Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Startovani
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=22
Stránka 1 z 1

Autor:  IOP [ 21.1.06, 08:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: startování

2TS: Vyzouším a dám vědět
2JC: Na spojku jsem, zapoměl. Mám ji zmáčklou dokud nechytne.

Nevíte kolik by měli přibližně stát ty membrány? Ptal jsem se u jednoho prodejce tady u nás a ten za to chce 1500,--. A Prosím, zda by se mohl někdo trošku rozepsat o membranach a popřípadě popsat výměnu, jestli se mění jen membrány nebo i něco dalšího. Mam BRC.

DIKY

Autor:  Návštěvník [ 21.1.06, 08:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: startování

2JC: Zkoušel jsem různé postupy startování a pořád to samé. Startér točí motorem jako blázen, ale ani si to neškytne. Včera jak bylo nad nulou tak to startovalo bez problémů na LPG. Chytalo jen na škrtnutí.

Autor:  Jiří Čech [ 21.1.06, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Karbec chce vymontovat a vyčistit, podle mne je tam ucpaná tryska sytiče, nebo pootevřená škrtící klapka na některé z komor. Poznáš to tak, že při startu začneš zuřivě šlapat na plyn, když to chytne, tak je něco se sytičem. Když to ani nemrkne, tak je motor přechlastaný. Pomůže vypnout sytič a chvíli točit s plným plynem, aby se motor odvětral.

Membrány jsem naposledy kupoval za 700, ale je to už 4 nebo 5 let. A máš správně seřízenou vůli na ventilech? Jestli je malá, tak v mrazu nemusí těsnit, a to se potom špatně startuje...:-)

Autor:  Bery [ 21.1.06, 23:13 ]
Předmět příspěvku: 

Membrány,akorát na Lovato,jsem kupoval rok a půl zpátky za 5 stovek v Automanii.Přehození je práce na chvíli.1500,i když za BRC,mi přijde dost.Zkus tu Automaii (www.automania.cz).Jinak já startuju fáčko i v nejhorších mrazech na plyn,benzín nezná:-)

Autor:  king [ 22.1.06, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Bery píše:
Membrány,akorát na Lovato,jsem kupoval rok a půl zpátky za 5 stovek v Automanii.Přehození je práce na chvíli.1500,i když za BRC,mi přijde dost.Zkus tu Automaii (www.automania.cz).Jinak já startuju fáčko i v nejhorších mrazech na plyn,benzín nezná:-)


Repasni sada by se mela cenove pohybovat koem 500-700 na vsechny bezny podtlakovy systemy. 1500 je slusna darda i v pripade, ze se jedna o cenu i s praci (lpg servis obvykle nezamestnava zadny "atomovy fyziky", aby si musel uctovat litr za hodku prace :). 3roky130tkm nutne neznamena konec membran, ale repase by nezaskodila. Problem bude spis uz se stavem motoru - predpokladam, ze uz klepe na branu 3. stovky tkm a tam uz je problem i start v mraze na benal. Kazdopadne neni ani tak nutny prepnout pred dojezdem na benal, jako spis tesne pred pred chcipnutim motoru aspon prepnout do "neutralu" a vyjet zbytek plynu z reduktoru. A kdyz ani to ne, tak aspon prepnout prepinac lpg/benal do pozice benal jeste pred zapnutim klicku. Jinak se uz odmitam peklovat se studenym motorem a benzino-syticovymi hratkami a celou zimu startuju vyhradne na lpg (starter prijde ke slovu obvykle jenom max. 0,5-1s :) Ovsem "svata trojice": favomotor, ETZ a starter s reduktorem to jisti :) Trosku benalu dopreju teplymu motoru jednou denne nekde pred kopeckem diky cemuz se dari udrzet SEDR tak nejak v provozuschopnym stavu pro nouzovej start ci dojezd.
Jinak stav karbu po 130tkm asi nebude optimalni, takze to mozna zachrani repase a to dukladna vc. vyvareni ve zredenym octe, protoze klasicky koupele v nafte ci tech. benzinu s naslednym vyfoukanim, na usady z lpg zabiraj asi jako Celaskon na meningokoka.

Autor:  iop [ 23.1.06, 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

Při výměně motoru, se čistil karburátor a dělali se ventily, předstih. Ten motor co tam mám teď , tak na něj taťka najezdil asi 70 000km takže jestli má 85000km tak je to hodně.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/