Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škrtiaca klapka 1.6 MPi felda
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=20035
Stránka 1 z 2

Autor:  Huďo [ 29.11.09, 23:11 ]
Předmět příspěvku:  Škrtiaca klapka 1.6 MPi felda

Mám doma klapku z vrakoviska, vyčistil som ju - aj potenciometre a rád by som ju premeral skôr, ako ju namontujem do auta ( aby som to nerobil zbytočne ). Neviete, kde by som našiel nejaké hodnoty odporov potenciometrov na jednotlivých pinoch :?: :roll:

Autor:  Carlos [ 29.11.09, 23:15 ]
Předmět příspěvku: 

Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil.

Autor:  slovacek.milos [ 30.11.09, 08:22 ]
Předmět příspěvku: 

já to umím jen přes vag nasadíš ji na konektor co vede ke stávající klapce a adresa 01, nastavení, blok 001 v prvním poli 4.29V pokud je tam jiná hodnota tak ji nepřispůsobíš

příklad 4.21 V a volnoběh kolem 1000 otáček a nic stím nejde dělat jen ji mechanicky upravit miloš

Autor:  Kristensen [ 30.11.09, 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Mechanicky upravit je co? To mě zajímá protože ty potenciometry mění hodnotu pohybem, takže mechanicky upravit myslíš napilovat doraz????

Autor:  slovacek.milos [ 30.11.09, 18:24 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Mechanicky upravit je co? To mě zajímá protože ty potenciometry mění hodnotu pohybem, takže mechanicky upravit myslíš napilovat doraz????


tam máš takovou prižinu která tu pkapku nastaví a drží do určité polohy a vysvětlit to fakt nemumím a výsledek je 4.29 V u 1.3 je to zas v základním nastavení 098 a první pole,

ta pružinka jde přihnout kleštěma nebo podložit na tu požadovanou hodnotu 4.29 čumíš na ten vag a mechanicky pracuješ až se dostaneš na tuto hodnotu nebo taky nedostaneš když tam máš 2.5 V tak ti ji seřídí jen popeláři

já to náhodou vyslechl od borce co se učí dělat diagnostiku jen voltmetrem ampéry a odpor a rakt umí, cokoliv opravit, tak jsem si to převedl na vag že ho máme a mám vyřešenou ý jednu neukázněnou klapku kde ani supervag nepomohl miloš

Autor:  Huďo [ 30.11.09, 18:32 ]
Předmět příspěvku: 

Carlos píše:
Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil.

Montovať ju nechcem, aby som si zbytočne nerozladil motor, ktorý momentálne šlape bez citeľných závad. Píše síce sporadickú chybu vstrekovača č.1, ale to chcem vyriešiť, keď budem mať 100%-nú klapku.

Autor:  slovacek.milos [ 30.11.09, 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Huďo píše:
Carlos píše:
Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil.

Montovať ju nechcem, aby som si zbytočne nerozladil motor, ktorý momentálne šlape bez citeľných závad. Píše síce sporadickú chybu vstrekovača č.1, ale to chcem vyriešiť, keď budem mať 100%-nú klapku.


věř tomu že závada vstřikovače č,1 je závada klapky ten vstřikovač můžeš přehazovat do nekonečna a závada se časem objeví ko č.1

takto to řj vyhodnocuje :wink: miloš

Autor:  Huďo [ 30.11.09, 18:41 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Kristensen píše:
Mechanicky upravit je co? To mě zajímá protože ty potenciometry mění hodnotu pohybem, takže mechanicky upravit myslíš napilovat doraz????


tam máš takovou prižinu která tu pkapku nastaví a drží do určité polohy a vysvětlit to fakt nemumím a výsledek je 4.29 V u 1.3 je to zas v základním nastavení 098 a první pole,

ta pružinka jde přihnout kleštěma nebo podložit na tu požadovanou hodnotu 4.29 čumíš na ten vag a mechanicky pracuješ až se dostaneš na tuto hodnotu nebo taky nedostaneš když tam máš 2.5 V tak ti ji seřídí jen popeláři

já to náhodou vyslechl od borce co se učí dělat diagnostiku jen voltmetrem ampéry a odpor a rakt umí, cokoliv opravit, tak jsem si to převedl na vag že ho máme a mám vyřešenou ý jednu neukázněnou klapku kde ani supervag nepomohl miloš

Skúšal som to cez môj VAG, ale v základnom nastavení mi na kanáli 001 v prvom poli ukazuje otáčky :cry: . Tak som to nechal, inak v kanáli 000 v poli 8 mám hodnotu 38, čo by mohlo byť 4,21 V :oops: . Dnes som tú nenamontovanú klapku, v robote napojil na zdroj a multimetre a na výstupe č.5 potenciometra som pri napájaní 5V nameral 4,269 V :shock: . Ešte zistím koľko je presne napájenie klapky a uvidím presnejšie.

Autor:  Huďo [ 30.11.09, 18:44 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Huďo píše:
Carlos píše:
Montáž je otázka křížového šroubováku, imbusu (6 nebo 7) a asi 5 minut. Já osobně bych to namontil, než abych to měřil.

Montovať ju nechcem, aby som si zbytočne nerozladil motor, ktorý momentálne šlape bez citeľných závad. Píše síce sporadickú chybu vstrekovača č.1, ale to chcem vyriešiť, keď budem mať 100%-nú klapku.


věř tomu že závada vstřikovače č,1 je závada klapky ten vstřikovač můžeš přehazovat do nekonečna a závada se časem objeví ko č.1

takto to řj vyhodnocuje :wink: miloš

Toto beriem ako fakt, preto hľadám lepšiu klapku :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 1.12.09, 07:51 ]
Předmět příspěvku: 

trošku divné když najedu v 1.6 v řídící jednotce motoru na základní nastavení, 001 tak tam mám ustálené hodnoty 4.29
3.98 0100 00 miloš

Autor:  Kristensen [ 1.12.09, 16:19 ]
Předmět příspěvku: 

No jo jestli on na to nekouká jen v Bloku aktuálních hodnot, proto mu tam určitě najedou otáčky

Autor:  Huďo [ 1.12.09, 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

OK, mám asi čudný VAG, ale keď si dám RJ motora (01), základné nastavenie (sk. 04), kanál 001 objaví sa to isté, ako v bloku nameraných hodnôt (otáčky, teplota, lambda a 00000001 ...) s tým rozdielom, že si klapka urobí základné nastavenie :shock: . To by ma teraz ani tak netrápilo, pretože hodnota 4,29 by mala asi byť na vývode č.5 a 3,98 na vývode č.8 :idea: približne takto som to nameral :wink: . Ešte otázka, keď zakladáte klapku robíte základné nastavenie akcelerácie na plný plyn cez VAG, alebo plynové lanko nechávate len trocha uvoľnené :oops: .

Autor:  superflo [ 2.12.09, 08:06 ]
Předmět příspěvku: 

Huďo píše:
OK, mám asi čudný VAG, ale keď si dám RJ motora (01), základné nastavenie (sk. 04), kanál 001 objaví sa to isté, ako v bloku nameraných hodnôt (otáčky, teplota, lambda a 00000001 ...) s tým rozdielom, že si klapka urobí základné nastavenie :shock: . To by ma teraz ani tak netrápilo, pretože hodnota 4,29 by mala asi byť na vývode č.5 a 3,98 na vývode č.8 :idea: približne takto som to nameral :wink: . Ešte otázka, keď zakladáte klapku robíte základné nastavenie akcelerácie na plný plyn cez VAG, alebo plynové lanko nechávate len trocha uvoľnené :oops: .


ak robis zakladne nastavenie klapky tak plynu sa nemozes dotknut a plynove lanko musi mat volu aby klapka bola uplne uzatvorena a bol zopnuty spinac volnobehu... iba vtedy urobis spravne nastavenie klapky...

Autor:  Kristensen [ 2.12.09, 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Jo počkej teď koukám a už jsem si vzpoměl, problem je v tom že na feldě 1,6 vždycky naskakuje to co řikáš, naskočej tam otáčky a ještě nějaký blbosti, to co ti popisuje Miloš to naskakuje na 1,3

Autor:  Huďo [ 2.12.09, 19:05 ]
Předmět příspěvku: 

superflo píše:
Huďo píše:
OK, mám asi čudný VAG, ale keď si dám RJ motora (01), základné nastavenie (sk. 04), kanál 001 objaví sa to isté, ako v bloku nameraných hodnôt (otáčky, teplota, lambda a 00000001 ...) s tým rozdielom, že si klapka urobí základné nastavenie :shock: . To by ma teraz ani tak netrápilo, pretože hodnota 4,29 by mala asi byť na vývode č.5 a 3,98 na vývode č.8 :idea: približne takto som to nameral :wink: . Ešte otázka, keď zakladáte klapku robíte základné nastavenie akcelerácie na plný plyn cez VAG, alebo plynové lanko nechávate len trocha uvoľnené :oops: .


ak robis zakladne nastavenie klapky tak plynu sa nemozes dotknut a plynove lanko musi mat volu aby klapka bola uplne uzatvorena a bol zopnuty spinac volnobehu... iba vtedy urobis spravne nastavenie klapky...

Jedna vec je základné nastavenie klapky - to robím bez plynu, ale druhá vec je nastavenie plynového lanka - to sa robí stláčaním plynového pedálu na plno a kontrolou hodnoty v poli 8 a má byť tuším 210 - 217 (neviem teraz presne) aspoň tak to popisuje DP (časť mechanika) a nadávajú tomu " nastavenie akcelerácie " :shock: .

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/