Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
cyklovac stieracov rapid 136 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=21297 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | NewerEnder [ 28.2.10, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | cyklovac stieracov rapid 136 |
mal som ten cyklovac rozobratya ked som pustim stierace na cyklovac tak pojdu asi do pol okna a cvaknu a zastavia po chvylke cyklovac znova zopne a znovu urobi dalsi kusok takto mi to raz zotrie okno asi na 3-4 krat a ked bol rozobraty tak som to sledoval tak ako su tam tie tri kontakty na tych plieskoch tak ten stredny ked ten cyklovac zopne tak ten stredny skoci ku tomu jednemu a potom ho znova vrati ale nechapem preco tak skoro mal som druhy totozny cyklovac a problem ten isty co to moze byt...??? dufam ze tento prispevok je aspon torsku zrozumitelny a niekto mi pomoze bo ma uz urve ked prsi zapinat a vypinatn rucne... |
Autor: | darklord [ 28.2.10, 22:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
neprebija ti brutalne altik? pripadne uplne vyslahana baterka? myslim ze to ako rychlo cvaka suvisi s napatim v sieti, pomeraj. |
Autor: | NewerEnder [ 28.2.10, 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha.....tak trosku spanisch village ( spanielska dedina ) trosku prsnejsie by som odcenil.... |
Autor: | darklord [ 28.2.10, 22:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
zober do ruky multimeter, nastav na meranie jednosmerneho napatia do 20V, nastartuj a meraj kolko je na baterke. meraj od volnobehu bez spotrebicov cez volnobeh so svetlami, vetrakom, stieracmi a pomaly pridavaj otacky. ak to niekedy bude pod 11V alebo nad 14.5 tak mas problem v alternatore/regulatore. a preto cyklovac salie. (alebo teda nahovno zapojene, aj to sa stava) |
Autor: | Šemik [ 28.2.10, 23:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...) |
Autor: | NewerEnder [ 1.3.10, 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Nefunguje doběh (kontakt motorku, páčka,kabeláž atd...) a po slovensky.... |
Autor: | petr petr [ 1.3.10, 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?) |
Autor: | Karátek [ 1.3.10, 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. |
Autor: | NewerEnder [ 1.3.10, 22:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
petr petr píše: Když zapneš stěrače na 1 rychlost třeba a hned vypneš zastaví se dole nebo tam kde jsi je vypl ? (třeba uprostřed okna?) este raz sa opytaj a sformuluj to trosku inak bo mam pocit ze si sa opytal a dal dve rovnake moznosti na odpoved.... |
Autor: | NewerEnder [ 2.3.10, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karátek píše: Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ? |
Autor: | ventYl [ 2.3.10, 13:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
zalezi od rocnika, ak je to rocnik 1989, tak motor stieracov je identicky s motorom stieracov favorit a neplati to, co je nakreslene v scheme zapojenia. tam sa dobeh stieracov nastavuje automaticky tym, ze sa od motora stieracov odpoji pantograf stieracov a motor sa jednym pulzom (zapnut vypnut) necha dobehnut a v mieste, kde sa zastavil, sa pantograf namontuje tak, aby jeho paka smerovala v uhle cca 45 stupnov smerom vpravo dole pri pohlade od predneho cela. pri starsom type motora je to porod. vid andrt. |
Autor: | Karátek [ 2.3.10, 17:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
NewerEnder píše: Karátek píše: Doběh motorku se seřizuje jen na motorku stěračů. a nevies kde presne ??? sa nastavuje den dobeh ? Na převodovce motorku musí být šroub, kterým se doběh seřídí a pak se opět zakápne barvou. |
Autor: | Karátek [ 2.3.10, 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače. |
Autor: | NewerEnder [ 4.3.10, 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Karátek píše: Seřizoval jsem doběh na škodě 125 a musel jsem rozdělat víko převodovky a pak doštelovat šroubem na víku. Dalo to fušku. Ted jsem koukal na motorek s fáčka 93 a má šroubek pod barvou (nahoře z boku hřídele) na převodovce, ale asi budeš muset sundat víko převodovky a pak doseřídit tím šroubem. Máš dobře zapojený cyklovač? Ale podle toho co píšeš, tak stěrače normálně fungují bez cyklovače. Když stěrače dojedou dolu a zastaví se, mají tendenci jet (jako by škubnutí) nahoru? Mohla by být závada v tom cyklovači, ale spíš vidím závadu v neseřízeném motorku. Vem nějakou zkoušečku a napoj na konektor a pozoruj co se bude dít, pokud půjde napětí z cyklovače a motorek stojí, bude vada v seřízení za předpokladu správného zapojení cyklovače. no krasne som uplne mimo... |
Autor: | CROWACK [ 4.3.10, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz ses uplne mimo, tak mas dve moznosti a) neco nastudujes, prirucka, servisni manual, katalog dilu - a nebudes mimo b) vyseres se na to, das jinej motorek z vrakeca. Kdyz to nepomuze, natahnes od nej drat primo na baterku a budes ho poustet tlacitkem na ktery si pridelas na palubni desku. To zvladne i retardovanej orangutan s prstem v nose |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |