Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Odborníci sem, jedno bod nejede 
Autor Zpráva

Příspěvky: 57
Příspěvek Odborníci sem, jedno bod nejede
ahoj,potrebuju radu mam facko z 94 a je uz tam mono-motronic a po skubani me to uz nechce vubec jetuz me to udelalo jednou,ale po vycisteni palce a vika rozdelovace to prestalo. meril sem vsechny veci a sem z toho divokej,civka zapalovani ukazuje dobre hodnoty odporu,ale stejne asi nefunguje,zkousel sem ji samostatnou bez ridici jednotky zapalovani a jistru to neda,pak jeste byli zkresleny hodnoty na potiku klapky,ale to by jiskru davalo.haluv snimac me jde jak ma,signal zmizi tam kde neni vystupek na setrvaku. vubec nemuzu najit schema elektroinstalace na tenhle motor, ta civka je popraskana,ale odpor ma v toleranci.nevim si rady,diky za nejaky postrehy

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


7.12.09, 22:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 57
Příspěvek 
jeste,jak zjistim, ze me jde dobry signal z ridici jednotky motoru do ridici jednotky zapalovani?bude na to stacit multimetr,pri startvani to ukazovalo jen 3V a po vypnuti klicku chvili 12,6 a pak nula

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


7.12.09, 22:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
palec víčko...ale předtim zkus vyměnit zapal. modul (to na podběhu)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.12.09, 22:53
Profil ICQ

Příspěvky: 57
Příspěvek 
palec a vicko je v poradku,uz vysoko napetovy kabel(civka-rozdelovac) neda jiskru ke kostre. ja mam ten modul a civku vkupe v jeden celek,ale da se to rozebrat,zitra zkusim tam dat civku z karburatorovyho vacka a nato nejak napojit ten modul zapalovani,snad to pujde,jestli se to muze.ale snad civka jako civka obe maj jednicku,patnacku a VN vystup

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


7.12.09, 22:58
Profil ICQ

Příspěvky: 57
Příspěvek 
kdyby nekdo mel stejny problem se schematem na jedno bod,tak tady neco na konci pisou o zapojení http://favorit.pedrokv.com/elektricka_zarizeni.pdf

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


7.12.09, 23:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
z fáčka tam nedávej, musí to bejt na jednobod

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


7.12.09, 23:10
Profil ICQ

Příspěvky: 57
Příspěvek 
myslim jen civku z facka karbec,ridici jednotka zapalovani bude z jednobodu,to by mohlo jít..kdyz asi jednobodova bude silnejsi asi,ale jinak rozdil si myslim nebude,ale nejsem odbornik

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


7.12.09, 23:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Pawka: a ako zapojis ten konektor do cievky z fava? to mi vysvetli....

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


7.12.09, 23:16
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 57
Příspěvek 
no upresnim to cely modul zapalovani je civka vcelku s ridici jednotkou zapalovani,vede do to konektor od ridici jednotky s 3 poly + , - , signal z ridici jednotky a vystup VN na rozdelovac. ale tento celek jde rozebrat na ridici clen zapalovani a civka pak z toho kouka konektor na jednicku a patnacku,takze vemu civku z karburatorovyho a prodlouzim konektory z te ridici jednotky zapalovani. ted sem to urcite vic zamotal,skoda ze nemam foto

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


7.12.09, 23:22
Profil ICQ

Příspěvky: 57
Příspěvek 
jestli mam pravdu tak je to dobry,protoze toto nove stoji 1200kč a to nema cennu kupovat. pak jeste muze jit spatny signal Ř.J.motoru do Ř.J.zapalovaní a to nevim jak zkontrolovat?? :|

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


7.12.09, 23:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Pozri, my vieme ako vyzera a funguje BMM a vravim ti ze cpat tam staru cievku z karburatora je blbost. (ma ine parametre) Najlepsie urobis ked zajdes na vrakovisko a vezmes si jeden modul z nejakeho fa/fel s BMM a budes vysmiaty za 300korun. Ony sa totiz az tak casto nekazia, ale stane sa...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


8.12.09, 08:28
Profil

Příspěvky: 57
Příspěvek 
aha, tak to je špatné tedy! a ten signal od Ř.J. motoru? svépomocí pujde vyzkouset? nebo jedine osciloskop, KTSka nebo atal? ona ta civka ma odpor jak primaru tak sekundaru dobrej,nevim proc nejde, treba funguje a nefunguje jeji ridici člen (ten nevim jak se meří). za 300,tady jsou vrakoviste zlodeji,jak neco stoji 1200 až 2000, tak to pod tisic nejde, leda ,ze by byli hloupí a nevedeli prodejni cenu.

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


8.12.09, 10:48
Profil ICQ

Příspěvky: 57
Příspěvek 
jinak vsem dekuju za rady! trochu neco vim, ale odbornik jako vy nejsem

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


8.12.09, 10:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Pawka píše:
aha, tak to je špatné tedy! a ten signal od Ř.J. motoru? svépomocí pujde vyzkouset? nebo jedine osciloskop, KTSka nebo atal? ona ta civka ma odpor jak primaru tak sekundaru dobrej,nevim proc nejde, treba funguje a nefunguje jeji ridici člen (ten nevim jak se meří). za 300,tady jsou vrakoviste zlodeji,jak neco stoji 1200 až 2000, tak to pod tisic nejde, leda ,ze by byli hloupí a nevedeli prodejni cenu.


na tých VN moduloch odchádzajú VN stupne, od RJ to dostáva obdĺžnikový 5V signál.

alebo môže byť vadný aj hall...

u mňa ten VN modul stojí 20eur... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


8.12.09, 11:00
Profil

Příspěvky: 57
Příspěvek 
michalkatka: hall je dobry,ten jde krasne vyzkouset,jestli funguje či ne.
tady sem nasel jen modul s civkou, jako nerozebiratelny celek
ja ted jdu jeste laborovat chvili a uvidim

_________________
Favorit 1994 mono-motronic
Skoda 135L, 125L předelano na 135L Vmax 160 hned


8.12.09, 11:05
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz