Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
diagnostika https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=20981 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | superflo [ 7.2.10, 21:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor nebol zohriaty na prevadzkovu teplotu, cize aj BIN kod je taky aky je... a sklon tak isto... nahrej motor na min 80st C a potom to tu sem daj obrazok... sklon ma byt 17-30%, ak su hodnoty ine, premeraj odpor medzi PINom 1-2 na konektore klapky, mal by sa pohybovat medzi 3-200ohm.... |
Autor: | Kristensen [ 7.2.10, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
úhel škrtící klapky odpovídá což je 6 stupňů, jinak záleží taky na tom zda koukáš na hodnoty na studeným motoru nebo motoru ohřátým na teplým motoru, kolonka Bin Bits je stavové slovo, umí to pouze nuly a jedničky a informuje o stavu většinou spínačů zda je sepnutý a rozepnutý |
Autor: | Kristensen [ 7.2.10, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jinak Bin Bits obsahuje 8 čísel a pokud na něj koukáš v sekci 001 tak jak to máš na obrázku tak: 1č: 0 - vše OK, 1 - diag chyba v ovládání škrtící klapky 2č: neuvažuje se 3č: kompresor klimatizace zapnut (pokud nemáš klimu tak neuvažuje se) 4č: 0 - rozpojený volnoběžný spínač, 1 - sepnutý volnoběžný spínač 5č: 0 - OK, 1 - chyba lambda regulace 6č: 0 - OK, 1 - ovladač škrtící klapky není uzavřen 7č: 0 - OK, 1 - motor není v klidu, adaptace nastavovače škrticí klapky nebude provedena. 8č: 0 - teplota motoru nad 80 stupňů, 1 - teplota pod 80 stupňů |
Autor: | Drak [ 8.2.10, 16:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Při problémech se studeným startem a následným volnoběhu použij toto: http://www.motordiag.cz/download/MSMSetup.exe Hodnoty můžeš mít všechny v pořádku, problémy nastávají po vyčištění klapky, pravděpodobně tvůj případ. |
Autor: | slovacek.milos [ 8.2.10, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš |
Autor: | svejk [ 9.2.10, 13:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš Tak tento pokus tez nevysel. Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky |
Autor: | aeronaut7111 [ 9.2.10, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
to že čidlo vykazuje normální odpor neznamená že nemůže dělat bordel... stejný problém mám s felckou známé, nevyřešený - akorát jsem nasadil postup startování stud. motoru - zapnout klíček bez startování na 10sec, vypnout a startovat - zkus to (bych tipoval tlak paliva, v mrazech se čerpadlu nechce, taky filtry jsou náchylnější.. ale potvrzený to nemám) |
Autor: | aeronaut7111 [ 9.2.10, 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš a nové čídlo od číňana stojí 220,- |
Autor: | aeronaut7111 [ 9.2.10, 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | svejk |
jsem si to přečet pozorněj - hele ono je to uplně stejné jako ta filcka té známé ! to procuknutí a neochota do otáček je sporadické žejo ? i na teplém motoru žejo ? Si začínám myslet že to dělá řj, protože jsem prolezl stejně jako ty všechno, chyba občas lambda otevřený vstup atd - ale tím to fakt není Dej vědět pls |
Autor: | slovacek.milos [ 9.2.10, 17:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
svejk píše: slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš Tak tento pokus tez nevysel. Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky jak ti fachá lambáda jsi nám neukázal jakou má hodnotu přes startem tak se předved a dej na ranní start multimetr na akumulátor a nahlaš vývoj napětí na akumulátoru při startu přesně na desetiny voltu miloš |
Autor: | Drak [ 9.2.10, 17:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nezoufej a zkus použít ten xindl od motordiagu. Resetuje jednotku na tovární hodnoty, což VAG neumí. Můžeš mít hodnoty třeba pozlacený, ale když jednotka neví co s nima, tak je ti to prd platný. |
Autor: | svejk [ 9.2.10, 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: svejk píše: slovacek.milos píše: na studené starty stačí kolikrát vag zvaný hadra vytáhnout snímač otáček a očistit ho od bordelu který produkuje spojka miloš Tak tento pokus tez nevysel. Popsal bych zavadu od zacatku. Prijdu k autu a nejde nastartovat, starter normalne toci motorem, ale nic. Az na treti pokus motor naskoci. Dam auto do servisu, vymeni svicky, vycisti skrtici klapku, seridi skrtici klapku. A nic porad to stejny. Pujcim si od kamarada zapalovaci listu a porad nic. Napichneme to na Vag a jedina chyba co to vyhodi je lambda sonda- vysoka hodnota spodniho dorazu-sporadicky, toto vymazeme a druhy den je to tam zpet. Promerovali jsme postupne kontakty cidel na odpor a voltaz a vse je v norme. Sme uz z toho zoufali pac po nastarovani a zahrati jede motor normalne , ale stava se mi ze zacne najednou cukat a hure jde za otackama. Treba se s tim nekdo setke a pomuze. diky jak ti fachá lambáda jsi nám neukázal jakou má hodnotu přes startem tak se předved a dej na ranní start multimetr na akumulátor a nahlaš vývoj napětí na akumulátoru při startu přesně na desetiny voltu miloš Oki, diky zatim vsem za podmety, promerim to jeste s kamaradem a dam vedet je jsou hodnoty a jeste nahodim hodnoty lambda sondy. Nezoufam ale jsem zoufalej |
Autor: | superflo [ 12.2.10, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
hm no na 85stC je lamda len 0,25V?? to je myslim nejako malo.. nie? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |