Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felicie MPI postupne za jizdy spadne napeti a chcipne
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=21748
Stránka 1 z 1

Autor:  lykan [ 31.3.10, 07:44 ]
Předmět příspěvku:  Felicie MPI postupne za jizdy spadne napeti a chcipne

kamarad ma na Felicii 1996 1.3 MPi zajimavy problem. Jeli jsme a po cca 70 km jizdy se vyplo radio, zacaly pohasinat svetla a nakonec auto chciplo.Zkontrolovali jsme pojistky a nic, klinak ok, vic zjistit na miste neslo.Zajimave je, ze se nerosvitila kontrolka dobijeni a jeste zajimavejsi je, ze auto po kontrole pojistek naskocilo bez problemu, potom po 5 km opet ten samy problem.Nicmene druhy den nastartovala na prvni otoceni a 20km se zavada neprojevila. Ted co s tim? Napadl nas zkrat kdesi, ale to by melo teoreticky vypalit pojistku a hlavne kontrolka ma indikovat pokles napeti v cele siti, tak jak je mozne ze se nerosvitila, kdyz napeti kontinualne klesalo? :?

Autor:  michalkatka [ 31.3.10, 07:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felicie MPI postupne za jizdy spadne napeti a chcipne

určite to bude chyba v dobíjaní, kontrolka vôbec svieti :?: ( pred štartom ) Felicia už má predradný odpor, takže aj pri poruche žiarovky kontrolky sa altík nabudí a dobíja, takže chyba bude najskôr v regulátore, alebo priamo v altíku...

to že auto išlo znova naštartovať je normálne, baterka si trocha oddýchla a na štart a 5 min chodu to ešte stačilo...

Autor:  lykan [ 31.3.10, 08:01 ]
Předmět příspěvku: 

kontrolka pred startem sviti, to jsme kontrolovali....ja zil porad v domneni, ze jakykoliv pokles napeti musi kontrolka indikovat, ze je jakoby strazi celou el. sit a krome praskle zarovky je neomilna:D:D ....faktem je, ze kamarad rikal ze tam je 3. alternator, coz mi prislo krajne podezrele u auta co ma natoceno 120t

Autor:  kwiko [ 31.3.10, 08:12 ]
Předmět příspěvku: 

Zase Magneton alternátory nepatria medzi synonymum spoľahlivosti. (ale je relatívne lacno opraviteľný) A náhrady stoja za...

Autor:  michalkatka [ 31.3.10, 08:35 ]
Předmět příspěvku: 

zasa ich tak neodsudzuj, čo do počtu je ich veľmi veľa a % poruchovosti majú asi podobné ako ostatné na počet motohodín...

ale však sú jednoduché, nemajú žiadne voľnobežky a špeciálne diely a naozaj sa dajú jednoducho a lacno opraviť, príp zrepasovať...

Autor:  slovacek.milos [ 31.3.10, 17:08 ]
Předmět příspěvku: 

asi ten červený drát od baterky od plusu bude KO miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/