Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

cyklovac stieracov rapid 136
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=21297
Stránka 1 z 2

Autor:  NewerEnder [ 28.2.10, 22:20 ]
Předmět příspěvku:  cyklovac stieracov rapid 136

mal som ten cyklovac rozobratya ked som pustim stierace na cyklovac tak pojdu asi do pol okna a cvaknu a zastavia po chvylke cyklovac znova zopne a znovu urobi dalsi kusok takto mi to raz zotrie okno asi na 3-4 krat a ked bol rozobraty tak som to sledoval :!: tak ako su tam tie tri kontakty na tych plieskoch tak ten stredny ked ten cyklovac zopne tak ten stredny skoci ku tomu jednemu a potom ho znova vrati ale nechapem preco tak skoro mal som druhy totozny cyklovac a problem ten isty co to moze byt...??? dufam ze tento prispevok je aspon torsku zrozumitelny a niekto mi pomoze bo ma uz urve ked prsi zapinat a vypinatn rucne...

Autor:  darklord [ 28.2.10, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

neprebija ti brutalne altik? pripadne uplne vyslahana baterka? myslim ze to ako rychlo cvaka suvisi s napatim v sieti, pomeraj.

Autor:  NewerEnder [ 28.2.10, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

aha.....tak trosku spanisch village ( spanielska dedina ) trosku prsnejsie by som odcenil....

Autor:  darklord [ 28.2.10, 22:52 ]
Předmět příspěvku: 

zober do ruky multimeter, nastav na meranie jednosmerneho napatia do 20V, nastartuj a meraj kolko je na baterke. meraj od volnobehu bez spotrebicov cez volnobeh so svetlami, vetrakom, stieracmi a pomaly pridavaj otacky. ak to niekedy bude pod 11V alebo nad 14.5 tak mas problem v alternatore/regulatore. a preto cyklovac salie. (alebo teda nahovno zapojene, aj to sa stava)

Autor:  Šemik [ 28.2.10, 23:36 ]
Předmět příspěvku: 

Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...)

Autor:  NewerEnder [ 1.3.10, 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...)


a po slovensky....

Autor:  petr petr [ 1.3.10, 17:43 ]
Předmět příspěvku: 

Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?)

Autor:  Karátek [ 1.3.10, 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. :wink:

Autor:  NewerEnder [ 1.3.10, 22:19 ]
Předmět příspěvku: 

petr petr píše:
Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?)




este raz sa opytaj a sformuluj to trosku inak bo mam pocit ze si sa opytal a dal dve rovnake moznosti na odpoved....

Autor:  NewerEnder [ 2.3.10, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

Karátek píše:
Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. :wink:



a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ?

Autor:  ventYl [ 2.3.10, 13:37 ]
Předmět příspěvku: 

zalezi od rocnika, ak je to rocnik 1989, tak motor stieracov je identicky s motorom stieracov favorit a neplati to, co je nakreslene v scheme zapojenia. tam sa dobeh stieracov nastavuje automaticky tym, ze sa od motora stieracov odpoji pantograf stieracov a motor sa jednym pulzom (zapnut vypnut) necha dobehnut a v mieste, kde sa zastavil, sa pantograf namontuje tak, aby jeho paka smerovala v uhle cca 45 stupnov smerom vpravo dole pri pohlade od predneho cela.

pri starsom type motora je to porod. vid andrt.

Autor:  Karátek [ 2.3.10, 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

NewerEnder píše:
Karátek píše:
Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. :wink:



a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ?


Na převodovce motorku musí být šroub, kterým se doběh seřídí a pak se opět zakápne barvou.

Autor:  Karátek [ 2.3.10, 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače.

Autor:  NewerEnder [ 4.3.10, 17:20 ]
Předmět příspěvku: 

Karátek píše:
Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače.



no krasne som uplne mimo...

Autor:  CROWACK [ 4.3.10, 17:28 ]
Předmět příspěvku: 

kdyz ses uplne mimo, tak mas dve moznosti
a) neco nastudujes, prirucka, servisni manual, katalog dilu - a nebudes mimo
b) vyseres se na to, das jinej motorek z vrakeca. Kdyz to nepomuze, natahnes od nej drat primo na baterku a budes ho poustet tlacitkem na ktery si pridelas na palubni desku. To zvladne i retardovanej orangutan s prstem v nose
:lol:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/