Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierburg)
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=2111
Stránka 1 z 1

Autor:  rasa [ 11.10.06, 10:30 ]
Předmět příspěvku:  Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierburg)

Zdravím lidičky,
mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom
je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc).
Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli
to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ...
Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost.
Předem díky za odezvu.
Ráša

Autor:  Viky [ 11.10.06, 12:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierb

rasa píše:
Zdravím lidičky,
mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom
je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc).
Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli
to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ...
Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost.
Předem díky za odezvu.
Ráša


Kdyz "je zapojena vracecka" tak je asi nejaka blba, kdyz to nafoukne karburator.
Takovy vypinani nevim jestli bude pro cerpadlo zrovna dobry.

Autor:  Vašek Tábor [ 11.10.06, 12:27 ]
Předmět příspěvku: 

To relátko by mělo spínat jen na krátký okamžik, zbytek už vyřeší doběh stěrače. Podle mě by to šlo použít, ale jestli bude ten krátký okamžik stačit na natlakování okruhu. Podle mě je to relátko víc vypnuté než zapnuté.
Ale každopádně bych řešil, proč ta pumpa takhle blbne. Vždyť do stříkačky musí dodávat ještě menší množství benzínu než do karburátoru, ne? Neexistuje u BMM nějaký spínací obvod, třeba v závisosti na tlaku v potrubí?

Autor:  Vašek Tábor [ 11.10.06, 12:31 ]
Předmět příspěvku: 

Anebo mě ještě napadlo, jestli nemáš špatně zapojený ty hadičky na odlučovači par u karburátoru. V tom horním vývodu je tuším kulička jako zpětný ventil. Pak ti možná ta zpátečka nefunguje a žene to benzín jen dovnitř.

Autor:  rasa [ 11.10.06, 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

Vašek Tábor píše:
To relátko by mělo spínat jen na krátký okamžik, zbytek už vyřeší doběh stěrače. Podle mě by to šlo použít, ale jestli bude ten krátký okamžik stačit na natlakování okruhu. Podle mě je to relátko víc vypnuté než zapnuté.
Ale každopádně bych řešil, proč ta pumpa takhle blbne. Vždyť do stříkačky musí dodávat ještě menší množství benzínu než do karburátoru, ne? Neexistuje u BMM nějaký spínací obvod, třeba v závisosti na tlaku v potrubí?


bohužel u BMM to řeší membrána ... :cry: ještě zkontroluju hadice a díky ...

Autor:  Drak [ 11.10.06, 20:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Elektrická benzínová pumpa vs. karburátor favorit (pierb

rasa píše:
Zdravím lidičky,
mám menší problém s elektrickou benzínovou pumpou potřebuji ji vypínat v intervalu cca 5 vteřin (jinak to doslova nafoukne karburátor benzínem, přitom
je zapojená vracečka.Pumpa tlačí nespíše moc).
Přišlo mi nejjednodužší použít na to cyklovač zadního stěrače s felicie. Zajímalo by mě jestli
to cyklovací relé zůstane sepnuté nebo sepne pouze na okamžik ...
Prosím dejte vědět pokud máte zkušenost.
Předem díky za odezvu.
Ráša

Ta pumpa by měla vypínat, když zapneš klíček, brčí pořád? jestli jo, tak je závada na ŘJ, nejjednodušší je dát tam přepadovou komoru ze starýho fav, takovej bílej kyblíček se třema vývodama, bývá to navrchu vedle vent. víka, co si neveme karb, tak se vrátí do nádrže.

Autor:  Vašek Tábor [ 12.10.06, 07:29 ]
Předmět příspěvku: 

Drak: to tam asi má, když má zapojenou zpátečku. Ale čím je zajištěný, že ta pumpa jen zavrčí a vypne, tam by měl být snímač hladiny paliva, nebo tlaku v potrubí, ne? a nešel by teda namontovat na tuhle hybridu? nebo jestli tu je, tak ho jen zprovoznit?

Autor:  Petr [ 12.10.06, 08:33 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle nejjednodussi reseni- dat tam misto el.cerpadlo klasicke membranove z Fava? Zadne komplikace a membrana stoji asi 80 Kc. :wink:

Autor:  rasa [ 12.10.06, 14:07 ]
Předmět příspěvku: 

Petr píše:
A co takhle nejjednodussi reseni- dat tam misto el.cerpadlo klasicke membranove z Fava? Zadne komplikace a membrana stoji asi 80 Kc. :wink:


On je problém v tom že ten motor je z MPI felicie a ta už nemá vačku na AC pumpu :cry:

Autor:  rasa [ 12.10.06, 14:11 ]
Předmět příspěvku: 

Problém je vyřešen koupil jsem cyklovač stěrače zadního okna do feliny ... píchnul jsem ho na tlačítko ... stačí před nastartováním
podržet tlačítko a vypnout a už maká cyklovač ... dostačující ... :D
a ještě to funguje jako takovej křováckej immobiliser 8)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/