | mixal.s [ 28.11.09, 14:56 ] |
Předmět příspěvku: | dobijanie 742/motor favorit 136 |
zravim, vie mi niekto pomoct? mam motor 136 + zapalovanie FAVORIT + alt. 55A/remenica 70mm. Problem: pri volnobehu a zapnutych spotrebicoch (svetla, radia, ventilator) nedobija – vybija bateriu.Odberz baterie 5 – 7A. Kontrolka vsak nesvieti. Pri vymene za alt. 70A/remenica 60mm to iste. Akurat odber z baterie 1 – 1,5A. Po vymene zapalovania (rozdelovac) zo S-130 dobija i na volnobehu cca 2 – 7A do baterie. |
Autor: | Šemik [ 28.11.09, 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Magneton na normální volnoběh není schopen utáhnout nic S tím zapalováním je to jednoduché, nastavil jsi o kousek větší předstih než byl předtím motor ma vyšší volnoěžné otáčky, altík horko těžko stíhá. |
Autor: | mixal.s [ 28.11.09, 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Magneton na normální volnoběh není schopen utáhnout nic S tím zapalováním je to jednoduché, nastavil jsi o kousek větší předstih než byl předtím motor ma vyšší volnoěžné otáčky, altík horko těžko stíhá. ako to myslis? mam znizit otacky? kraveze ked pridam, tak to zacne dobijat... |
Autor: | Šemik [ 28.11.09, 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ne, zahoď magneton, otáčky si nastav dle vkusu. Magneton vůbec není dobrá cesta, strávil jsem s nimi hodně času a udělal dost práce, teď jezdím BOSCH a na Magneton vzpomínám s úsměvem na tváři |
Autor: | mixal.s [ 28.11.09, 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Magneton na normální volnoběh není schopen utáhnout nic S tím zapalováním je to jednoduché, nastavil jsi o kousek větší předstih než byl předtím motor ma vyšší volnoěžné otáčky, altík horko těžko stíhá. myslis, ze mal vyssie otacky s tym starym klasickym zapalovanim? nie, nemal. otacky boli take iste. a altik ma mensiu remenicu. A mensia remenica = vacsie otacky, kjestli se nepletu!!! |
Autor: | Šemik [ 28.11.09, 15:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, jsem o tom přesvědčen, nemusel to ani být vůbec moc velký rozdíl. |
Autor: | mixal.s [ 28.11.09, 15:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ano, jsem o tom přesvědčen, nemusel to ani být vůbec moc velký rozdíl. cim si teraz púresvedceny? tymi otackami? to nie, mam stroboskopicku pistol riadim sa podla nej, nie podla otackomera... |
Autor: | mixal.s [ 28.11.09, 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Ne, zahoď magneton, otáčky si nastav dle vkusu. Magneton vůbec není dobrá cesta, strávil jsem s nimi hodně času a udělal dost práce, teď jezdím BOSCH a na Magneton vzpomínám s úsměvem na tváři takze magneton mam vyhodit odtial a aky typ tam mam teda dat presne? porad nieco, co tam uchytim bez problemov a samozrejme nie stary klasicky altik bez reglera... |
Autor: | Šemik [ 28.11.09, 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co se uchycení týče tak neznám žádný typ jiného alternátoru který by tam pasoval bez úprav. Jakýkoliv BOSCH co má +- podobné uchycovací body bude dobrý, já např. mám 14V 70A z 1.4MPi Fabie. Matthes má 14V 90A taky z jakési Fábie, ale to není BOSCH, nýbrž Valeo (funguje taky dobře, jen jeho uchycení bylo komplikovanější) |
Autor: | mixal.s [ 28.11.09, 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Co se uchycení týče tak neznám žádný typ jiného alternátoru který by tam pasoval bez úprav. Jakýkoliv BOSCH co má +- podobné uchycovací body bude dobrý, já např. mám 14V 70A z 1.4MPi Fabie. Matthes má 14V 90A taky z jakési Fábie, ale to není BOSCH, nýbrž Valeo (funguje taky dobře, jen jeho uchycení bylo komplikovanější) no ja mam uchytenie uz ako na favorite, taky, co ma tie dva drziaky, aku mas mailovu adresu, posle ti ako to vyzera... a remenicu mas ako vyriesenu? ci mas vsetky remenice na drazkovy remen? |
Autor: | mixal.s [ 28.11.09, 15:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Co se uchycení týče tak neznám žádný typ jiného alternátoru který by tam pasoval bez úprav. Jakýkoliv BOSCH co má +- podobné uchycovací body bude dobrý, já např. mám 14V 70A z 1.4MPi Fabie. Matthes má 14V 90A taky z jakési Fábie, ale to není BOSCH, nýbrž Valeo (funguje taky dobře, jen jeho uchycení bylo komplikovanější) alebo tu je presne ten, co tam mam teraz nahodeny:http://www.evv.cz/zbozi.php?str=2&co=komo&kod=ALTERNATOR&zns=20&sl=kartyzb.popis&ord=ASC jeho cislo: 9516662 |
Autor: | Matthes [ 28.11.09, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na Bosch pasuje bez problemu remenice z Magnetonu. Na Valeo se musi vyrobit nova remenice Uchyceni je vzdy potreba vymyslet a udelat sam, ale ta namaha za to stoji. Srani s Magnetonama jen zkousi nervy daneho nebozaka, ktery ho ma v aute |
Autor: | slovacek.milos [ 28.11.09, 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
[ alebo tu je presne ten, co tam mam teraz nahodeny:http://www.evv.cz/zbozi.php?str=2&co=komo&kod=ALTERNATOR&zns=20&sl=kartyzb.popis&ord=ASC jeho cislo: 9516662[/quote] vyprávěj raději o tom jaké máš napětí na alternátoru M6, na volnoběh, pak přidej a zapánej postupně všechny spotřebiče a vyprávěj jak hovoří voltmetr a stejnopu pohádku vyprávěj jaké to napětí je zas na baterce miloš |
Autor: | michalkatka [ 28.11.09, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
to sú rady... nie som predpojatým zástancom Magnetonu, ale Šemik s Matthesom mi už pekne lezú na nervy. mám Magnetom 70A v úbohom stave a dobíja prijateľne, po výmene batérie už nemám žiaden problém, dnes som mal tú česť susedovi natavovať motor kde má môj starý alternátor ( 55A čo som vymenil za túto 70A ), a premeral som si aj ako mu to dobíja - na voľnobeh so svetlami 14,2, bez svetiel 14,4, žiadne problémy so štartovaním nemá, má tam karbec, ale remenice BMM. pokiaľ skontroluješ spoje, prechoďáky, regulátor príp. aj diódy malo by sa to zlepšiť. príp. menšiu remenicu na klinový remeň, ak by si ju nezohnal tak skús zohnať všetky na plochý, tam je prevod otáčok trocha lepší. |
Autor: | Matthes [ 28.11.09, 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Michal: Promin kamarade Neber si to osobne. Faktem je ze tyto nase altiky jsou kousek dal. |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |