Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nahrada starteru skoda 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2091
Stránka 1 z 1

Autor:  tomasTNT [ 9.10.06, 12:53 ]
Předmět příspěvku:  Nahrada starteru skoda 120

Hojky,
prodava se nahrada starteru n skodu 120.Bohuyel po pripojeni se mi starter neroztoci. :? Kdyz ho zkusim mimo tak jede.
Stary typ bez pripojeni 15svorky-odpor civky jede v aute v pohode.Ale kdyz tam dam novy tak ne.Musi se nekde zmenit zapojeni?Novy typ uz nema svorku 15a.
dik
:D

Autor:  jarousch [ 9.10.06, 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

Musíš vyměnit cívku za bezodporovou

Autor:  tomasTNT [ 9.10.06, 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

neslo by nejak zmenit pouze zapojeni ?Doprcic mam uplne novou civku :(

Autor:  Bukaj [ 9.10.06, 14:32 ]
Předmět příspěvku: 

jarousch píše:
Musíš vyměnit cívku za bezodporovou


Nemusí, 15ka je aktivní i když startuje!
Tam bych viděl chybu ve startéru, že pastorek nezaskočí do věnce setrváku (a tudíž se startér neroztočí), anebo jsi zapojil jen ten kabel od cívky, nikoli ten od klíčku (z těch dvou s dutinkou, co vedou k původnímu startéru - žlutý a červený - teď nevím, který jde kam, ale když koukneš na cívku, tak ten, co nejde přes odpor je ten, který můžeš vyhodit úplně (asi červený), a ten asi žlutý :) zapojíš ke startéru a musí fungovat...

Autor:  Kachnis [ 9.10.06, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

ja mam zluty k civce a cerveny od klicku..no klicku, vlastne magnetu :)

Autor:  petr petr [ 9.10.06, 21:57 ]
Předmět příspěvku: 

kachnis píše:
ja mam zluty k civce a cerveny od klicku..no klicku, vlastne magnetu :)


Žlutý kábel je na svorku 50 na cívce startéru a červený na svorku 15a měl by vést na předřadný odpor co je na indukční cívce, ale není to podmínkou záleží jakou máš namontovanou indučku.

Autor:  spartra [ 10.10.06, 07:05 ]
Předmět příspěvku: 

stačí tam kablík od baterky, čili30, stačí ti na startování jeden káblík, myslím 15, mám startét z felicie, no problem :D

Autor:  tomasTNT [ 10.10.06, 14:40 ]
Předmět příspěvku: 

uz to maaaaaam :twisted: problem byl v ubytku napeti na dratu od zapalovani :lol: civka na to nema vliv :evil: od spinace staci pouye ten zluty 15 uz nehraje roli :mrgreen:

Autor:  spartra [ 10.10.06, 14:43 ]
Předmět příspěvku: 

jo červenej jsem taky odpojil, tak jsem ro splet :shock:

Autor:  cyz [ 15.11.06, 15:36 ]
Předmět příspěvku: 

Měnit cívku nemusíš, buď vše nechej tak jak to je (bude to hůř startovat když vude velký mráz) nebo spoj ten drát který vede napřímo k ind. cívce s drátem který spíná cívku startéru (vevnitř je to připojené). Mezi odporovu a bezodporovou cívkou je ve jmenovitém napětí - bezodporová má jmenovité napětí 12V, tudíž při startování má podpětí a dělá slabší jistkry, odporová má jmenovité napětí 8V a při startování je zapojená napřímo takže při poklesu napětí při startu (asi 9v) pracuje stejně jako při provozním.

Autor:  alda [ 15.1.07, 13:36 ]
Předmět příspěvku: 

tomasTNT píše:
neslo by nejak zmenit pouze zapojeni ?Doprcic mam uplne novou civku :(


Já teď řešíl stejný problém. Koupil jsem nový startér do 120ky. K cívce jsem přidal relátko, které při startu zkratuje předřadný odpor. Je to jednoduchý. Dráty 50 a 15a u startéru spojíš dohromady a u cívky drát 15a jenom přendáš na to relátko.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/