Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

baterie ve S120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=20210
Stránka 1 z 2

Autor:  Bobesw [ 13.12.09, 14:09 ]
Předmět příspěvku:  baterie ve S120

Ahoj ještě mam dotaz na odborníky v el,odvětvi,protože mě to nejde pochopit už delší dobu.oco jde...akumulator v autě je nabit na 13.2V v mém autě svižně otočí 3x-5x motorem a je u konce sil. řikam si,možná špatnej kontakt na VN kablech-rozebrano,očista kontaktů,nové svorky aku,výměna kostříciho pásku u kastliku+nová kostra přímo na motor-problem přetrvává,výměna VN kabelů,problem neustal. zkouška akumulatoru v jiném vozidle-točí jak urvanej z řetězu-paráda. Jiný aku u mě,toči jak urvanej z řetězu. Pro pokus,zůstali aku vyměněné po dobu 3měsícu-nenastala změna při startu,obě vozidla startují tak jak mají,po zpětné výměně aku,startuji a problem se opakuje.

takže nechápu,proč můj aku funguje,jen v jiném voze a bez problému a u mě takhle kraví???
cizí aku zaznamenal jen pokles z 13.6V na 13.2V



je to úsměvné,že? :lol:

Autor:  slavik74 [ 13.12.09, 14:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: baterie ve S120

Bobesw píše:
je to úsměvné,že? :lol:

Je :D Akurat že vo vn kabloch by som chybu nehladal. A čo kabel z baterky na štarter? A samotný štarter je OK? Inak neviem... :(

Autor:  Bobesw [ 13.12.09, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

starter novy+4 zkušební, kabel od baterky nový,děla to pořád ale pokaždé to chytne,tak mě to tak netrápí,jen mě štve,že to nechápu :?:

Autor:  slavik74 [ 13.12.09, 15:15 ]
Předmět příspěvku: 

No je to fakt divné ! Nestretol som sa s niečim podobným. :shock:

Autor:  Bobesw [ 13.12.09, 15:20 ]
Předmět příspěvku: 

je,nejsi první neboj,ja to řešim už rok co mam to auto a každej na mě čumí jak na vola :D

Autor:  novomi [ 13.12.09, 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ?

Autor:  slavik74 [ 13.12.09, 15:30 ]
Předmět příspěvku: 

Maš pravdu, ale záleží kedy a akým merakom to odmeral. Ak meral po vypnutí motora, mohol tolko namerat. Meral som baterku troma merakmi (každý z inej cenovej relacie) prvý ukazal 12,3V , druhý 13V, tretí 13,8V.... Rozdiel 1,5V !

Autor:  Jarda S. [ 13.12.09, 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

novomi píše:
A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ?


ne mělo by bejt kolem 14 vždycky :D

Autor:  Bobesw [ 13.12.09, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

trošku,on si stou elektrikou někdo hral a je v tom takovej bordel,že se bojim až něco odejde,dozadu na světla mam 2 svazky,na brzdy jdou 3kable,ty jsou svedeny do jednoho kablu na p,žarovku a přez klemu na l,žarovku,pod budikama mam 2 svorkovnice,po rozpojeni všechno funguje,central to nemelo,že by to bylo od něj,radio bylo zapojeno na světla,pokud nesvítíš-nehraješ-to mě dostalo :sick: ,už je to jinak,po zapnuti mlhovek nešlo nic,tak asi takhle,mě u toho nepřekvapi už nic,tak ani to zvišene napěti na baterce

Autor:  petr petr [ 13.12.09, 16:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: baterie ve S120

Bobesw píše:
Ahoj ještě mam dotaz na odborníky v el,odvětvi,protože mě to nejde pochopit už delší dobu.oco jde...akumulator v autě je nabit na 13.2V v mém autě svižně otočí 3x-5x motorem a je u konce sil. řikam si,možná špatnej kontakt na VN kablech-rozebrano,očista kontaktů,nové svorky aku,výměna kostříciho pásku u kastliku+nová kostra přímo na motor-problem přetrvává,výměna VN kabelů,problem neustal. zkouška akumulatoru v jiném vozidle-točí jak urvanej z řetězu-paráda. Jiný aku u mě,toči jak urvanej z řetězu. Pro pokus,zůstali aku vyměněné po dobu 3měsícu-nenastala změna při startu,obě vozidla startují tak jak mají,po zpětné výměně aku,startuji a problem se opakuje.

takže nechápu,proč můj aku funguje,jen v jiném voze a bez problému a u mě takhle kraví???
cizí aku zaznamenal jen pokles z 13.6V na 13.2V



je to úsměvné,že? :lol:


Mezi jakými auty jsi prohodil ty baterie ?

Autor:  Dawid130 [ 13.12.09, 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
novomi píše:
A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ?


ne mělo by bejt kolem 14 vždycky :D



A na to jsi přišel kde?

Autor:  Bobesw [ 13.12.09, 16:15 ]
Předmět příspěvku: 

skoda 120 a 125.pak jen tak do traboše kterej nechyta na starter,na roztlačeni chytne na 10cm

Autor:  Viky [ 13.12.09, 16:22 ]
Předmět příspěvku: 

Na aute je dulezity odlisit napeti s nastartovanym motorem a bez nastartovani, zmerit pokud mozno spolehlive.

Muzes v ty baterce mit horsi clanky a ve tvym aute se mizerne dobiji a proto pak nestartuje. Jina baterka (v lepsim stavu) se tam treba dobiji dobre. To se u skodovek stava ze spatnou baterku nedokazou nabit, protoze nejsou schopny dat dost vysoky napeti v siti aby tam tekl rozkumnej proud i kdyz baterka stoji za prd. Novejsi auta si s tim poradej a dokazou ji jeste dobijet.

Jinak co se tyka zprasenyho svazku, nejlip celej vymenit za dobrej.

Edit: jo ted vidim ze 125 a 120... podival bych se na dobijeci rele, jakej maji typ, je jich nekolik.

Autor:  Bobesw [ 13.12.09, 16:28 ]
Předmět příspěvku: 

kouknu na relatko,jaky je dobry a na ktery si dat pozor,dneska sehnat něco dobryho je občas problem :?

Autor:  slavik74 [ 13.12.09, 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

No neviem, cele je to nejake divné. Na začiatku napísal že po výmene bateriek s inym vozom šlapalo všetko ok po dobu 3. mesiacov. Po vráteni povodnej baterky sa problem prejavil zas. Skus radšej premerat ako to dobija... a zmeraj odber z baterky v klude...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/