Autor |
Zpráva |
audi84301
Příspěvky: 69
|
cidlo.teploty
poradite mi odislo mi cidlo kontrolky chl.kvapaliny co ukazuje teplotu a potrebujem ho vymenit,ale predavaju 3 druhy s bodom spinania 35stup. 65 stupn. 110 stupn!tak teraz neviem ake mam kupit.co je to bod spinania?to ako zacne od tej teploty ukazovat alebo co!Poradite
_________________ Audi 80 1.8 66kw jednobod
|
4.2.10, 08:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: cidlo.teploty
audi84301 píše: poradite mi odislo mi cidlo kontrolky chl.kvapaliny co ukazuje teplotu a potrebujem ho vymenit,ale predavaju 3 druhy s bodom spinania 35stup. 65 stupn. 110 stupn!tak teraz neviem ake mam kupit.co je to bod spinania?to ako zacne od tej teploty ukazovat alebo co!Poradite
co to je hledáš čidlo kontroly chl,kap co ukazuje teplotu
a prodávají spínací na 35 65 11O
tak potřebuješ spínat nebo kontrolovat miloš
|
4.2.10, 12:30 |
|
|
audi84301
Příspěvky: 69
|
potreboval by som kontrolovat teplotu!a budik mam do 130 stupnov tak ake cidlo mam kupit
_________________ Audi 80 1.8 66kw jednobod
|
4.2.10, 15:50 |
|
|
audi84301
Příspěvky: 69
|
a tie co su 35 65 37 su spinacie?Mozes mi to niako vysvetli?
_________________ Audi 80 1.8 66kw jednobod
|
4.2.10, 15:52 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
spinacie spinaju - vecsinou su na chladici a zapinaju ventilator chladica . 35° som sice este nevidel ale tie zvysne ano . Ty ale chces cidlo na teplomer - to by malo byt len jedno tam sa ziadne stupne neudavaju , len volty . Staci ked v obchode povies ze to chces na feliciu alebo 120ku alebo na bojing 747
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
4.2.10, 16:28 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
No já bych řekl, že rozdíl tam bude. Každý typ auta má jiný průběh a odpor čidla. Dokonce i fáčka měli myslím více typů čidel.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.2.10, 13:28 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
varok píše: No já bych řekl, že rozdíl tam bude. Každý typ auta má jiný průběh a odpor čidla. Dokonce i fáčka měli myslím více typů čidel.
Nejenom favorit, i škodovky 105 a 120 měli různý odpor čidla.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 15:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Karátek píše: i škodovky 105 a 120 měli různý odpor čidla.
Proti tomuto si dovolím vznést námitku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.2.10, 16:05 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tomu taky nevěřim když maji stejný budíky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.2.10, 16:08 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Já měl 125L s tou poslední přístrojovkou (hranatá, dokonce měla i kontrolky na přípravu na bez. pásy, aut. sitič a ABS) z 89 roku a tam bylo jiné čidlo a nejen čidlo.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 16:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jak jiné? Vždyť i podle KND jsou čidla shodná, a ani v praxi jsem se nesetkal s rozdílnými čidly
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.2.10, 16:21 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Já za to nemůžu, prostě to tak bylo, měl jsem jiné čidlo na své 125L, také startér a jiné, vše bylo napsané v knížce, až ji najdu (jestli teda ještě je), dám vědět.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 16:25 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Od roku 88 byly totiž změny, to si pamatuji dobře.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
7.2.10, 16:27 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To máš pravdu, startér byl výkonější (800W proti 660W), ale co se týče čidel, stojím si za tím, že byla shodná od Š100 po první favority (vyjma velikosti výstupního fastonu na drát, ale to je nepodstatná změna)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.2.10, 16:35 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Předpokládám že to chceš na Audi a rok výroby máš 86-91 no podle toho co píšeš tak jsi nejspíš koukal na teplotní SPÍNAČ ale ty potřebuješ teplotní SNÍMAČ, a ten by bylo nejlepší hledat podle kódu motoru nebo čísla karoserie protože tam jich je kapánek víc druhů a lišej se délkou, konektorem, odporem při určitej teplotě atd, takže nejlépe vyndat starý a podle něj vybrat nové
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.2.10, 16:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|