Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
baterie ve S120 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=20210 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Bobesw [ 13.12.09, 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | baterie ve S120 |
Ahoj ještě mam dotaz na odborníky v el,odvětvi,protože mě to nejde pochopit už delší dobu.oco jde...akumulator v autě je nabit na 13.2V v mém autě svižně otočí 3x-5x motorem a je u konce sil. řikam si,možná špatnej kontakt na VN kablech-rozebrano,očista kontaktů,nové svorky aku,výměna kostříciho pásku u kastliku+nová kostra přímo na motor-problem přetrvává,výměna VN kabelů,problem neustal. zkouška akumulatoru v jiném vozidle-točí jak urvanej z řetězu-paráda. Jiný aku u mě,toči jak urvanej z řetězu. Pro pokus,zůstali aku vyměněné po dobu 3měsícu-nenastala změna při startu,obě vozidla startují tak jak mají,po zpětné výměně aku,startuji a problem se opakuje. takže nechápu,proč můj aku funguje,jen v jiném voze a bez problému a u mě takhle kraví??? cizí aku zaznamenal jen pokles z 13.6V na 13.2V je to úsměvné,že? |
Autor: | slavik74 [ 13.12.09, 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: baterie ve S120 |
Bobesw píše: je to úsměvné,že? Je Akurat že vo vn kabloch by som chybu nehladal. A čo kabel z baterky na štarter? A samotný štarter je OK? Inak neviem... |
Autor: | Bobesw [ 13.12.09, 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
starter novy+4 zkušební, kabel od baterky nový,děla to pořád ale pokaždé to chytne,tak mě to tak netrápí,jen mě štve,že to nechápu |
Autor: | slavik74 [ 13.12.09, 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
No je to fakt divné ! Nestretol som sa s niečim podobným. |
Autor: | Bobesw [ 13.12.09, 15:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
je,nejsi první neboj,ja to řešim už rok co mam to auto a každej na mě čumí jak na vola |
Autor: | novomi [ 13.12.09, 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ? |
Autor: | slavik74 [ 13.12.09, 15:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Maš pravdu, ale záleží kedy a akým merakom to odmeral. Ak meral po vypnutí motora, mohol tolko namerat. Meral som baterku troma merakmi (každý z inej cenovej relacie) prvý ukazal 12,3V , druhý 13V, tretí 13,8V.... Rozdiel 1,5V ! |
Autor: | Jarda S. [ 13.12.09, 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
novomi píše: A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ? ne mělo by bejt kolem 14 vždycky |
Autor: | Bobesw [ 13.12.09, 15:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
trošku,on si stou elektrikou někdo hral a je v tom takovej bordel,že se bojim až něco odejde,dozadu na světla mam 2 svazky,na brzdy jdou 3kable,ty jsou svedeny do jednoho kablu na p,žarovku a přez klemu na l,žarovku,pod budikama mam 2 svorkovnice,po rozpojeni všechno funguje,central to nemelo,že by to bylo od něj,radio bylo zapojeno na světla,pokud nesvítíš-nehraješ-to mě dostalo ,už je to jinak,po zapnuti mlhovek nešlo nic,tak asi takhle,mě u toho nepřekvapi už nic,tak ani to zvišene napěti na baterce |
Autor: | petr petr [ 13.12.09, 16:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: baterie ve S120 |
Bobesw píše: Ahoj ještě mam dotaz na odborníky v el,odvětvi,protože mě to nejde pochopit už delší dobu.oco jde...akumulator v autě je nabit na 13.2V v mém autě svižně otočí 3x-5x motorem a je u konce sil. řikam si,možná špatnej kontakt na VN kablech-rozebrano,očista kontaktů,nové svorky aku,výměna kostříciho pásku u kastliku+nová kostra přímo na motor-problem přetrvává,výměna VN kabelů,problem neustal. zkouška akumulatoru v jiném vozidle-točí jak urvanej z řetězu-paráda. Jiný aku u mě,toči jak urvanej z řetězu. Pro pokus,zůstali aku vyměněné po dobu 3měsícu-nenastala změna při startu,obě vozidla startují tak jak mají,po zpětné výměně aku,startuji a problem se opakuje. takže nechápu,proč můj aku funguje,jen v jiném voze a bez problému a u mě takhle kraví??? cizí aku zaznamenal jen pokles z 13.6V na 13.2V je to úsměvné,že? Mezi jakými auty jsi prohodil ty baterie ? |
Autor: | Dawid130 [ 13.12.09, 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: novomi píše: A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ? ne mělo by bejt kolem 14 vždycky A na to jsi přišel kde? |
Autor: | Bobesw [ 13.12.09, 16:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
skoda 120 a 125.pak jen tak do traboše kterej nechyta na starter,na roztlačeni chytne na 10cm |
Autor: | Viky [ 13.12.09, 16:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na aute je dulezity odlisit napeti s nastartovanym motorem a bez nastartovani, zmerit pokud mozno spolehlive. Muzes v ty baterce mit horsi clanky a ve tvym aute se mizerne dobiji a proto pak nestartuje. Jina baterka (v lepsim stavu) se tam treba dobiji dobre. To se u skodovek stava ze spatnou baterku nedokazou nabit, protoze nejsou schopny dat dost vysoky napeti v siti aby tam tekl rozkumnej proud i kdyz baterka stoji za prd. Novejsi auta si s tim poradej a dokazou ji jeste dobijet. Jinak co se tyka zprasenyho svazku, nejlip celej vymenit za dobrej. Edit: jo ted vidim ze 125 a 120... podival bych se na dobijeci rele, jakej maji typ, je jich nekolik. |
Autor: | Bobesw [ 13.12.09, 16:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
kouknu na relatko,jaky je dobry a na ktery si dat pozor,dneska sehnat něco dobryho je občas problem |
Autor: | slavik74 [ 13.12.09, 16:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
No neviem, cele je to nejake divné. Na začiatku napísal že po výmene bateriek s inym vozom šlapalo všetko ok po dobu 3. mesiacov. Po vráteni povodnej baterky sa problem prejavil zas. Skus radšej premerat ako to dobija... a zmeraj odber z baterky v klude... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |