Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
alternátor felda 55A https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=21142 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 01:40 ] |
Předmět příspěvku: | alternátor felda 55A |
málo dobíjí max 13V co může bejt špatnýho 3x M5 dotaženy a regler novej origo |
Autor: | varok [ 20.2.10, 06:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych hádal špatnou kostru, nebo špinavé silové plus. |
Autor: | slovacek.milos [ 20.2.10, 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
13V to ti nedobíjí zkus jednoduchý test buzení sdělej řemen a vytáhni konektor z altíku kam jde 12V vem konektor na kterím je 2O cm drátu připoj na altík na ten konektor a připoj na M6 co jde kábl k baterce při připojení musí káblík jiskřit a když točíš řemenicí altíku musíš cítit citelný odpor točení při připojení miloš |
Autor: | varok [ 20.2.10, 16:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, já bych řekl, že 13V dobíjí, ale málo. Nebudu se s tebou Miloši hádat, ale dobíjení začíná okolo 12,5V. Těch 13V je sakra málo, stačilo by to ale jen přes léto, kdyby se nesvítilo, nebylo zapnuté rádio a neběžek ventilátor topení. Stačí to jen na dobíjení ztrát při napájení zapalovací soustavy. |
Autor: | petr petr [ 20.2.10, 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: alternátor felda 55A |
Sadra17 píše: málo dobíjí max 13V co může bejt špatnýho 3x M5 dotaženy a regler novej origo Ty jsi to měl rozebraný když jsi to dotahoval ty 3xM5 ? |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 21:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
ano zadní dekl byl dole |
Autor: | petr petr [ 20.2.10, 21:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to bylo moc volný 90% je v háji dioda, nebo víc. Sundej to ještě jednou odpájej vinutí a proměř diody a hned budeš vědět. |
Autor: | Jarda S. [ 20.2.10, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
ještě jeden dotaz jsou diody ve 42A altíku stejný ? |
Autor: | Karátek [ 21.2.10, 08:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mě budou stejný, diody se nevyrábějí na určité napětí, pokuď nejde o zenerovou diodu, ale tady jde o křemík, takže budou stejné. |
Autor: | Karátek [ 21.2.10, 08:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karátek píše: Podle mě budou stejný, diody se nevyrábějí na určité napětí, pokuď nejde o zenerovou diodu, ale tady jde o křemík, takže budou stejné. Ale možná budou na vyšší proud, diody koupíš za pár korun. |
Autor: | slovacek.milos [ 21.2.10, 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
mně už se nelíbí jen felicia altík 55 A, felicia má mít altík 7O, 55 je z fáčka, u feldy 55 A pokud někdo vzimě nastartuje spustí všechny spotřebiče nebo jezdí v kolonách věčně na volnoběh tak ten altík časem KO já osobně 55 vyhazuji řeím jen 7O A miloš |
Autor: | Karátek [ 21.2.10, 08:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží na výbavě a na spotřebičích, proto je potřeba dát altík podle toho, co vše má utáhnout. Do felicie se dává i 90A altík. Do favorita se musí použít také, když má někdo hi-fi aparatůru o výkonu 1000W. Nerozděloval bych na značky, ale na spotřebiče a felda zas nemá nějak moc velkou výbavu. Spíš je dobré vědět, jaký proud dává ve středních otáčkách, kde se motor nejvíce naběhá. |
Autor: | Karátek [ 21.2.10, 09:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Max proud stejně z altíku nedostaneme nikdy, tak vysoké otáčky spalovací motor nemá. |
Autor: | michalkatka [ 21.2.10, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: ještě jeden dotaz jsou diody ve 42A altíku stejný ? sú tam 3ks kladné 3ks záporné a 2ks pomocné... nie 42A má nejaké KYZ... a 55A má už 1N.... a 70A má zasa iné... |
Autor: | michalkatka [ 21.2.10, 13:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karátek píše: Max proud stejně z altíku nedostaneme nikdy, tak vysoké otáčky spalovací motor nemá. nerátaš prevod kliňáku remenica na kľuke je väčšia ako na altíku. |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |